Door RIC en VET ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij Sky noemen ze dit "half a strategy", Verstappen gaat op het einde om de oren gereden worden, aldus Brundle.
Inderdaad, ik dacht dat dat verboden is.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Je mag niet uitkomen als crew en dan niets doen.?
Ik ben er ook niet gerust opquote:Op zondag 15 mei 2016 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij Sky noemen ze dit "half a strategy", Verstappen gaat op het einde om de oren gereden worden, aldus Brundle.
Tenzij hij nog 10 rondjes op de zachtste compound gaat, maar dit maakt hij hoe dan ook niet meer goed. Hopen op P3.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag alleen uitkomen als er redelijkerwijs een stop verwacht wordt. Vanwege de veiligheidquote:Op zondag 15 mei 2016 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Je mag niet uitkomen als crew en dan niets doen.?
wtfquote:
Ik heb zo'n idee dat RB gepiepeld wordt door Ferrari. Ferrari heeft hier natuurlijk meer strategische ervaring inquote:
He he ook iemand die m zietquote:
Possible .. ze weten het ook niet. Zijn nu op weg naar de ferari pits om het te vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |