ziggo en een duitse zender.quote:
Blij dat ik geen glas in m'n handen hadquote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef nils7 het volgende:
oh man mn laptop en mn bier bijna over de vloer heen
Sukkelsquote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Bonobo11 het volgende:
Genot, britten zitten nu de schuld bij Rosberg te leggen
door anderen in te halen...quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
Er rijdt nog steeds een Benz vooraan, maar ook dat is tijdelijk
van beide zou ik zeggen. Rosberg verdedigt iets te sterk, terwijl Hamilton te eager was om Rosberg te passerenquote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dieter_Zetschequote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Merode32 het volgende:
Wie is die oude knar met zijn semafoor snor van mercedes?
Coronelquote:
idem hierquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat ik geen glas in m'n handen had
Ofwel Hamilton dus.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van beide zou ik zeggen. Rosberg verdedigt iets te sterk, terwijl Hamilton te eager was om Rosberg te passeren
Die is binnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Anderhalf keer je inzet voor een podium van Verstappen. Vier keer voor de winst.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg tikt Hamilton eraf, Max wint morgen.
Vinden de duiters ookquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van beide zou ik zeggen. Rosberg verdedigt iets te sterk, terwijl Hamilton te eager was om Rosberg te passeren
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:10 schreef MaGNeT het volgende:
Sowieso worden morgen de punten pas verdeeld.
Een startcrash tussen Ham en Ros en je kijkt alweer heel anders tegen de race aan
Die zijn auto leek stil te vallen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel goed dat Verstappen direct Vettel weer terug pakt
Hij gooit hem er wel abrupt voor idd.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
idd. gewoon domquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Niox het volgende:
Het mag volgens de regels, maar eigenlijk is dat verdedigen van Rosberg ook niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |