Wie is de rest?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Goedenavond heer Vout en de rest.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kraak en Smaak, als je niet beter wist, zou je denken dat Vout is gestart.
Ze zijn zeker geld aan het uitdelen door het hele land en wij zijn de enige 2 die van niets wisten.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn zeker geld aan het uitdelen door het hele land en wij zijn de enige 2 die van niets wisten.
Nàh, ik vermoed dat er ineens vanuit het niets 67 man online komen op het laatste moment.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Zou het? Dat ze ons niets vertellen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, ik vermoed dat er ineens vanuit het niets 67 man online komen op het laatste moment.
Jij niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Driekwart van Nederland zit in de tuin dode diertjes te knagen. Er hang gewoon mist van alle brandende kolen.
quote:
Nee, ik ben trouwe Vout volgeling en die moeten een eed afleggen, want op dagen dat Vout draait mag er geen vlees geroosterd mag worden. Rauw eten mag wel, maar alleen bij heldere hemel.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben trouwe Vout volgeling en die moeten een eed afleggen, want op dagen dat Vout draait mag er geen vlees geroosterd mag worden. Rauw eten mag wel, maar alleen bij heldere hemel.En noten, die mogen ook.
Potverquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben trouwe Vout volgeling en die moeten een eed afleggen, want op dagen dat Vout draait mag er geen vlees geroosterd mag worden. Rauw eten mag wel, maar alleen bij heldere hemel.En noten, die mogen ook.
Hoi Muis.quote:
Dan zou ik maar eens als de sodemieter de regels gaan lezen. Het niet nakomen daarvan is niet best voor je gemoedstoestand.quote:
Hé Voutquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi Muis.
Weet jij wat Lucky gedronken heeft?
Dronken van geluk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi Muis.
Weet jij wat Lucky gedronken heeft?
Ik rooster niet op dagen dat ik moet draaien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens als de sodemieter de regels gaan lezen. Het niet nakomen daarvan is niet best voor je gemoedstoestand.Staan enórme straffen op. 1 kipfilet roosteren kost je al een grote teen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Vout
Ik denk dat ie stiekem aan de schrobbelèr heeft gezeten
Daarom gooi ik nog even een steak op de BBQ...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |