ik heb er deze maand al twee bans opzittenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je wordt duidelijk voorgetrokken vanwege je moderatie verleden
Watch out. We've got a badass over here.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb er deze maand al twee bans opzitten
Van één dag, om de illusie te wekken dat op dezelfde manier behandeld wordt. Zoiets simplistisch doorzie ik meteenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan, boefjequote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
;squote:
Hoe kun jij ooit mod zijn geweestquote:Op maandag 16 mei 2016 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SEXquote:Op maandag 16 mei 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Mortaxx mod is geweest. Waarvan eigenlijk?
'Plas in haar kont' heeft vele sekslevens nieuw leven ingeblazenquote:Op maandag 16 mei 2016 18:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij gaf heel veel nuttige tips hoor
Dat heb ik niet getest.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar te weinig kennis van heeft?
iewhlquote:Op maandag 16 mei 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
'Plas in haar kont' heeft vele sekslevens nieuw leven ingeblazen
Dat van minder SC's? pffffquote:Op maandag 16 mei 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sowieso zou chai mij nog iets sturen van de week, weer niets van terecht gekomen
jammer dat je zo met mij omgaat
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 00:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
De hoeveelheid slowchat is de laatste jaren wel flink gegroeid, zie GC / Het klopt niet dat het veel minder druk op FOK! aan het worden is #2. Ik denk dat je prima met minder SC's toe kan, al zal dat flink meer moderatie vergen om de teugels strak te houden en ervoor te zorgen dat inhoudelijke topics niet vervallen tot slowchat. Mijn voornaamste bezwaar tegen SC is dat je hele forum erdoor verkalkt: slowchatters blijven voornamelijk in de slowchat hangen en als ze daar al buitenkomen zie je dat ze vaak met een groepje andere users die wel inhoudelijk proberen te reageren gaan klieren.
[..]
Als je als newbie geconfronteerd wordt met 57 fora zie je door de bomen het bos niet meer. Het is véél te gefragmenteerd op het moment. Wellicht dat de oplossing niet in het sluiten en samenvoegen van fora ligt maar in betere navigatie/lay-out/functionaliteit oid, daar heb ik geen verstand van. Er zullen vast ook wel commerciële overwegingen meespelen voor de hoeveelheid subfora. Mijn voorstel was ook meer om aan te geven dat er momenteel héél veel fora zijn die nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn of nauwelijks bestaansrecht hebben afgemeten naar de postaantallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |