Zouden ze vaker moeten doen Rosberg en Hamiltonquote:
Nouja normaal is het vooraan niet spannend, dan kijk je naar achterin. Nu is het bovenin razend spannend dus dan heeft de regie ook nul aandacht daarvoorquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu Max helemaal vooraan meedoet merk ik wel dat ik helemaal niet volg hoe de posities buiten de top 4 zijn.
dat heb ik nu ookquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu Max helemaal vooraan meedoet merk ik wel dat ik helemaal niet volg hoe de posities buiten de top 4 zijn.
dat zie ik dus al rondes aankomenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:09 schreef franklop het volgende:
als Ric nog lang doorrijdt haalt Max hem al in.
Raikkonen versnelt weer
2014 Hongarije en 2014 Canada waren de enige 2 races misschien Maleisie 2015 nogquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds anderhalf jaar gebeurt er weer eens wat vooraan, dat is het vooral..
Zie topic pointer?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Klummie het volgende:
Wil iemand nog even die acestream hier neerzetten die eerder was gepost aub?
In de kijk voordat je reageert staan er 2quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Klummie het volgende:
Wil iemand nog even die acestream hier neerzetten die eerder was gepost aub?
Het tactisch steekspel is leukquote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die zijn ook een stuk minder in beeld ook. Is even wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |