Maar nu verliest hij echt gigantisch veel helaas.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, dan heeft die wel verse banden op het eind in vergelijking met Vettel, dus kan die hem aanvallen
daarom denk ik dat Max op Raikkonen countert, Vettel gaat denk ik normaal gesproken winnen vandaagquote:
Hope so...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
Vettel is zoveel sneller. Die extra rondjes op het einde gaan hem de winst geven.
33/66 nuquote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
ik hou het niet meer. hoeveel fucking rondjes nog?
precies de helftquote:
Zijn op de helft.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
ik hou het niet meer. hoeveel fucking rondjes nog?
Het is nog 30 ronden he, als je dan 1 seconde per ronde verliest....quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef DeeBee het volgende:
Al die strategen hier: 'hij verliest 2 seconden per ronde!!!11!1!!1!
Ja, tuurlijk, maar hij rijdt toch ook langer door en heeft straks korter te gaan op een setje nieuw waarmee hij ook zulke tijden kan rijden.
33quote:
Is nu wel overduidelijk bezig met plaats 3...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef franklop het volgende:
daarom denk ik dat Max op Raikkonen countert, Vettel gaat denk ik normaal gesproken winnen vandaag
die heeft softsquote:Op zondag 15 mei 2016 14:54 schreef tbonesteak289 het volgende:
Oei Vettel zet voorlopig snelste ronde op de mediums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |