dit is geen officieel bericht maar gewoon een topic want ik zie geen blauwe naam bij tsjakka en terechtquote:
Heb nooit gezegd dat het een officieel bericht was, maar dat het vaak voorbij gekomen is in van die reeksen over de levensduur van FOK! en het rekken daarvan.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is geen officieel bericht maar gewoon een topic want ik zie geen blauwe naam bij tsjakka en terecht
haha snap je
owoke sorry danquote:Op maandag 16 mei 2016 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het een officieel bericht was, maar dat het vaak voorbij gekomen is in van die reeksen over de levensduur van FOK! en het rekken daarvan.
Ons met GRTD.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owoke sorry dan
en jij wou wie met wie ook alweer mixen?
Chai plsquote:
Ben gewoon proactief en inschikkelijk zodat we niet eindigen met die josti's uit Geerd of VBL of zo.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat jij je eigen voorkeur weer mee laat spelen
waarom niet met relatie sc?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben gewoon proactief en inschikkelijk zodat we niet eindigen met die josti's uit Geerd of VBL of zo.
Kan ook idd, maar GC komt meer overeen met KLB, dus lijkt mij beter passen.quote:
wow jij hebt echt inzicht voor dit soort zakenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook idd, maar GC komt meer overeen met KLB, dus lijkt mij beter passen.
Maar als we toch cross subforumaal gaan qua SC's kan met de relaties SC van R&P ook prima idd.
Restjes van ONZ kunnen mooi samen met VBL.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow jij hebt echt inzicht voor dit soort zaken
en watdoen we met nws, pol en lif dan?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Restjes van ONZ kunnen mooi samen met VBL.
LIF samen met andere R&P SC & SEX & OUD.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en watdoen we met nws, pol en lif dan?
wauw als ik ooit mijn huis opnieuw ga inrichten mag jij me helpenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
LIF samen met andere R&P SC & SEX & OUD.
NWS wordt afgeschermd zoals KPD, zodat nieuwkomers niet afgeschrikt worden door het stormfrontachtige karakter.
POL kan samen met TRU & BNW.
RTquote:
ik wil ook bananen etenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
Was lekker, met amandelmelk, dadels, banaan en avocado.
Kcal bom, dus dit was een maaltijd vervanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |