Wow TR gedaan, dit vind ik net iets té persoonlijk overkomen.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder zei al dat je zuurstoftekort had bij je geboorte ja. Geeft niet.
Mongooltjequote:
Ahw, snoezig.quote:
Want de waarheid mag niet gezegd worden?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow TR gedaan, dit vind ik net iets té persoonlijk overkomen.
Ben ik het wel mee eens jaquote:Op maandag 16 mei 2016 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maarja ik ben dus gewoon een aanwinst voor deze SC
Jawel, maar alleen selectief.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want de waarheid mag niet gezegd worden?
Wie?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen selectief.
WCH heeft een ben gekregen voor een vergelijkbare uitspraak.
Maar jij bent ook een mongooltjequote:
Je kunt niet eens normaal Nederlands praten, mongooltjequote:Op maandag 16 mei 2016 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ieder normaal user met gezond verstand is het daarmee eens.
Hoe lang moet hij brommen?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen selectief.
WCH heeft een ben gekregen voor een vergelijkbare uitspraak.
Ja dat wel idd, gewoon beetje gratis bolletjes smurfenijs krijgen enzoquote:
hahahahhaquote:Op maandag 16 mei 2016 17:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, geslacht andersom dat ik rij en een chick betaald
Ahw, mongooltje is verdrietigquote:Op maandag 16 mei 2016 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een niveau hier. Man man man
Ja, pleister op de wond. Nu snel vergeten.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Arsenal. Toch nog een best mooi resultaat
Volgend seizoen zullen ze denk ik ook geen kampioen worden.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, pleister op de wond. Nu snel vergeten.
Jij hebt al een kind, kun je nagaanquote:Op maandag 16 mei 2016 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een niveau hier. Man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |