Ik hoef niet nog meer Dima's hierquote:Op maandag 16 mei 2016 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook idd, maar GC komt meer overeen met KLB, dus lijkt mij beter passen.
Maar als we toch cross subforumaal gaan qua SC's kan met de relaties SC van R&P ook prima idd.
Dadels en avocado lijkt me geen lekkere combinatiequote:Op maandag 16 mei 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
Was lekker, met amandelmelk, dadels, banaan en avocado.
Kcal bom, dus dit was een maaltijd vervanger.
Als je zelf kookt kun je dat toch wel gewoon doen?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
That feel dat je vegan wil worden maar je dan je hele marokkaanse familie over je heen krijgt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dadels en avocado lijkt me geen lekkere combinatie
Heb je zelf bedacht?
eerst christen worden, daarna boeit het hen niet meerquote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
That feel dat je vegan wil worden maar je dan je hele marokkaanse familie over je heen krijgt.
Nee, Marokkanen drinken dat veel in ramadan.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dadels en avocado lijkt me geen lekkere combinatie
Heb je zelf bedacht?
Ja, maar als k naar familie ga en naar Marokko. We hebben vaak bezoek.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je zelf kookt kun je dat toch wel gewoon doen?
Ja, dan niet. Doe ik verder ook hoorquote:Op maandag 16 mei 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar als k naar familie ga en naar Marokko. We hebben vaak bezoek.
Aha, vond het al een bijzondere combinatiequote:Op maandag 16 mei 2016 19:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen drinken dat veel in ramadan.
Avocado proef je niet, is gwn romig. En normaal lust k geen dadels maar hierin past t wel.
Why wil je dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:20 schreef Crip het volgende:
Jaquote:Op maandag 16 mei 2016 19:27 schreef SideEffect het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het zondag is
ja lekker naar de kerkquote:Op maandag 16 mei 2016 19:27 schreef SideEffect het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het zondag is
Je hoeft niet altijd alles zo consequent toe te passen. Deeltijd vegan is nog altijd beter dan helemaal niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, maar als k naar familie ga en naar Marokko. We hebben vaak bezoek.
inb4: zeer die gaat bitchenquote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alles zo consequent toe te passen. Deeltijd vegan is nog altijd beter dan helemaal niet.
Waarom beter?quote:Op maandag 16 mei 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alles zo consequent toe te passen. Deeltijd vegan is nog altijd beter dan helemaal niet.
Hoe danquote:
Ik zei ook maar watquote:Op maandag 16 mei 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe dan
Alleen mongolen zoals die streaker en zeer alternatieve figuren zoals die groene meisjes zijn dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |