Kloptquote:Op zondag 15 mei 2016 14:06 schreef beantherio het volgende:
Oh man Hamilton. Ik vind het een goeie coureur maar dit is zijn jaar niet.
soms zit het tegen maar meestal zit het mee...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je zou nu toch maar met je hippe Mercedes petje achter de buis zitten
twee podia?quote:
Nee want zijn fout. Sneu voor Hamilton.quote:
ziggo en een duitse zender.quote:
Blij dat ik geen glas in m'n handen hadquote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef nils7 het volgende:
oh man mn laptop en mn bier bijna over de vloer heen
Sukkelsquote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Bonobo11 het volgende:
Genot, britten zitten nu de schuld bij Rosberg te leggen
door anderen in te halen...quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
Er rijdt nog steeds een Benz vooraan, maar ook dat is tijdelijk
van beide zou ik zeggen. Rosberg verdedigt iets te sterk, terwijl Hamilton te eager was om Rosberg te passerenquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dieter_Zetschequote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Merode32 het volgende:
Wie is die oude knar met zijn semafoor snor van mercedes?
Coronelquote:
idem hierquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat ik geen glas in m'n handen had
Ofwel Hamilton dus.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van beide zou ik zeggen. Rosberg verdedigt iets te sterk, terwijl Hamilton te eager was om Rosberg te passeren
Die is binnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Anderhalf keer je inzet voor een podium van Verstappen. Vier keer voor de winst.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg tikt Hamilton eraf, Max wint morgen.
Vinden de duiters ookquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van beide zou ik zeggen. Rosberg verdedigt iets te sterk, terwijl Hamilton te eager was om Rosberg te passeren
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:10 schreef MaGNeT het volgende:
Sowieso worden morgen de punten pas verdeeld.
Een startcrash tussen Ham en Ros en je kijkt alweer heel anders tegen de race aan
Die zijn auto leek stil te vallen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel goed dat Verstappen direct Vettel weer terug pakt
Hij gooit hem er wel abrupt voor idd.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
idd. gewoon domquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Niox het volgende:
Het mag volgens de regels, maar eigenlijk is dat verdedigen van Rosberg ook niet normaal.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
Er rijdt nog steeds een Benz vooraan, maar ook dat is tijdelijk
2e hands garpquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef AnneX het volgende:
Er rijdt nog een mercedes voorp: de safety car
Onzin. 100% fout van Hamilton.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Niox het volgende:
Het mag volgens de regels, maar eigenlijk is dat verdedigen van Rosberg ook niet normaal.
broekje is hier uitquote:Op zondag 15 mei 2016 14:10 schreef THEFXR het volgende:
iemand van red bull heeft zijn broekje volgespoten, 3 RB's vooraan
Ja dit dus.quote:
Eens, hij maakt de verdedigende beweging ook pas op het moment dat Hamilton aanvalt. Dan ben je dus al te laat. Raceongelukje.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Niox het volgende:
Vorige race ook al gedaan in de TR, niks nieuwsquote:
Waarom, omdat hij het gras op stuurt ipv vol de achterkant van ROS in ?quote:
Die ligt nu dubbel in de studioquote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef j95 het volgende:
[..]
Opportunistisch gelul.. en het gebeurt gewoon
Niet heel gek, kent de auto veel beterquote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ric wint wel. Lijkt toch meer vertrouwen te hebben dan Ves.
Ja, hij moet de 66 laps nu lopend afleggenquote:
Dat mag ook, aangezien hij eerste ligtquote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
Red Bull gaat natuurlijk proberen Ricciardo te laten winnen, laat daar geen misverstand over bestaan.
NOquote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
Red Bull gaat natuurlijk proberen Ricciardo te laten winnen, laat daar geen misverstand over bestaan.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, hij moet de 66 laps nu lopend afleggen
dit. Houd ze maar op.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Moet de deur zo lang mogelijk dichthouden
Dat eerste had ik je ook kunnen vertellenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef zoem het volgende:
Volgens Sky heeft een Nederlander nog nooit een race gewonnen of een race vooraan gereden.
Dat lijkt me wel het verstandigste idd. Heel blijven en op het podium staan is de boodschap.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef caspervc het volgende:
Denk trouwens niet dat max aanval op P1 gaat doen. Die gaat gewoon solide P2 binnenrijden in zijn 1e redbull race
Het ging me vooral om het 2e. Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat eerste had ik je ook kunnen vertellen
Omdat hij hem er naast zet op het gras terwijl ROS al verdedigde.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij het gras op stuurt ipv vol de achterkant van ROS in ?
Ekte baas, dus heeft gelijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Niki Lauda vindt het de schuld van Hamilton.
De kritiek op Kvyat is niet eerlijk. Hij moet ook aan de nieuwe auto wennen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef SiGNe het volgende:
En Kvyat 11.. dit weekend laat ie in elk geval goed zien dat de beslissing om Max het stoeltje over te laten nemen de juiste was.
volgens onze nederlander ookquote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef zoem het volgende:
Volgens Sky heeft een Nederlander nog nooit een race gewonnen of een race vooraan gereden.
Laat m maar gewoon zo uit rijden, nu kan ie prima wennen!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraagje aan de kenners (ik ben echt een leek): hoe groot is de kans dat hij RIC nu weet te pakken? Kan hij hem eruit rijden of gaan ze nu gewoon rustig uitracen en blij zijn met P1 en P2?
Bandenstrategie is nu de sleutel. VOlgens mij zit Ric daar iets anders in dan Max.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraagje aan de kenners (ik ben echt een leek): hoe groot is de kans dat hij RIC nu weet te pakken? Kan hij hem eruit rijden of gaan ze nu gewoon rustig uitracen en blij zijn met P1 en P2?
Het tweede was toch ook wel duidelijk?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat eerste had ik je ook kunnen vertellen
Dat lijkt mij ook het meest verstandige en beste voor het team. Die P1 komt nog wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef caspervc het volgende:
Denk trouwens niet dat max aanval op P1 gaat doen. Die gaat gewoon solide P2 binnenrijden in zijn 1e redbull race
Ferraris zouden door hem wel eens over kunnen gaan op een 3 stopper.quote:
Held van een baas.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Haha mag van mn baas een uur later komen zodat ik dit kan afkijken (en giro, maar wtf boeit dat)
Ook al zou hij het kunnen, dat risico mag hij niet nemen van de grote baas gok ik zo. En nu NO! zeggen gaat hem echt meer problemen opleveren dan bij TRquote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Dit dus + een grote mentale tik gehad.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:14 schreef eight het volgende:
[..]
De kritiek op Kvyat is niet eerlijk. Hij moet ook aan de nieuwe auto wennen.
race is nog lang niet geredenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:14 schreef SiGNe het volgende:
Wat zullen de trolls straks op de FP gaan posten?![]()
beetje nationalistisch mag welquote:
vrij klein, want RIC heeft dezelfe auto en meer ervairing in die auto.. Maar het kan natuurlijk mis gaan met een pitstop ofzo en dan heeft VES wel een kansquote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Ze zullen elkaar niet te veel willen concurreren, voor je het weet gebeurt er hetzelfde als met Rosberg en Hamilton, maar bij een goede mogelijkheid zal hij wel in kunnen halen en anders mogelijk bij een verschillende pitsstrategie.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed Lewis volgende race in een Manor, Wehrlein in de Mercedes.
(Is deze al gemaakt?)
Helemaal niets voor Nederland.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wou net zeggen. We hebben helemaal geen shit komend zomer
die ging stuk, toen recht voor mn neus...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:15 schreef Nober het volgende:
Ricciardo heeft niet genoeg benzine bij net als Mika.
No!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
Kom op zeg, die rat van een Rosberg, echte Duitser dus, keihard de deur dichtgooien. Gadver wat een asbak.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Rodawa het volgende:
Ben het wel eens met de lezing dat het een raceongeluk is. Maar wel lekker als neutrale fan zeg.
Dit 😖quote:Op zondag 15 mei 2016 14:17 schreef Remzz het volgende:
RTL doet gewoon 7 minuten reclame tijdens de race
Je mag niet iemand van de baan duwen op het rechte stuk.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:16 schreef Bluurgh het volgende:
Sky doet gelijk weer Lewis verdedigen na Niki z'n verhaal. Maar Niki heeft gewoon gelijk, te agressief van Lewis en Rosberg moest gewoon eens laten zien dat hij niet altijd gewoon de deur open laat staan.
Nee echt?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:17 schreef Remzz het volgende:
Dit iddquote:Op zondag 15 mei 2016 14:17 schreef Remzz het volgende:
Ik denk dat we daar nu nog achter moeten komenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook een leek. Hoe snel/goed zijn die ferraris ten opzichte van Verstappen en Ricciardo?
Wel in de bocht, zo blijkt nu ook weer. Goede regels hoor.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je mag niet iemand van de baan duwen op het rechte stuk.
errug goedquote:
Lijkt deze race slechter. Veel onrust in de auto.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook een leek. Hoe snel/goed zijn die ferraris ten opzichte van Verstappen en Ricciardo?
vet héquote:Op zondag 15 mei 2016 14:18 schreef luckass het volgende:
Ik blijf lachen om de bevestiging van HAM en ROS voor Mercedes volgend jaar, 10 sec voor die crash
en niet 1 keerquote:Op zondag 15 mei 2016 14:17 schreef Remzz het volgende:
Ja primaquote:
Dahpne Schipper hype train!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wou net zeggen. We hebben helemaal geen shit komend zomer
0,3 laatste rondequote:
Oké, ben benieuwdquote:Op zondag 15 mei 2016 14:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar nu nog achter moeten komen
Vettel rijdt nu vrij achter Verstappen
Tot nu toe had hij last van Sainz
Tot nu toe is het tienden werk. Kan er ook aan liggen dat de RBR's beetje kat uit de boom werk doen.quote:
Die van mij ookquote:
Hier kun je het bijhouden http://www.livesportstreaming24.com/quote:
Podium zou inderdaad gewoon prima zijnquote:
Vettel lijkt 0.3 sneller te zijnquote:
Dat is inderdaad interessant. Zou wel mooi zijn als ze elkaar op de baan tegen gaan komen. Anders is het weer saai, zelfs zonder Mercedes.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
Vettel loopt er wel naartoe, kijken wat er na de stops gaat gebeuren met de tijden.
Vettel lijkt een stuk sneller. Wellicht minder benzine aan boord?quote:
Absoluutquote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef zoem het volgende:
Vettel op P1-2 is ook niet een heel onwaarschijnlijk scenario. Daarom is podium halen al mooi genoeg.
Heb zelf het idee dat Vettel het niet op de baan wil gaan doen, maar hoop wel op leuke gevechten voor de leiding.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad interessant. Zou wel mooi zijn als ze elkaar op de baan tegen gaan komen. Anders is het weer saai, zelfs zonder Mercedes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |