Sportzomer, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:38 schreef svann het volgende:
Helemaal geen vervanging voor Pauw?
Of alleen deze week niet?
Amen!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:47 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Plasterk zet vraagtekens bij zomerstop Pauw en DWDD
Zeg het ze Ronald Hans Anton Plasterk!
Ome Roon heeft helemaal gelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:47 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Plasterk zet vraagtekens bij zomerstop Pauw en DWDD
Zeg het ze Ronald Hans Anton Plasterk!
Omdat RTL LN er dan ook weer is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef alors het volgende:
Haha ze hebben het vervroegd![]()
Vanaf 22 augustus weer ipv 5 september.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef alors het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)zenderleiding-npo-1/quote:Jeroen Pauw haalt uit naar zenderleiding NPO 1
Geplaatst op dinsdag 09 augustus 2016 om 13:25
Jeroen Pauw vindt het onbestaanbaar dat NPO 1 een drie maanden durende zomerstop heeft ingelast voor zijn dagelijkse late night-talkshow. Dat zegt de presentator in VARAgids. NPO’s tv-baas Frans Klein besloot om Pauw al eind mei af te kappen en Eva Jinek niet in te zetten. Met zijn argumentatie heeft hij niemand kunnen overtuigen. Ook Pauw niet. “Ons programma en dat van Jinek had überhaupt nooit op vakantie mogen zijn. We hadden er altijd moeten zijn, net als een krant dat is.“
De NPO was er niet bij met een praatprogramma toen zich afgelopen zomer enorme nieuwsgebeurtenissen voltrokken. Schandalig, vindt ook Pauw. “Zeker met onderwerpen als de aanslagen, zoals in Nice. En bij de Brexit, die je al aan zag komen.”
Terugkeren van vakantie was volgens Pauw geen optie. “Dat had geen enkele zin gehad, omdat er geen plek was voor ons programma.”
Naar verluidt presenteert het NPO over enkele weken tijdens zijn najaarspresentatie een nieuw talkshowbeleid, waarbij er twaalf maanden per jaar een talkshow te zien is op de late avond.
Pauw: “Het zou fijner zijn als je er twaalf maanden per jaar kan zijn. Als dagelijkse nieuwstalkshow moet je ook die ambitie hebben, uiteraard wel verdeeld tussen een paar presentatoren.”
Zelf wil Pauw nog jaren door op de late avond van NPO 1. “Op het moment dat ik die uitzendingen maak, doe ik niets anders. Van opstaan tot ik in slaap val, ben ik bezig met Pauw. Hoe leuk ik het ook vind, dat is wel pittig. Als de dagelijkse talkshow wordt verdeeld, dan wil ik dit dolgraag blijven doen.”
Hij had dat inderdaad moeten zeggen zodra het bekend werd wanneer het seizoen afgelopen zou zijn, of toen bekend werd dat er deze zomer geen Jinek zou komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:09 schreef tralalala het volgende:
Achteraf gelul, eerst lekker lang vakantie houden en daarna zeggen dat ze wel door konden gaan.
Oh Linda vind ik niet zo leuk. Dinsdag wel extra uitzending van RTL LN met alle medaillewinnaars vanuit de RAI.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat begint week later.Talkshow Linda komt een week van 22-26 augustus.
Was toch allang al bekend? Ik postte dit nog:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:46 schreef alors het volgende:
quote:
HANS VAN DER TOGT GENOTquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan vanavond TV over TV krijgen. Hans van der Togt gaat het nieuwe Rad van Fortuin met Dré Junior analyseren.
Nou en joh, een 92-jarige man gaat dood. boeit ons niksquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk nog een In Memoriam voor de Baantjer-themespeler Toots Thielemans.
Cultuurbarbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en joh, een 92-jarige man gaat dood. boeit ons niks
Moet je je mee bezig houden als ie nog leeft. Zat 'legendes' die inmiddels ergens alleen zitten te verstoffen. Om vervolgens een eerbetoon te krijgen als ze dood zijn. Dat noemt men een verziekte samenlevigquote:
Iedereen zou dit interview moeten lezen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan vanavond TV over TV krijgen. Hans van der Togt gaat het nieuwe Rad van Fortuin met Dré Junior analyseren.
Mijn ideale bestaanquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen zou dit interview moeten lezen.
'Ik heb niemand om tegen te praten'
Ook een goed voorbeeld trouwens. Die gaat als ie zich straks doodgedronken heeft natuurlijk ook weer een mooi eerbetoon krijgen. Maar nu zit ie een beetje te verstoffenquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen zou dit interview moeten lezen.
'Ik heb niemand om tegen te praten'
quote:Hoe komt u aan dat overgewicht?
,,Zuipen, eten, te weinig bewegen. En ik heb aanleg, hè. De dokter zei: 'Als je 20 kilo kwijtraakt, merk je dat meteen aan je rug.' Maar ja, afvallen is moeilijk als je geen support krijgt. Op dat vlak zou een partner wel fijn zijn. Om nou hier in m'n eentje achter een bordje slabladeren te gaan zitten. Nu tik ik nog iedere dag makkelijk een flesje wijn weg. Ik drink twee glaasjes 's middags om 12 uur en de rest 's avonds voor de buis.''
,,Ik schaam me er niet voor, maar in de winter gaat elke dag om 6 uur de tv aan. En dan kijk ik tot ik naar bed ga, meestal na de talkshow Pauw. Wat moet ik anders? Ik heb niemand om tegen te praten. De muren zeggen niets terug. Maar half Nederland hangt 's avonds voor de buis, toch?''
U zei eerder: 'Ik kan niet matig drinken. Het is bij mij alles of niets.'
,,Ik ben mateloos, ja, maar de drank heb ik nu redelijk onder controle. Ik haal 's ochtends één fles wijn bij de Spar. Sterke drank komt mijn huis niet meer in. Na mijn verblijf in de afkickkliniek heb ik twee jaar niets gedronken, maar twee jaar geleden ben ik toch weer voorzichtig begonnen. Vorig jaar was het even meer dan een fles per dag, maar ik heb de knop omgedraaid. Die ene fles is echt genoeg. Ik zeg weleens: 'Het is hier zo rustig, je wordt vanzelf alcoholist.''
En u rookt erbij, zie ik?
,,Zo'n 35 sigaretten per dag. Dus tel uit je winst. Ik roep ook altijd dat ik niet zo oud hoef te worden. Tussen de 75 en 80 in goede gezondheid, dat lijkt me mooi.''
in mei was ook al bekend dat ze op 22 augustus terugkwamenquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:32 schreef Szura het volgende:
Zijn ze nou vanwege alle kritiek eerder terug?
Pauw over sport![]()
twitter:nrctechmedia twitterde op maandag 22-08-2016 om 14:20:23Pauw en Jinek voortaan het hele jaar op tv, geen pauzes meer. #nponieuw reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |