Schrobbelèr heeft niet zo'n raar effect op mensen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé Vout
Ik denk dat ie stiekem aan de schrobbelèr heeft gezeten
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom gooi ik nog even een steak op de BBQ...
bon appetitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom gooi ik nog even een steak op de BBQ...
Oh, oh, als dat maar goed Vout gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Schrobbelèr heeft niet zo'n raar effect op mensen.
Ik lever straks het bewijs.
Omg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, oh, als dat maar goed Vout gaat
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is een waar woord, alleen niet iedereen wil er gebruik van maken. Eet smakelijk, Mad.quote:
Nee Voutquote:
quote:
Heheeh ik doe het altijd juist zo voorzichtig mogelijk, op een tuinstoel-kussen, maar laatst was het dus net 1x even NÉT iets te hard waardoor je zacht een dof geluid hoorde, maar dat resoneert door naar de buren, met deze vloer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ToT!Nog gewichten tegen de vloer gekwakt?
1x en toen begon ie al te bonken dus?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheeh ik doe het altijd juist zo voorzichtig mogelijk, op een tuinstoel-kussen, maar laatst was het dus net 1x even NÉT iets te hard waardoor je zacht een dof geluid hoorde, maar dat resoneert door naar de buren, met deze vloer.
Je hebt beneden burenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheeh ik doe het altijd juist zo voorzichtig mogelijk, op een tuinstoel-kussen, maar laatst was het dus net 1x even NÉT iets te hard waardoor je zacht een dof geluid hoorde, maar dat resoneert door naar de buren, met deze vloer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1x en toen begon ie al te bonken dus?
Nope, met name m'n rechter buurman, die ik ook regelmatig knallende ruzie hoor maken met zijn zoon en bi wie de tv vaak echt idioot hard staat.quote:
Weet je dat zeker?quote:
quote:
Ervaringen vanuit het verleden tonen aan dat koelvloeistof gewenster is bij deze shows!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wel even bier pakken want anders kan ik niet losgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |