Blijkbaar werken er hier ook mensen voor Red Bull zo aan de reacties te lezenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Al die strategen hier: 'hij verliest 2 seconden per ronde!!!11!1!!1!
Ja, tuurlijk, maar hij rijdt toch ook langer door en heeft straks korter te gaan op een setje nieuw waarmee hij ook zulke tijden kan rijden.
Gokken op twee paarden, mocht er toch iets gebeuren (vlag, SC, race eerder afvlaggen). Maar bij een normale race is de twee stopper niet optimaal.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:56 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit doen bij RB en naar Raikkonen gaan kijken. Het liep toch lekker?
31 ronde is denk ik teveelquote:
supersoft heeft niemand dit weekendquote:Op zondag 15 mei 2016 14:58 schreef caspervc het volgende:
30 rondes op med? misschien straks op einde op supersoft ??
Zekerquote:Op zondag 15 mei 2016 14:59 schreef eight het volgende:
Ferrari doet dit wel slim. Met beide correurs de strategie van RB volgen
Door RIC en VET ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij Sky noemen ze dit "half a strategy", Verstappen gaat op het einde om de oren gereden worden, aldus Brundle.
Inderdaad, ik dacht dat dat verboden is.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Je mag niet uitkomen als crew en dan niets doen.?
Ik ben er ook niet gerust opquote:Op zondag 15 mei 2016 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij Sky noemen ze dit "half a strategy", Verstappen gaat op het einde om de oren gereden worden, aldus Brundle.
Tenzij hij nog 10 rondjes op de zachtste compound gaat, maar dit maakt hij hoe dan ook niet meer goed. Hopen op P3.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag alleen uitkomen als er redelijkerwijs een stop verwacht wordt. Vanwege de veiligheidquote:Op zondag 15 mei 2016 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Je mag niet uitkomen als crew en dan niets doen.?
wtfquote:
Ik heb zo'n idee dat RB gepiepeld wordt door Ferrari. Ferrari heeft hier natuurlijk meer strategische ervaring inquote:
He he ook iemand die m zietquote:
Possible .. ze weten het ook niet. Zijn nu op weg naar de ferari pits om het te vragenquote:
gras is groen....quote:
zou te vroeg zijn denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef skysherrif het volgende:
Kan verstappen nu nie beter alsnog gaan switchen naar S?
Geen idee waar ze nu staan. Hun huidige positie is eigenlijk fictiefquote:
ik deed dat tijdens de eerste ronde.quote:
Minder schijtlollig gedoe ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Voor het eerst dat ik naar Sky kijk, maar wat een beter commentaar is dit zeg
Die rijd straks gewoon door...quote:
ik quote jou even omdat jij het antwoord weet op deze vraag:quote:
Volgens Sky rijdt hij zeer goed op de huidige M banden. Sneller dan verwachtquote:
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef eight het volgende:
[..]
Geen idee waar ze nu staan. Hun huidige positie is eigenlijk fictief
paars is allersnelste van iedereen, groen is persoonlijk bestequote:Op zondag 15 mei 2016 15:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik quote jou even omdat jij het antwoord weet op deze vraag:
Wat betekent geel en groen op die live timing site? paars is personal best time (denk ik)
dit dacht ik gelijk na die crash alquote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil eigenlijk stoppen met kijken en pas kijken als het podium bekend is
VES ookquote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef daNpy het volgende:
RIC moet nog pitten, dan hoeft VES "alleen nog maar" de P1 vast te houden....
kan je de spanning niet meer aan of...?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Dat heb ik vandaag niet maar ken het gevoel wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is wel het doel denk ik, Max kan prima banden managenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef marcodej het volgende:
Verstappen gaat dit niet tot het einde volhouden toch?
Neuh, dan verliest Max op het eind zoveel dat Ricciardo hem weer inhaaltquote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef daNpy het volgende:
RIC moet nog pitten, dan hoeft VES "alleen nog maar" de P1 vast te houden....
Hopelijk niet met M bandenquote:
Inderdaad. Podium proberen halen is al mooi genoeg voor zn RB debutquote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
MAX gaat dit niet winnen maar tis wel mooi dit
Wijf.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Denk t niet. Bandjes zijn maar 3 ronden ouder dan van VETquote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef merino het volgende:
Denk dat VES en RAI nog korte stint op de softs gaan doen.
RIC zal wat langere eindstint op de mediums doen
Dit denk ik ookquote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef merino het volgende:
Denk dat VES en RAI nog korte stint op de softs gaan doen.
RIC zal wat langere eindstint op de mediums doen
Ze stoppen allemaal nog wel een keer. VET, RAI en VES naar softs, RIC gaat al vlug naar mediums. Denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef marcodej het volgende:
Verstappen gaat dit niet tot het einde volhouden toch?
Kvyat op 10 inmiddels!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu Max helemaal vooraan meedoet merk ik wel dat ik helemaal niet volg hoe de posities buiten de top 4 zijn.
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef franklop het volgende:
Max moet in ieder geval gelijk Raikkonen counteren als hij pit
Kvyat ergens achteraanquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu Max helemaal vooraan meedoet merk ik wel dat ik helemaal niet volg hoe de posities buiten de top 4 zijn.
rijden er nog andere mee dan? Ik zie ze nergensquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
De nummer 5 rijdt op 35sec van de nummer 4quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor het eerst sinds anderhalf jaar gebeurt er weer eens wat vooraan, dat is het vooral..quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Doen er nog meer mee dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Zouden ze vaker moeten doen Rosberg en Hamiltonquote:
Nouja normaal is het vooraan niet spannend, dan kijk je naar achterin. Nu is het bovenin razend spannend dus dan heeft de regie ook nul aandacht daarvoorquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
dat heb ik nu ookquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
dat zie ik dus al rondes aankomenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:09 schreef franklop het volgende:
als Ric nog lang doorrijdt haalt Max hem al in.
Raikkonen versnelt weer
2014 Hongarije en 2014 Canada waren de enige 2 races misschien Maleisie 2015 nogquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds anderhalf jaar gebeurt er weer eens wat vooraan, dat is het vooral..
Zie topic pointer?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Klummie het volgende:
Wil iemand nog even die acestream hier neerzetten die eerder was gepost aub?
In de kijk voordat je reageert staan er 2quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Klummie het volgende:
Wil iemand nog even die acestream hier neerzetten die eerder was gepost aub?
Het tactisch steekspel is leukquote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die zijn ook een stuk minder in beeld ook. Is even wennen.
? Waar heb je t over?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef marcodej het volgende:
Sainz is ook een lekkere race aan het rijden trouwens. Kvyat niet.
Die zit op softs nu hequote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten allemaal nog een keer stoppen, dan snap ik de langere stint op M van Ricciardo niet.
Moeten z'n banden het wel vol houdenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel wint makkelijk, de top 3 moet nog naar binnen.
Vrees ik ook. RIC 2e, Max 3e gok ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vettels 3 rondjes gaan het verschil niet maken denk ik. Ik ben niet overtuigd.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Zeer goede start. Was van bovenaf goed te zien in het begin.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:11 schreef daNpy het volgende:
Hoe kwam die Sainz eigenlijk ook P3 na de start?
En Vettel rijdt wel even 28 rondjes op de mediums op een competitief tempo?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Van de rode jongens gun ik het Raikkonen meer.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Raikkonen gaat winnen eigenlijk.
Als hij niet meer naar binnen hoeft welquote:
hoe is dat mooi? Als ik iemand een podium gun is het Ricciardo...quote:Op zondag 15 mei 2016 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi, Ricciardo gaat tijd verliezen aan de Saubers.
Daar vrees ik stiekem wel een beetje voor.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
1 Vettel
2 Raikkonen
3 Ricciardo
4 Verstappen
Zoveel is duidelijk.
jongen flikker nou es op. Zelfs mol heeft er meer kijk opquote:Op zondag 15 mei 2016 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
1 Vettel
2 Raikkonen
3 Ricciardo
4 Verstappen
Zoveel is duidelijk.
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
1 Vettel
2 Raikkonen
3 Ricciardo
4 Verstappen
Zoveel is duidelijk.
Fantastisch natuurlijk maar tegelijkertijd teleurstellend.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar vrees ik stiekem wel een beetje voor.
negeer hem gewoonquote:Op zondag 15 mei 2016 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jongen flikker nou es op. Zelfs mol heeft er meer kijk op
Rustaaggghhhhhquote:Op zondag 15 mei 2016 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jongen flikker nou es op. Zelfs mol heeft er meer kijk op
we kijken er niet meer van op .. het went snelquote:Op zondag 15 mei 2016 15:14 schreef eight het volgende:
Verstappen aan kop... ik begin er nu al aan te wennen
Verwacht Rai en VES idd binnen 10 rondes binnenquote:
Ik denk echt niet dat Verstappen en Raikkonen nog 20 ronden op deze pace door kunnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel een grappige user he
Dat zou echt bizar zijnquote:
met dank aan ROS en HAM.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:14 schreef eight het volgende:
Verstappen aan kop... ik begin er nu al aan te wennen
Dit dusquote:Op zondag 15 mei 2016 15:14 schreef Ooku het volgende:
verstappen op nieuwe soft de laatste 12 rondjes, pakt ie 3 seconden per rondje
zitten blijven!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet plassen... maar de vorige keer viel Max uit toen ik deed.
zitten blijven en meekijken!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet plassen... maar de vorige keer viel Max uit toen ik deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |