quote:Jinek en Pauw wisselen late night programma na klachten hele jaar af
Gepubliceerd: 22 augustus 2016 14:29
Laatste update: 22 augustus 2016 15:20
Eva Jinek en Jeroen Pauw gaan vanaf het komende televisieseizoen hun late night televisieprogramma's het hele jaar afwisselen. Beiden maken een half jaar hun eigen programma.
Directeur televisie bij NPO Frans Klein zegt tijdens de seizoenspresentatie van zenders NPO1, NPO2 en NPO3 maandag de dagelijkse talkshow te hebben gemist. Afgelopen zomer klaagden kijkers en televisierecensenten over het ontbreken van talkshows bij de publieke omroep.
"Pauw en Jinek gaan daarom hierna het hele jaar door, elk zes maanden", aldus Klein. Pauw is tot en met eind mei dagelijks op televisie, in januari en februari neemt Jinek het tijdstip over. Het voorjaar is het weer de beurt aan Pauw en in de zomer is Jinek te zien.
Tijdens de verkiezingsperiode komen er extra uitzendingen en zal er ook in het weekend worden uitgezonden en zullen de twee als duo werken.
Zomer
In de zomer gaan de talkshows door, maar wel eerder dan tijdens de rest van het jaar. Jinek en Pauw wordt dan om 22.30 uur uitgezonden waardoor de programma's recht tegenover RTL Late Night komen te staan. Klein ziet daar geen probleem in. "Ik zie daar zelf een voordeel in. Kijkers kunnen dan zelf op het moment de keuze maken."
"Mijn handen jeukten de hele zomer", aldus Jinek in een reactie. De presentatrice zegt zich vereerd te voelen dat ze haar programma nu het hele jaar mag gaan maken in afwisseling met Pauw.
On demand
Tijdens de presentatie wordt ook bekend dat de NPO vanaf het voorjaar van 2017 de on demand videodienst vernieuwt. Bezoekers kunnen een eigen profiel aanmaken waarna het aanbod wordt gebaseerd op persoonlijke voorkeuren van kijkers, actualiteiten en locaties. Uitzending gemist wordt uitgebreid, waardoor kijkers de uitzendingen vooruit kunnen bekijken en niet alleen achteraf.
Door: NU.nl/Lara Zevenberg
Het grootste en belangrijkste evenement op deze aarde. Dat mag best nog wat meer aandacht krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Variatie op de buis vandaag...
[ afbeelding ]
Daar zijn sportprogramma's voor. NPO 1 heeft wekenlang, dag in, dag uit, alleen maar sport uitgezonden. Meer dan genoeg aandacht voor de OS.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het grootste en belangrijkste evenement op deze aarde. Dat mag best nog wat meer aandacht krijgen.
Nee, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zijn sportprogramma's voor. NPO 1 heeft wekenlang, dag in, dag uit, alleen maar sport uitgezonden. Meer dan genoeg aandacht voor de OS.
Haten op Moniquequote:Op maandag 22 augustus 2016 20:34 schreef Zipportal het volgende:
Rad van Fortuin wat een aids zonet op SBS6.
http://nos.nl/video/20503(...)n-in-haar-hoofd.htmlquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Toevallig dat fragmentje bij de hand?
Dat ga ik ook even doenquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Nog even de tandjes poetsen, zodat ik goed voorbereid naar deze genotsshow kan kijken
Fantastisch ideequote:Op maandag 22 augustus 2016 22:58 schreef Tagliano het volgende:
Nog even de tandjes poetsen, zodat ik goed voorbereid naar deze genotsshow kan kijken
quote:
Misschien is mijn mam wel een man, weet jij veelquote:
Ik hoor ook nog steeds man, zelfs al begrijp ik dat.quote:
*Van Rossem.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:03 schreef Karina het volgende:
Dit is een beetje zoals dat programma van Van Rossum van een poosje geleden, over Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |