Goede Nederlandse zin dit hoor, mongooltje.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed en uitgebreid vocabulaire heb jij.
Had wel aan willen sabbelen als baby. Beter dan moeders tiet in m'n mondquote:Op maandag 16 mei 2016 17:50 schreef Amarantha het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)9b-ab5a-0394f79df59a Hoe bedenken ze het toch weer.
Ik ben nergens naar op zoek.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ben je ook op zoek naar een gespierde neger dan?
Mogen we je feliciteren met je zwangerschap?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:50 schreef Amarantha het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)9b-ab5a-0394f79df59a Hoe bedenken ze het toch weer.
Daardoor ben jij wel groot en sterk geworden ja, beetje respect voor je moeders tits ;squote:Op maandag 16 mei 2016 17:54 schreef Drug het volgende:
[..]
Had wel aan willen sabbelen als baby. Beter dan moeders tiet in m'n mond
Je moeder zei al dat je zuurstoftekort had bij je geboorte ja. Geeft niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goede Nederlandse zin dit hoor, mongooltje.
Haha mongooltje is madquote:Op maandag 16 mei 2016 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder zei al dat je zuurstoftekort had bij je geboorte ja. Geeft niet.
Wat jij in dm zeiquote:Op maandag 16 mei 2016 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daardoor ben jij wel groot en sterk geworden ja, beetje respect voor je moeders tits ;s
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:Op maandag 16 mei 2016 17:56 schreef Crip het volgende:
Marokkanen zijn zo dramatisch.
"Wollah ik vergeef het js nooit ook niet na mijn dood als je uit je eigen zak voor mij dat hebt gehaald."
wow rusfig
Dat hangt er vanaf hoe goed je drinkt en eet toch? Anders kan hij ook bruin zijn.quote:
Wat een mongool ben je toch.quote:
Dat geldt dubbelquote:
Zo maakte ik nog eens wat mee circa 5 jaar geleden.quote:
Alsof Marokkanen iets uit hun eigen zak halenquote:Op maandag 16 mei 2016 17:56 schreef Crip het volgende:
Marokkanen zijn zo dramatisch.
"Wollah ik vergeef het js nooit ook niet na mijn dood als je uit je eigen zak voor mij dat hebt gehaald."
wow rusfig
Ja dat zie ik...quote:Op maandag 16 mei 2016 17:58 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Zo maakte ik nog eens wat mee circa 5 jaar geleden.
Stiekem wel he, mongooltjequote:Op maandag 16 mei 2016 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je maakt indruk hoor. Poe poe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |