Dat kan want het is in Monaco, daar heb je tenminste nog muren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De volgende race zal hij zich dan wel de muur in rijden.
Dat zou pas genot zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou Raybar ook zo'n 1 op 1 interview krijgen als hij het WK darts wint?
Ik verwacht er vrij weinig van. Zoveel aandacht voor hem nu.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan want het is in Monaco, daar heb je tenminste nog muren.
Ik denk ook niet dat ze dit interview nog een keer doen als Verstappen een 2e race wint, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zeg niet zo maar wat Mex. Mede dankzij Fok Sport ben ik altijd goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan want het is in Monaco, daar heb je tenminste nog muren.
RIC heeft de betere auto, ik denk 4e of 5equote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik verwacht er vrij weinig van. Zoveel aandacht voor hem nu.
Ik zou graag een duo-interview zien met de Pedo en die hersendode uit Broabantquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
2 voetbalclubsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef Martinello het volgende:
Ze verdienen daar in Oostenrijk toch heel wat met dat slootwater. Twee F1 teams, voetbalclub, ze doen iets goed.
Ze hebben minstens 3 voetbalclubs.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef Martinello het volgende:
Ze verdienen daar in Oostenrijk toch heel wat met dat slootwater. Twee F1 teams, voetbalclub, ze doen iets goed.
Dan moet de hoofdrolspeelster er wel bij zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou graag een duo-interview zien met de Pedo en die hersendode uit Broabant
oja 3 zelfsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben minstens 3 voetbalclubs.
Die mag aan de legoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet de hoofdrolspeelster er wel bij zijn.
Wie is de 4e dan? 3 wist ik welquote:
Ik wist alleen Salzburg, maar ik weet ook eigenlijk niks van voetbal, vandaar.quote:
Welke pedo? De Lucifer?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou graag een duo-interview zien met de Pedo en die hersendode uit Broabant
Ergens in de Braziliaanse jungle hebben ze er nog 1quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de 4e dan? 3 wist ik wel
Ad van de Berg.quote:
IM BATMANquote:
Straks vraagt ie : 'Hoe denk je terug op je loopbaan'quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:35 schreef bluemoon23 het volgende:
Vraagt die Pauw: Heb je niet een moment gehad toen je 16 of 17 was en dacht: "waar doe ik het allemaal voor ? "
Zegt Max met een glimlach: "17 was vorig jaar"
Dat lot gaat mij bespaard blijvenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je al 50 jaar stevige shag van nelle rookt.
Feyenoord had er ook een club.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de goede ouwe tijd hadden ze ook het prachtige Red Bull Ghana
Racebaan*quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks vraagt ie : 'Hoe denk je terug op je loopbaan'
Volgens de Poeperd stelde altijd al niet veel voorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maar was er toen al een beetje kanker geconstateerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |