quote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Eerlijk ik zou voor 150 euro wel 20 min autorijden terwijl er een of andere nerd naast mij pagga slaat
Gekkkkquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Eerlijk ik zou voor 150 euro wel 20 min autorijden terwijl er een of andere nerd naast mij pagga slaat
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
ja ik hoef m toch niet aan te raken of naar hem te kijken
tnx 4 infoquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Je ziet in je ooghoek toch vanzelf iets de lucht in spritsen.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:28 schreef Crip het volgende:
ja ik hoef m toch niet aan te raken of naar hem te kijken
Wie weet richt hij wel op haar malse tetjesquote:Op maandag 16 mei 2016 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet in je ooghoek toch vanzelf iets de lucht in spritsen.
ik heb dan met kussens een muurtje gemaakt tussen ons. tenzij hij echt hoog spuitquote:Op maandag 16 mei 2016 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet in je ooghoek toch vanzelf iets de lucht in spritsen.
En 150 voor all-inclusive?quote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Taylor Swiftquote:Op maandag 16 mei 2016 16:30 schreef Crip het volgende:
[..]
*trommelt met vinger op het stuur terwijl taylor swift opstaat*'' lkkr weertje he''
ja is toch enige wat je op radio hoort.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Taylor Swift
Spontaan slappe. Wat een gare domme lelijke nontalent
Check je dmquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
doen johquote:Op maandag 16 mei 2016 16:36 schreef Crip het volgende:
soms denk ik zo van
stel je voor iemand bied mij 5 miljoen aan voor mn maagdelijkheid, zou ik t dan doen?
maar zou nie doen tho
weyo die is ook echt goorquote:Op maandag 16 mei 2016 16:41 schreef Crip het volgende:
meisje zei laatst tegen mij, bahhhh vind couscous echt viessss!
Ik zo oh waar heb je dn gehad
''was uit pakje van knorr wereldgerechten''______!
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik ga helemaal los met mn toekomstige.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geniet er van..quote:Op maandag 16 mei 2016 16:43 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gestoofde ooievaar op een bedje van rucola.
nee gohquote:Op maandag 16 mei 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Kind. Je gaat eerst wt aan lummelen
Ik kwam er laatst pas achter dat je de couscous eigenlijk een paar keer afzonderlijk moet stomen maar ik heb helemaal geen stoompan.quote:Op maandag 16 mei 2016 16:41 schreef Crip het volgende:
meisje zei laatst tegen mij, bahhhh vind couscous echt viessss!
Ik zo oh waar heb je dn gehad
''was uit pakje van knorr wereldgerechten''______!
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst pas achter dat je de couscous eigenlijk een paar keer afzonderlijk moet stomen maar ik heb helemaal geen stoompan.
Die had ik ook haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:12 schreef Crip het volgende:
ey stim random boy op fb stuurt me dit.
hijs wle wat voor joudWc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hijs wle wat voor jouTering, wat voor gozers krijg jij dan op je fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee
Jupiler Leaguebehalve Jong Ajax
hijs wle wat voor jougelukkig heb je die van mij nooit gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hijs wle wat voor jouhahahahahahahahahahhhahahahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geil geworden?quote:Op maandag 16 mei 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, wat voor gozers krijg jij dan op je fb
Deal als jij de auto regelt en naar amsterdam komtquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
ik ook wel andersomquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
echtquote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
15 euro voor 2 min ook goed??quote:Op maandag 16 mei 2016 16:27 schreef Crip het volgende:
Zou jij iemand 150 euro betalen om een of andere nerd 20 minuten pagga te slaan terwijl hij rijdt?quote:
Lkkere, moest er wel beetje van blozen. Zei alsnog oprotten want bn braaf.quote:Op maandag 16 mei 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, wat voor gozers krijg jij dan op je fb
Wat een mongool ben je tochquote:
Ben wel mad jelly op z'n shortsquote:
Mocht je willen, megooltjequote:
nee, geslacht andersom dat ik rij en een chick betaaldquote:Op maandag 16 mei 2016 17:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou jij iemand 150 euro betalen om een of andere nerd 20 minuten pagga te slaan terwijl hij rijdt?
hij is ripped enzoquote:Op maandag 16 mei 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Lkkere, moest er wel beetje van blozen. Zei alsnog oprotten want bn braaf.
hijs wle wat voor jouahahahahahajaj ja stuur mn nmrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannend jaquote:Op maandag 16 mei 2016 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ripped negers zijn 70% van de boys die mij diggen.
quote:
Wow, wat ben jij een mongoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |