Neuh, dan verliest Max op het eind zoveel dat Ricciardo hem weer inhaaltquote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef daNpy het volgende:
RIC moet nog pitten, dan hoeft VES "alleen nog maar" de P1 vast te houden....
Hopelijk niet met M bandenquote:
Inderdaad. Podium proberen halen is al mooi genoeg voor zn RB debutquote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
MAX gaat dit niet winnen maar tis wel mooi dit
Wijf.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil eigenlijk stoppen met kijken en pas kijken als het podium bekend is
Denk t niet. Bandjes zijn maar 3 ronden ouder dan van VETquote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef merino het volgende:
Denk dat VES en RAI nog korte stint op de softs gaan doen.
RIC zal wat langere eindstint op de mediums doen
Dit denk ik ookquote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef merino het volgende:
Denk dat VES en RAI nog korte stint op de softs gaan doen.
RIC zal wat langere eindstint op de mediums doen
Ze stoppen allemaal nog wel een keer. VET, RAI en VES naar softs, RIC gaat al vlug naar mediums. Denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:07 schreef marcodej het volgende:
Verstappen gaat dit niet tot het einde volhouden toch?
Kvyat op 10 inmiddels!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu Max helemaal vooraan meedoet merk ik wel dat ik helemaal niet volg hoe de posities buiten de top 4 zijn.
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef franklop het volgende:
Max moet in ieder geval gelijk Raikkonen counteren als hij pit
Kvyat ergens achteraanquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu Max helemaal vooraan meedoet merk ik wel dat ik helemaal niet volg hoe de posities buiten de top 4 zijn.
rijden er nog andere mee dan? Ik zie ze nergensquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
De nummer 5 rijdt op 35sec van de nummer 4quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor het eerst sinds anderhalf jaar gebeurt er weer eens wat vooraan, dat is het vooral..quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Doen er nog meer mee dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Zouden ze vaker moeten doen Rosberg en Hamiltonquote:
Nouja normaal is het vooraan niet spannend, dan kijk je naar achterin. Nu is het bovenin razend spannend dus dan heeft de regie ook nul aandacht daarvoorquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
dat heb ik nu ookquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef TargaFlorio het volgende:
dat zie ik dus al rondes aankomenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:09 schreef franklop het volgende:
als Ric nog lang doorrijdt haalt Max hem al in.
Raikkonen versnelt weer
2014 Hongarije en 2014 Canada waren de enige 2 races misschien Maleisie 2015 nogquote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds anderhalf jaar gebeurt er weer eens wat vooraan, dat is het vooral..
Zie topic pointer?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Klummie het volgende:
Wil iemand nog even die acestream hier neerzetten die eerder was gepost aub?
In de kijk voordat je reageert staan er 2quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Klummie het volgende:
Wil iemand nog even die acestream hier neerzetten die eerder was gepost aub?
Het tactisch steekspel is leukquote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die zijn ook een stuk minder in beeld ook. Is even wennen.
? Waar heb je t over?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:08 schreef marcodej het volgende:
Sainz is ook een lekkere race aan het rijden trouwens. Kvyat niet.
Die zit op softs nu hequote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten allemaal nog een keer stoppen, dan snap ik de langere stint op M van Ricciardo niet.
Moeten z'n banden het wel vol houdenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel wint makkelijk, de top 3 moet nog naar binnen.
Vrees ik ook. RIC 2e, Max 3e gok ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Vettels 3 rondjes gaan het verschil niet maken denk ik. Ik ben niet overtuigd.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Zeer goede start. Was van bovenaf goed te zien in het begin.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:11 schreef daNpy het volgende:
Hoe kwam die Sainz eigenlijk ook P3 na de start?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |