In de brugklas was er een jongen in de pauze die alle kruiden en sausjes van zo'n zakje in het zakje deed met de noodles er nog in, ongekookt. En toen ging hij dat zakje in elkaar drukken zodat de harde noodles kruimels werden en het een droge mix werd met de kruiden en sausjes.quote:
Wel dat ze in deze tijd vh jaar naar het noorden vliegen en dat zei ik. Ben je mooi uitgeluld.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat iets 100 keer zo is wil niey zeggen dat het 101e keer weer zo gaat
Euh ben ff m'n voedingsschema aan het bijwerkenquote:
Probeer deze eens, want deze is echt lekker:quote:Op maandag 16 mei 2016 12:17 schreef Drug het volgende:
[..]
Euh ben ff m'n voedingsschema aan het bijwerken
Ik moet nieuwe kwark halen, want ik had franse kwark gekocht en die is kanjerranzig, smaakt letterlijk naar kots. dus nu weer gewoon turk! once u go turk u never go trug
jij mop?
verkopen ze hier nietquote:Op maandag 16 mei 2016 12:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer deze eens, want deze is echt lekker:
[ afbeelding ]
succes lieverdquote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit de puntjes op de I te zetten voor de laatste hoofdstukken van mijn scriptie. Heb zoveel motivatie issues nu.
Ok, ik sluit fok weer af. Genoeg ontweken. Aju.
Jij mop?quote:Op maandag 16 mei 2016 12:17 schreef Drug het volgende:
[..]
Euh ben ff m'n voedingsschema aan het bijwerken
Ik moet nieuwe kwark halen, want ik had franse kwark gekocht en die is kanjerranzig, smaakt letterlijk naar kots. dus nu weer gewoon turk! once u go turk u never go trug
jij mop?
Succesquote:Op maandag 16 mei 2016 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit de puntjes op de I te zetten voor de laatste hoofdstukken van mijn scriptie. Heb zoveel motivatie issues nu.
Ok, ik sluit fok weer af. Genoeg ontweken. Aju.
jeetjequote:Op maandag 16 mei 2016 12:12 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
In de brugklas was er een jongen in de pauze die alle kruiden en sausjes van zo'n zakje in het zakje deed met de noodles er nog in, ongekookt. En toen ging hij dat zakje in elkaar drukken zodat de harde noodles kruimels werden en het een droge mix werd met de kruiden en sausjes.
En toen at hij zo uit dat zakje de noodles alsof het chips was.
Those were the days.
nee. Je hebt het niet begrepenquote:Op maandag 16 mei 2016 12:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel dat ze in deze tijd vh jaar naar het noorden vliegen en dat zei ik. Ben je mooi uitgeluld.
Ja enig, lig op de bank nuquote:Op maandag 16 mei 2016 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi chrolo hoe was je pinksternachtdagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |