Ik heb zo'n idee dat RB gepiepeld wordt door Ferrari. Ferrari heeft hier natuurlijk meer strategische ervaring inquote:
He he ook iemand die m zietquote:
Possible .. ze weten het ook niet. Zijn nu op weg naar de ferari pits om het te vragenquote:
gras is groen....quote:
zou te vroeg zijn denk ikquote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef skysherrif het volgende:
Kan verstappen nu nie beter alsnog gaan switchen naar S?
Geen idee waar ze nu staan. Hun huidige positie is eigenlijk fictiefquote:
ik deed dat tijdens de eerste ronde.quote:
Minder schijtlollig gedoe ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Voor het eerst dat ik naar Sky kijk, maar wat een beter commentaar is dit zeg
ik quote jou even omdat jij het antwoord weet op deze vraag:quote:
Volgens Sky rijdt hij zeer goed op de huidige M banden. Sneller dan verwachtquote:
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:04 schreef eight het volgende:
[..]
Geen idee waar ze nu staan. Hun huidige positie is eigenlijk fictief
paars is allersnelste van iedereen, groen is persoonlijk bestequote:Op zondag 15 mei 2016 15:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik quote jou even omdat jij het antwoord weet op deze vraag:
Wat betekent geel en groen op die live timing site? paars is personal best time (denk ik)
dit dacht ik gelijk na die crash alquote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil eigenlijk stoppen met kijken en pas kijken als het podium bekend is
VES ookquote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef daNpy het volgende:
RIC moet nog pitten, dan hoeft VES "alleen nog maar" de P1 vast te houden....
kan je de spanning niet meer aan of...?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Dat heb ik vandaag niet maar ken het gevoel wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is wel het doel denk ik, Max kan prima banden managenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef marcodej het volgende:
Verstappen gaat dit niet tot het einde volhouden toch?
Neuh, dan verliest Max op het eind zoveel dat Ricciardo hem weer inhaaltquote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef daNpy het volgende:
RIC moet nog pitten, dan hoeft VES "alleen nog maar" de P1 vast te houden....
Hopelijk niet met M bandenquote:
Inderdaad. Podium proberen halen is al mooi genoeg voor zn RB debutquote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
MAX gaat dit niet winnen maar tis wel mooi dit
Wijf.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |