quote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Eerlijk ik zou voor 150 euro wel 20 min autorijden terwijl er een of andere nerd naast mij pagga slaat
Gekkkkquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Eerlijk ik zou voor 150 euro wel 20 min autorijden terwijl er een of andere nerd naast mij pagga slaat
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
ja ik hoef m toch niet aan te raken of naar hem te kijken
tnx 4 infoquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Je ziet in je ooghoek toch vanzelf iets de lucht in spritsen.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
ja ik hoef m toch niet aan te raken of naar hem te kijken
Wie weet richt hij wel op haar malse tetjesquote:Op maandag 16 mei 2016 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet in je ooghoek toch vanzelf iets de lucht in spritsen.
ik heb dan met kussens een muurtje gemaakt tussen ons. tenzij hij echt hoog spuitquote:Op maandag 16 mei 2016 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet in je ooghoek toch vanzelf iets de lucht in spritsen.
En 150 voor all-inclusive?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Taylor Swiftquote:Op maandag 16 mei 2016 16:30 schreef Crip het volgende:
[..]
*trommelt met vinger op het stuur terwijl taylor swift opstaat*'' lkkr weertje he''
ja is toch enige wat je op radio hoort.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Taylor Swift
Spontaan slappe. Wat een gare domme lelijke nontalent
Check je dmquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
doen johquote:Op maandag 16 mei 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
soms denk ik zo van
stel je voor iemand bied mij 5 miljoen aan voor mn maagdelijkheid, zou ik t dan doen?
maar zou nie doen tho
weyo die is ook echt goorquote:Op maandag 16 mei 2016 16:41 schreef Crip het volgende:
meisje zei laatst tegen mij, bahhhh vind couscous echt viessss!
Ik zo oh waar heb je dn gehad
''was uit pakje van knorr wereldgerechten''______!
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik ga helemaal los met mn toekomstige.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geniet er van..quote:Op maandag 16 mei 2016 16:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gestoofde ooievaar op een bedje van rucola.
nee gohquote:Op maandag 16 mei 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Kind. Je gaat eerst wt aan lummelen
Ik kwam er laatst pas achter dat je de couscous eigenlijk een paar keer afzonderlijk moet stomen maar ik heb helemaal geen stoompan.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:41 schreef Crip het volgende:
meisje zei laatst tegen mij, bahhhh vind couscous echt viessss!
Ik zo oh waar heb je dn gehad
''was uit pakje van knorr wereldgerechten''______!
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst pas achter dat je de couscous eigenlijk een paar keer afzonderlijk moet stomen maar ik heb helemaal geen stoompan.
Die had ik ook haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:12 schreef Crip het volgende:
ey stim random boy op fb stuurt me dit.
hijs wle wat voor joudWc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hijs wle wat voor jouTering, wat voor gozers krijg jij dan op je fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee
Jupiler Leaguebehalve Jong Ajax
hijs wle wat voor jougelukkig heb je die van mij nooit gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hijs wle wat voor jouhahahahahahahahahahhhahahahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geil geworden?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, wat voor gozers krijg jij dan op je fb
Deal als jij de auto regelt en naar amsterdam komtquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
ik ook wel andersomquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
echtquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
15 euro voor 2 min ook goed??quote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Zou jij iemand 150 euro betalen om een of andere nerd 20 minuten pagga te slaan terwijl hij rijdt?quote:
Lkkere, moest er wel beetje van blozen. Zei alsnog oprotten want bn braaf.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, wat voor gozers krijg jij dan op je fb
Wat een mongool ben je tochquote:
Ben wel mad jelly op z'n shortsquote:
Mocht je willen, megooltjequote:
nee, geslacht andersom dat ik rij en een chick betaaldquote:Op maandag 16 mei 2016 17:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou jij iemand 150 euro betalen om een of andere nerd 20 minuten pagga te slaan terwijl hij rijdt?
hij is ripped enzoquote:Op maandag 16 mei 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Lkkere, moest er wel beetje van blozen. Zei alsnog oprotten want bn braaf.
hijs wle wat voor jouahahahahahajaj ja stuur mn nmrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannend jaquote:Op maandag 16 mei 2016 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ripped negers zijn 70% van de boys die mij diggen.
quote:
Wow, wat ben jij een mongoolquote:
Goede Nederlandse zin dit hoor, mongooltje.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed en uitgebreid vocabulaire heb jij.
Had wel aan willen sabbelen als baby. Beter dan moeders tiet in m'n mondquote:Op maandag 16 mei 2016 17:50 schreef Amarantha het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)9b-ab5a-0394f79df59a Hoe bedenken ze het toch weer.
Ik ben nergens naar op zoek.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben je ook op zoek naar een gespierde neger dan?
Mogen we je feliciteren met je zwangerschap?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:50 schreef Amarantha het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)9b-ab5a-0394f79df59a Hoe bedenken ze het toch weer.
Daardoor ben jij wel groot en sterk geworden ja, beetje respect voor je moeders tits ;squote:Op maandag 16 mei 2016 17:54 schreef Drug het volgende:
[..]
Had wel aan willen sabbelen als baby. Beter dan moeders tiet in m'n mond
Je moeder zei al dat je zuurstoftekort had bij je geboorte ja. Geeft niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goede Nederlandse zin dit hoor, mongooltje.
Haha mongooltje is madquote:Op maandag 16 mei 2016 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder zei al dat je zuurstoftekort had bij je geboorte ja. Geeft niet.
Wat jij in dm zeiquote:Op maandag 16 mei 2016 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daardoor ben jij wel groot en sterk geworden ja, beetje respect voor je moeders tits ;s
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:Op maandag 16 mei 2016 17:56 schreef Crip het volgende:
Marokkanen zijn zo dramatisch.
"Wollah ik vergeef het js nooit ook niet na mijn dood als je uit je eigen zak voor mij dat hebt gehaald."
wow rusfig
Dat hangt er vanaf hoe goed je drinkt en eet toch? Anders kan hij ook bruin zijn.quote:
Wat een mongool ben je toch.quote:
Dat geldt dubbelquote:
Zo maakte ik nog eens wat mee circa 5 jaar geleden.quote:
Alsof Marokkanen iets uit hun eigen zak halenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:56 schreef Crip het volgende:
Marokkanen zijn zo dramatisch.
"Wollah ik vergeef het js nooit ook niet na mijn dood als je uit je eigen zak voor mij dat hebt gehaald."
wow rusfig
Ja dat zie ik...quote:Op maandag 16 mei 2016 17:58 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Zo maakte ik nog eens wat mee circa 5 jaar geleden.
Stiekem wel he, mongooltjequote:Op maandag 16 mei 2016 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je maakt indruk hoor. Poe poe.
Een mes, vaakquote:Op maandag 16 mei 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof Marokkanen iets uit hun eigen zak halen.
Je hoeft niet verdrietig te zijn hoor, mongooltjequote:Op maandag 16 mei 2016 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Totaal niet. Je bent echt een nobuddie op fok!
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:00 schreef Catkiller het volgende:
Maar het is wel een drama als die dikke pad niet hoeft te werken zie ik, sjongejonge.
Zie dit meisje eens tof doenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet verdrietig te zijn hoor, mongooltje
Niet huilen, mongooltjequote:Op maandag 16 mei 2016 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie dit meisje eens tof doen
Hahaquote:
Is het ook. Net zoals Rozevla. Kun je beter negeren.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Vind hem gewoon een mongool. Maar dat was al duidelijk he
Begin jij ook al?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Is het ook. Net zoals Rozevla. Kun je beter negeren.
Hoeft ook niet, je blijft een mongoolquote:Op maandag 16 mei 2016 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wint het niet. Je krijgt mij hier niet weg.
Ga door![]()
haar territorium?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cholo duldt geen concurrentie in haar territorium
Ga door, ga door!!quote:Op maandag 16 mei 2016 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je blijft een mongool
Bah zijn we het nu eensquote:Op maandag 16 mei 2016 18:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Is het ook. Net zoals Rozevla. Kun je beter negeren.
quote:Op maandag 16 mei 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maarja ik ben dus gewoon een aanwinst voor deze SC
Van mij mag je. Ik geniet er van.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zeg slechts wat ik denk. Val je verder niet aan, toch?
Ja, onze huismongool braddie is er nietquote:Op maandag 16 mei 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand moet dat trieste volk hier de les lezen. Dan doe ik het maar.quote:
Voel me beetje vies nuquote:
Echt héquote:Op maandag 16 mei 2016 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit!
Kijk dit mongooltjequote:Op maandag 16 mei 2016 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand moet dat trieste volk hier de les lezen. Dan doe ik het maar.
Wromquote:
Heus wel, hartstikke emotionele jongen ben jij.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik heb geen gevoelens, dus.
Hangt van de muziek afquote:Op maandag 16 mei 2016 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heus wel, hartstikke emotionele jongen ben jij.
Wow TR gedaan, dit vind ik net iets té persoonlijk overkomen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder zei al dat je zuurstoftekort had bij je geboorte ja. Geeft niet.
Mongooltjequote:
Ahw, snoezig.quote:
Want de waarheid mag niet gezegd worden?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow TR gedaan, dit vind ik net iets té persoonlijk overkomen.
Ben ik het wel mee eens jaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jawel, maar alleen selectief.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want de waarheid mag niet gezegd worden?
Wie?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen selectief.
WCH heeft een ben gekregen voor een vergelijkbare uitspraak.
Maar jij bent ook een mongooltjequote:
Je kunt niet eens normaal Nederlands praten, mongooltjequote:Op maandag 16 mei 2016 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ieder normaal user met gezond verstand is het daarmee eens.
Hoe lang moet hij brommen?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen selectief.
WCH heeft een ben gekregen voor een vergelijkbare uitspraak.
Ja dat wel idd, gewoon beetje gratis bolletjes smurfenijs krijgen enzoquote:
hahahahhaquote:Op maandag 16 mei 2016 17:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, geslacht andersom dat ik rij en een chick betaald
Ahw, mongooltje is verdrietigquote:Op maandag 16 mei 2016 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een niveau hier. Man man man
Ja, pleister op de wond. Nu snel vergeten.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Arsenal. Toch nog een best mooi resultaat
Volgend seizoen zullen ze denk ik ook geen kampioen worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, pleister op de wond. Nu snel vergeten.
Jij hebt al een kind, kun je nagaanquote:Op maandag 16 mei 2016 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een niveau hier. Man man man
Is dood hoorde ik. Iets met zuurstof tekort.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt al een kind, kun je nagaan
geluk bij een ongelukquote:Op maandag 16 mei 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dood hoorde ik. Iets met zuurstof tekort.
Damn danielquote:Op maandag 16 mei 2016 18:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dood hoorde ik. Iets met zuurstof tekort.
maar dan blijft ie 'chillen'quote:Op maandag 16 mei 2016 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bel je toch iemand die het even komt brengen.
stel je voorquote:Op maandag 16 mei 2016 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een meid die jou betaalt om rondgereden te worden, zodat ze met d'r kut kan spelen.
Harde burn hoorquote:
mylene kan hier toch wel om glimlachenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik krijg voor dat soort opmerkingen in lif meestal 3 maand
Denk het wel omdat jij het zeiquote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mylene kan hier toch wel om glimlachen
Mongo whatquote:
je wordt duidelijk voorgetrokken vanwege je moderatie verledenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mylene kan hier toch wel om glimlachen
ik heb er deze maand al twee bans opzittenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je wordt duidelijk voorgetrokken vanwege je moderatie verleden
Watch out. We've got a badass over here.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb er deze maand al twee bans opzitten
Van één dag, om de illusie te wekken dat op dezelfde manier behandeld wordt. Zoiets simplistisch doorzie ik meteenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan, boefjequote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
;squote:
Hoe kun jij ooit mod zijn geweestquote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SEXquote:Op maandag 16 mei 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Mortaxx mod is geweest. Waarvan eigenlijk?
'Plas in haar kont' heeft vele sekslevens nieuw leven ingeblazenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij gaf heel veel nuttige tips hoor
Dat heb ik niet getest.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar te weinig kennis van heeft?
iewhlquote:Op maandag 16 mei 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
'Plas in haar kont' heeft vele sekslevens nieuw leven ingeblazen
Dat van minder SC's? pffffquote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sowieso zou chai mij nog iets sturen van de week, weer niets van terecht gekomen
jammer dat je zo met mij omgaat
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 00:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
De hoeveelheid slowchat is de laatste jaren wel flink gegroeid, zie GC / Het klopt niet dat het veel minder druk op FOK! aan het worden is #2. Ik denk dat je prima met minder SC's toe kan, al zal dat flink meer moderatie vergen om de teugels strak te houden en ervoor te zorgen dat inhoudelijke topics niet vervallen tot slowchat. Mijn voornaamste bezwaar tegen SC is dat je hele forum erdoor verkalkt: slowchatters blijven voornamelijk in de slowchat hangen en als ze daar al buitenkomen zie je dat ze vaak met een groepje andere users die wel inhoudelijk proberen te reageren gaan klieren.
[..]
Als je als newbie geconfronteerd wordt met 57 fora zie je door de bomen het bos niet meer. Het is véél te gefragmenteerd op het moment. Wellicht dat de oplossing niet in het sluiten en samenvoegen van fora ligt maar in betere navigatie/lay-out/functionaliteit oid, daar heb ik geen verstand van. Er zullen vast ook wel commerciële overwegingen meespelen voor de hoeveelheid subfora. Mijn voorstel was ook meer om aan te geven dat er momenteel héél veel fora zijn die nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn of nauwelijks bestaansrecht hebben afgemeten naar de postaantallen.
dit is geen officieel bericht maar gewoon een topic want ik zie geen blauwe naam bij tsjakka en terechtquote:
Heb nooit gezegd dat het een officieel bericht was, maar dat het vaak voorbij gekomen is in van die reeksen over de levensduur van FOK! en het rekken daarvan.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is geen officieel bericht maar gewoon een topic want ik zie geen blauwe naam bij tsjakka en terecht
haha snap je
owoke sorry danquote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het een officieel bericht was, maar dat het vaak voorbij gekomen is in van die reeksen over de levensduur van FOK! en het rekken daarvan.
Ons met GRTD.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owoke sorry dan
en jij wou wie met wie ook alweer mixen?
Chai plsquote:
Ben gewoon proactief en inschikkelijk zodat we niet eindigen met die josti's uit Geerd of VBL of zo.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat jij je eigen voorkeur weer mee laat spelen
waarom niet met relatie sc?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben gewoon proactief en inschikkelijk zodat we niet eindigen met die josti's uit Geerd of VBL of zo.
Kan ook idd, maar GC komt meer overeen met KLB, dus lijkt mij beter passen.quote:
wow jij hebt echt inzicht voor dit soort zakenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook idd, maar GC komt meer overeen met KLB, dus lijkt mij beter passen.
Maar als we toch cross subforumaal gaan qua SC's kan met de relaties SC van R&P ook prima idd.
Restjes van ONZ kunnen mooi samen met VBL.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow jij hebt echt inzicht voor dit soort zaken
en watdoen we met nws, pol en lif dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Restjes van ONZ kunnen mooi samen met VBL.
LIF samen met andere R&P SC & SEX & OUD.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en watdoen we met nws, pol en lif dan?
wauw als ik ooit mijn huis opnieuw ga inrichten mag jij me helpenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
LIF samen met andere R&P SC & SEX & OUD.
NWS wordt afgeschermd zoals KPD, zodat nieuwkomers niet afgeschrikt worden door het stormfrontachtige karakter.
POL kan samen met TRU & BNW.
RTquote:
ik wil ook bananen etenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
Was lekker, met amandelmelk, dadels, banaan en avocado.
Kcal bom, dus dit was een maaltijd vervanger.
Ik hoef niet nog meer Dima's hierquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook idd, maar GC komt meer overeen met KLB, dus lijkt mij beter passen.
Maar als we toch cross subforumaal gaan qua SC's kan met de relaties SC van R&P ook prima idd.
Dadels en avocado lijkt me geen lekkere combinatiequote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
Was lekker, met amandelmelk, dadels, banaan en avocado.
Kcal bom, dus dit was een maaltijd vervanger.
Als je zelf kookt kun je dat toch wel gewoon doen?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
That feel dat je vegan wil worden maar je dan je hele marokkaanse familie over je heen krijgt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dadels en avocado lijkt me geen lekkere combinatie
Heb je zelf bedacht?
eerst christen worden, daarna boeit het hen niet meerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
That feel dat je vegan wil worden maar je dan je hele marokkaanse familie over je heen krijgt.
Nee, Marokkanen drinken dat veel in ramadan.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dadels en avocado lijkt me geen lekkere combinatie
Heb je zelf bedacht?
Ja, maar als k naar familie ga en naar Marokko. We hebben vaak bezoek.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je zelf kookt kun je dat toch wel gewoon doen?
Ja, dan niet. Doe ik verder ook hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar als k naar familie ga en naar Marokko. We hebben vaak bezoek.
Aha, vond het al een bijzondere combinatiequote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen drinken dat veel in ramadan.
Avocado proef je niet, is gwn romig. En normaal lust k geen dadels maar hierin past t wel.
Why wil je dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
Jaquote:Op maandag 16 mei 2016 19:27 schreef SideEffect het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het zondag is
ja lekker naar de kerkquote:Op maandag 16 mei 2016 19:27 schreef SideEffect het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het zondag is
Je hoeft niet altijd alles zo consequent toe te passen. Deeltijd vegan is nog altijd beter dan helemaal niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar als k naar familie ga en naar Marokko. We hebben vaak bezoek.
inb4: zeer die gaat bitchenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alles zo consequent toe te passen. Deeltijd vegan is nog altijd beter dan helemaal niet.
Waarom beter?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alles zo consequent toe te passen. Deeltijd vegan is nog altijd beter dan helemaal niet.
Hoe danquote:
Ik zei ook maar watquote:Op maandag 16 mei 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe dan
Alleen mongolen zoals die streaker en zeer alternatieve figuren zoals die groene meisjes zijn dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |