Dat kan want het is in Monaco, daar heb je tenminste nog muren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De volgende race zal hij zich dan wel de muur in rijden.
Dat zou pas genot zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou Raybar ook zo'n 1 op 1 interview krijgen als hij het WK darts wint?
Ik verwacht er vrij weinig van. Zoveel aandacht voor hem nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan want het is in Monaco, daar heb je tenminste nog muren.
Ik denk ook niet dat ze dit interview nog een keer doen als Verstappen een 2e race wint, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zeg niet zo maar wat Mex. Mede dankzij Fok Sport ben ik altijd goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan want het is in Monaco, daar heb je tenminste nog muren.
RIC heeft de betere auto, ik denk 4e of 5equote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik verwacht er vrij weinig van. Zoveel aandacht voor hem nu.
Ik zou graag een duo-interview zien met de Pedo en die hersendode uit Broabantquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
2 voetbalclubsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef Martinello het volgende:
Ze verdienen daar in Oostenrijk toch heel wat met dat slootwater. Twee F1 teams, voetbalclub, ze doen iets goed.
Ze hebben minstens 3 voetbalclubs.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef Martinello het volgende:
Ze verdienen daar in Oostenrijk toch heel wat met dat slootwater. Twee F1 teams, voetbalclub, ze doen iets goed.
Dan moet de hoofdrolspeelster er wel bij zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou graag een duo-interview zien met de Pedo en die hersendode uit Broabant
oja 3 zelfsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben minstens 3 voetbalclubs.
Die mag aan de legoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet de hoofdrolspeelster er wel bij zijn.
Wie is de 4e dan? 3 wist ik welquote:
Ik wist alleen Salzburg, maar ik weet ook eigenlijk niks van voetbal, vandaar.quote:
Welke pedo? De Lucifer?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou graag een duo-interview zien met de Pedo en die hersendode uit Broabant
Ergens in de Braziliaanse jungle hebben ze er nog 1quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de 4e dan? 3 wist ik wel
Ad van de Berg.quote:
IM BATMANquote:
Straks vraagt ie : 'Hoe denk je terug op je loopbaan'quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef bluemoon23 het volgende:
Vraagt die Pauw: Heb je niet een moment gehad toen je 16 of 17 was en dacht: "waar doe ik het allemaal voor ? "
Zegt Max met een glimlach: "17 was vorig jaar"
Dat lot gaat mij bespaard blijvenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je al 50 jaar stevige shag van nelle rookt.
Feyenoord had er ook een club.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de goede ouwe tijd hadden ze ook het prachtige Red Bull Ghana
Racebaan*quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks vraagt ie : 'Hoe denk je terug op je loopbaan'
Volgens de Poeperd stelde altijd al niet veel voorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maar was er toen al een beetje kanker geconstateerd?
Jeroen Pauw.quote:
Bij voetballen huilt heel Nederland omdat ze uiteindelijk altijd verliezenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef tong80 het volgende:
Zie ik die familieleden in tranen juichen. Ook van Gerwen heeft zulke fans. Kleine sporten natuurlijk.
Bij het voetballen huilt heel nederland.
racistquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton zit er weer als de kekke negert bij.
Ik vind het wel prima.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ben je daar trots op of schaam je je daar voor?
trambestuurder?quote:
Ik wil de Nederlandse voetbalsucces wel zetten tegen die van de motorsportquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Bij voetballen huilt heel Nederland omdat ze uiteindelijk altijd verliezen
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Max gaat op de vloer Hamilton verslaan met karten ?
Er zijn er maar een paar waar ik moeite mee heb. Wehrlein en Nasr zijn niet heel herkenbaar.quote:
behalve die 4 of 5 xDquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er stierven er 4/5 per jaar, maar ze maakte zich onsterfelijk.
Zoveel stierven er al niet meer in die tijd, maar oke.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er stierven er 4/5 per jaar, maar ze maakte zich onsterfelijk.
Over 10 jaar zegt men bij een nieuw talent "Dat is de nieuwe Max Verstappen" en dan kunnen ze het nooit waarmaken.quote:
Gewaagde uitspraak. Ik vergelijk hem altijd graag met Schumacher.quote:
jouw*quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef tong80 het volgende:
Wat is jou beste trainingsmethode. 'Gooi een spin naar me tijdens het spinnen.'
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen wordt gewoon 8 keer wereldkampioen
Volgens Max wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoveel stierven er al niet meer in die tijd, maar oke.
Haha natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben vaak vergeleken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Ik vergelijk hem altijd graag met Schumacher.
Haha nee. Ik heb nooit met iemand vergeleken.
picsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef luckass het volgende:
wisten jullie al dat Max een geile vriendin heeft
Johan derksen over Ton Blanker:quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds 1980 maar 6 F1-coureurs overleden. Daarvoor lag het op 2/3 per jaar ongeveer.quote:
Met de melkboer?quote:
Ik heb een Lexus. Dat haal ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lange_Lans en ik racen ook in onze auto's, halen net de 300 km/u niet.
Daar wist hij wel 1x 12e en 2x 13e bij te worden, daar kun je mee thuiskomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef Martinello het volgende:
Jos heeft ooit nog bij Stewart-Ford gereden, toch de voorloper van het Red Bull team.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een Lexus. Dat haal ik niet.
Ja. heb haar alle hoeken van de kamer laten zien. Toen ik me in bochten wrong.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:42 schreef luckass het volgende:
wisten jullie al dat Max een geile vriendin heeft
Waar is je post?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. heb haar alle hoeken van de kamer laten zien. Toen ik me in bochten wrong.
Ik heb het niet over de negatievelingen van FOK! In hoeverre ken je me ?quote:
Hij moest zelfs een stuk van zijn schoen afsnijden omdat hij anders niet in de auto paste.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wist hij wel 1x 12e en 2x 13e bij te worden, daar kun je mee thuiskomen.
moet meer jodiumpillen nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
tong heeft weer zijn pilletjes niet gehad.
Morgen twingootje RS.quote:
Ze zeiden altijd 'Dat komt wel voor de bakker' Ik eindigde in de doos van de melkboer idd.quote:
Jan Magnussen was wel wat kleiner dan Jos ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij moest zelfs een stuk van zijn schoen afsnijden omdat hij anders niet in de auto paste.
Hoe vond je mijn melkboer post?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de negatievelingen van FOK! In hoeverre ken je me ?
Vertel mij. Zat en keer helemaal verkeerd bij de G-plek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:44 schreef Zorro het volgende:
Over G krachten mag hij nog een cursus krijgen geloof ik.
Die hengst voor hem.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar maakte Max hier een klein foutje.
Grosjean? Die deed niets verkeerd.quote:
Leuk. Is die gewistquote:
Jinek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:51 schreef Joezi het volgende:
Wat gaat we nu elke dag kijken met zn allen ipv de heer Pauw?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dit racespel op de Commodore 64
Chaturbatequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:51 schreef Joezi het volgende:
Knevel moet gras maaien en Brink ligt in de kreukels.quote:
Dan hebben ze Een Olympische winnares omdat ze zolang willen uitrusten van de harde arbeid vanaf maart.quote:
Who gives a shit. Harry Menjs op zondagochtend is gr5appiger. Dat is cult.quote:
Dit. Klasse Pauw.quote:
Meer diepgang dan die oude verwarde vrouw van gisteren die volgens eigen zegge toch zoveel levenservaring heeftquote:
Ach eerdaags de Tour, EK, OS, Dr Philquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:51 schreef Joezi het volgende:
Tja, dat zijn nu eenmaal sponsorverplichtingen.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lol is dat micro-machines? Bazenspel was dat.
Met draadjes en dopjes met plakband.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef bluemoon23 het volgende:
Als Huub Stevens in praatprogramma`s ofzo zat, dan had hij ook altijd een overhemd aan met allemaal reclame erop.
Die moet ik helaas nog terugkijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meer diepgang dan die oude verwarde vrouw van gisteren die volgens eigen zegge toch zoveel levenservaring heeft
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef bluemoon23 het volgende:
Als Huub Stevens in praatprogramma`s ofzo zat, dan had hij ook altijd een overhemd aan met allemaal reclame erop.
Of zoals de mooie overhemden van Koos Stompee. Met die Coldax stickersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Tja, dat zijn nu eenmaal sponsorverplichtingen.
Auto en motorcoureurs zie je ook de godganse dag met een petje op rondlopen, dat is niet tegen de warmte ofzo, nee daar staat de sponsornaam op.....
Jako zijn gronddumpers toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Jan Boskamp met zijn Jako truien, poloshirts en overhemden
jellyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Die baan ken je wel uit je kop. FC Computer.
En de drie strepen van Adidas dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Jan Boskamp met zijn Jako truien, poloshirts en overhemden
twitter:jeroenpauw twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 17:33:58Helaas,althans dat vinden wij van #Pauw ,is het seizoen veel te vroeg voorbij. Dank voor 't kijken en alle reacties en we zijn terug op 22-8 reageer retweet
inderdaad niks dat herhalingen allemaal 😠.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:15 schreef alors het volgende:
En nu een week (?) lang Ik Vertrek terugblikken en herhalen? Ja, dat is écht veel belangrijker dan een journalistiek programma over de actualiteit.
Echt wtf
Sportzomer, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:38 schreef svann het volgende:
Helemaal geen vervanging voor Pauw?
Of alleen deze week niet?
Amen!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:47 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Plasterk zet vraagtekens bij zomerstop Pauw en DWDD
Zeg het ze Ronald Hans Anton Plasterk!
Ome Roon heeft helemaal gelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:47 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Plasterk zet vraagtekens bij zomerstop Pauw en DWDD
Zeg het ze Ronald Hans Anton Plasterk!
Omdat RTL LN er dan ook weer is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef alors het volgende:
Haha ze hebben het vervroegd![]()
Vanaf 22 augustus weer ipv 5 september.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef alors het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)zenderleiding-npo-1/quote:Jeroen Pauw haalt uit naar zenderleiding NPO 1
Geplaatst op dinsdag 09 augustus 2016 om 13:25
Jeroen Pauw vindt het onbestaanbaar dat NPO 1 een drie maanden durende zomerstop heeft ingelast voor zijn dagelijkse late night-talkshow. Dat zegt de presentator in VARAgids. NPO’s tv-baas Frans Klein besloot om Pauw al eind mei af te kappen en Eva Jinek niet in te zetten. Met zijn argumentatie heeft hij niemand kunnen overtuigen. Ook Pauw niet. “Ons programma en dat van Jinek had überhaupt nooit op vakantie mogen zijn. We hadden er altijd moeten zijn, net als een krant dat is.“
De NPO was er niet bij met een praatprogramma toen zich afgelopen zomer enorme nieuwsgebeurtenissen voltrokken. Schandalig, vindt ook Pauw. “Zeker met onderwerpen als de aanslagen, zoals in Nice. En bij de Brexit, die je al aan zag komen.”
Terugkeren van vakantie was volgens Pauw geen optie. “Dat had geen enkele zin gehad, omdat er geen plek was voor ons programma.”
Naar verluidt presenteert het NPO over enkele weken tijdens zijn najaarspresentatie een nieuw talkshowbeleid, waarbij er twaalf maanden per jaar een talkshow te zien is op de late avond.
Pauw: “Het zou fijner zijn als je er twaalf maanden per jaar kan zijn. Als dagelijkse nieuwstalkshow moet je ook die ambitie hebben, uiteraard wel verdeeld tussen een paar presentatoren.”
Zelf wil Pauw nog jaren door op de late avond van NPO 1. “Op het moment dat ik die uitzendingen maak, doe ik niets anders. Van opstaan tot ik in slaap val, ben ik bezig met Pauw. Hoe leuk ik het ook vind, dat is wel pittig. Als de dagelijkse talkshow wordt verdeeld, dan wil ik dit dolgraag blijven doen.”
Hij had dat inderdaad moeten zeggen zodra het bekend werd wanneer het seizoen afgelopen zou zijn, of toen bekend werd dat er deze zomer geen Jinek zou komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:09 schreef tralalala het volgende:
Achteraf gelul, eerst lekker lang vakantie houden en daarna zeggen dat ze wel door konden gaan.
Oh Linda vind ik niet zo leuk. Dinsdag wel extra uitzending van RTL LN met alle medaillewinnaars vanuit de RAI.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat begint week later.Talkshow Linda komt een week van 22-26 augustus.
Was toch allang al bekend? Ik postte dit nog:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef alors het volgende:
quote:
HANS VAN DER TOGT GENOTquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan vanavond TV over TV krijgen. Hans van der Togt gaat het nieuwe Rad van Fortuin met Dré Junior analyseren.
Nou en joh, een 92-jarige man gaat dood. boeit ons niksquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk nog een In Memoriam voor de Baantjer-themespeler Toots Thielemans.
Cultuurbarbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en joh, een 92-jarige man gaat dood. boeit ons niks
Moet je je mee bezig houden als ie nog leeft. Zat 'legendes' die inmiddels ergens alleen zitten te verstoffen. Om vervolgens een eerbetoon te krijgen als ze dood zijn. Dat noemt men een verziekte samenlevigquote:
Iedereen zou dit interview moeten lezen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan vanavond TV over TV krijgen. Hans van der Togt gaat het nieuwe Rad van Fortuin met Dré Junior analyseren.
Mijn ideale bestaanquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen zou dit interview moeten lezen.
'Ik heb niemand om tegen te praten'
Ook een goed voorbeeld trouwens. Die gaat als ie zich straks doodgedronken heeft natuurlijk ook weer een mooi eerbetoon krijgen. Maar nu zit ie een beetje te verstoffenquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Hoe komt u aan dat overgewicht?
,,Zuipen, eten, te weinig bewegen. En ik heb aanleg, hè. De dokter zei: 'Als je 20 kilo kwijtraakt, merk je dat meteen aan je rug.' Maar ja, afvallen is moeilijk als je geen support krijgt. Op dat vlak zou een partner wel fijn zijn. Om nou hier in m'n eentje achter een bordje slabladeren te gaan zitten. Nu tik ik nog iedere dag makkelijk een flesje wijn weg. Ik drink twee glaasjes 's middags om 12 uur en de rest 's avonds voor de buis.''
,,Ik schaam me er niet voor, maar in de winter gaat elke dag om 6 uur de tv aan. En dan kijk ik tot ik naar bed ga, meestal na de talkshow Pauw. Wat moet ik anders? Ik heb niemand om tegen te praten. De muren zeggen niets terug. Maar half Nederland hangt 's avonds voor de buis, toch?''
U zei eerder: 'Ik kan niet matig drinken. Het is bij mij alles of niets.'
,,Ik ben mateloos, ja, maar de drank heb ik nu redelijk onder controle. Ik haal 's ochtends één fles wijn bij de Spar. Sterke drank komt mijn huis niet meer in. Na mijn verblijf in de afkickkliniek heb ik twee jaar niets gedronken, maar twee jaar geleden ben ik toch weer voorzichtig begonnen. Vorig jaar was het even meer dan een fles per dag, maar ik heb de knop omgedraaid. Die ene fles is echt genoeg. Ik zeg weleens: 'Het is hier zo rustig, je wordt vanzelf alcoholist.''
En u rookt erbij, zie ik?
,,Zo'n 35 sigaretten per dag. Dus tel uit je winst. Ik roep ook altijd dat ik niet zo oud hoef te worden. Tussen de 75 en 80 in goede gezondheid, dat lijkt me mooi.''
in mei was ook al bekend dat ze op 22 augustus terugkwamenquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:32 schreef Szura het volgende:
Zijn ze nou vanwege alle kritiek eerder terug?
Pauw over sport![]()
twitter:nrctechmedia twitterde op maandag 22-08-2016 om 14:20:23Pauw en Jinek voortaan het hele jaar op tv, geen pauzes meer. #nponieuw reageer retweet
Lees deze post nu met de stem van Maarten van Rossem.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
De hele zomer geen talkshow op TV en wat doen ze in de eerste aflevering? Een wielrenner aan tafel zetten als gast. De hele zomer is er verdomme nergens anders over gepraat dan over sport. Op NPO1 was alleen maar sport te zien, elke centimeter die gefietst is, is geanalyseerd.
Maarten van Rossem zegt over dit soort onderwerpen vaak zinnige dingen. Waarom kunnen we sport niet gewoon in sportprogramma's houden? Waarom kan een talkshow niet een keer verschoond blijven van sport als we net 2-3 maanden elke dag nergens anders over hebben gepraat op tv? Het slaat door en het is ziekelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lees deze post nu met de stem van Maarten van Rossem.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maarten van Rossem zegt over dit soort onderwerpen vaak zinnige dingen. Waarom kunnen we sport niet gewoon in sportprogramma's houden? Waarom kan een talkshow niet een keer verschoond blijven van sport als we net 2-3 maanden elke dag nergens anders over hebben gepraat op tv? Het slaat door en het is ziekelijk.
Achlum, daar woonde mijn opa en oma. Gebeurt inderdaad niets en omgeven door weilanden met uitzicht op windmolens. Maar dan moet je er maar niet gaan wonen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Jinek en Pauw wisselen late night programma na klachten hele jaar af
Gepubliceerd: 22 augustus 2016 14:29
Laatste update: 22 augustus 2016 15:20
Eva Jinek en Jeroen Pauw gaan vanaf het komende televisieseizoen hun late night televisieprogramma's het hele jaar afwisselen. Beiden maken een half jaar hun eigen programma.
Directeur televisie bij NPO Frans Klein zegt tijdens de seizoenspresentatie van zenders NPO1, NPO2 en NPO3 maandag de dagelijkse talkshow te hebben gemist. Afgelopen zomer klaagden kijkers en televisierecensenten over het ontbreken van talkshows bij de publieke omroep.
"Pauw en Jinek gaan daarom hierna het hele jaar door, elk zes maanden", aldus Klein. Pauw is tot en met eind mei dagelijks op televisie, in januari en februari neemt Jinek het tijdstip over. Het voorjaar is het weer de beurt aan Pauw en in de zomer is Jinek te zien.
Tijdens de verkiezingsperiode komen er extra uitzendingen en zal er ook in het weekend worden uitgezonden en zullen de twee als duo werken.
Zomer
In de zomer gaan de talkshows door, maar wel eerder dan tijdens de rest van het jaar. Jinek en Pauw wordt dan om 22.30 uur uitgezonden waardoor de programma's recht tegenover RTL Late Night komen te staan. Klein ziet daar geen probleem in. "Ik zie daar zelf een voordeel in. Kijkers kunnen dan zelf op het moment de keuze maken."
"Mijn handen jeukten de hele zomer", aldus Jinek in een reactie. De presentatrice zegt zich vereerd te voelen dat ze haar programma nu het hele jaar mag gaan maken in afwisseling met Pauw.
On demand
Tijdens de presentatie wordt ook bekend dat de NPO vanaf het voorjaar van 2017 de on demand videodienst vernieuwt. Bezoekers kunnen een eigen profiel aanmaken waarna het aanbod wordt gebaseerd op persoonlijke voorkeuren van kijkers, actualiteiten en locaties. Uitzending gemist wordt uitgebreid, waardoor kijkers de uitzendingen vooruit kunnen bekijken en niet alleen achteraf.
Door: NU.nl/Lara Zevenberg
Het grootste en belangrijkste evenement op deze aarde. Dat mag best nog wat meer aandacht krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Variatie op de buis vandaag...
[ afbeelding ]
Daar zijn sportprogramma's voor. NPO 1 heeft wekenlang, dag in, dag uit, alleen maar sport uitgezonden. Meer dan genoeg aandacht voor de OS.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het grootste en belangrijkste evenement op deze aarde. Dat mag best nog wat meer aandacht krijgen.
Nee, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zijn sportprogramma's voor. NPO 1 heeft wekenlang, dag in, dag uit, alleen maar sport uitgezonden. Meer dan genoeg aandacht voor de OS.
Haten op Moniquequote:Op maandag 22 augustus 2016 20:34 schreef Zipportal het volgende:
Rad van Fortuin wat een aids zonet op SBS6.
Toevallig dat fragmentje bij de hand?quote:
http://nos.nl/video/20503(...)n-in-haar-hoofd.htmlquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Toevallig dat fragmentje bij de hand?
Dat ga ik ook even doenquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Nog even de tandjes poetsen, zodat ik goed voorbereid naar deze genotsshow kan kijken
Fantastisch ideequote:Op maandag 22 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Nog even de tandjes poetsen, zodat ik goed voorbereid naar deze genotsshow kan kijken
quote:
Misschien is mijn mam wel een man, weet jij veelquote:
Ik hoor ook nog steeds man, zelfs al begrijp ik dat.quote:
*Van Rossem.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:03 schreef Karina het volgende:
Dit is een beetje zoals dat programma van Van Rossum van een poosje geleden, over Amerika.
4 jaar geleden ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:03 schreef Karina het volgende:
Dit is een beetje zoals dat programma van Van Rossum van een poosje geleden, over Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |