Het ging me vooral om het 2e. Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat eerste had ik je ook kunnen vertellen
Omdat hij hem er naast zet op het gras terwijl ROS al verdedigde.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij het gras op stuurt ipv vol de achterkant van ROS in ?
Ekte baas, dus heeft gelijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Niki Lauda vindt het de schuld van Hamilton.
De kritiek op Kvyat is niet eerlijk. Hij moet ook aan de nieuwe auto wennen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef SiGNe het volgende:
En Kvyat 11.. dit weekend laat ie in elk geval goed zien dat de beslissing om Max het stoeltje over te laten nemen de juiste was.
volgens onze nederlander ookquote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef zoem het volgende:
Volgens Sky heeft een Nederlander nog nooit een race gewonnen of een race vooraan gereden.
Laat m maar gewoon zo uit rijden, nu kan ie prima wennen!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraagje aan de kenners (ik ben echt een leek): hoe groot is de kans dat hij RIC nu weet te pakken? Kan hij hem eruit rijden of gaan ze nu gewoon rustig uitracen en blij zijn met P1 en P2?
Bandenstrategie is nu de sleutel. VOlgens mij zit Ric daar iets anders in dan Max.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraagje aan de kenners (ik ben echt een leek): hoe groot is de kans dat hij RIC nu weet te pakken? Kan hij hem eruit rijden of gaan ze nu gewoon rustig uitracen en blij zijn met P1 en P2?
Het tweede was toch ook wel duidelijk?quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat eerste had ik je ook kunnen vertellen
Dat lijkt mij ook het meest verstandige en beste voor het team. Die P1 komt nog wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef caspervc het volgende:
Denk trouwens niet dat max aanval op P1 gaat doen. Die gaat gewoon solide P2 binnenrijden in zijn 1e redbull race
Ferraris zouden door hem wel eens over kunnen gaan op een 3 stopper.quote:
Held van een baas.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Haha mag van mn baas een uur later komen zodat ik dit kan afkijken (en giro, maar wtf boeit dat)
Ook al zou hij het kunnen, dat risico mag hij niet nemen van de grote baas gok ik zo. En nu NO! zeggen gaat hem echt meer problemen opleveren dan bij TRquote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Dit dus + een grote mentale tik gehad.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:14 schreef eight het volgende:
[..]
De kritiek op Kvyat is niet eerlijk. Hij moet ook aan de nieuwe auto wennen.
race is nog lang niet geredenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:14 schreef SiGNe het volgende:
Wat zullen de trolls straks op de FP gaan posten?![]()
beetje nationalistisch mag welquote:
vrij klein, want RIC heeft dezelfe auto en meer ervairing in die auto.. Maar het kan natuurlijk mis gaan met een pitstop ofzo en dan heeft VES wel een kansquote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Ze zullen elkaar niet te veel willen concurreren, voor je het weet gebeurt er hetzelfde als met Rosberg en Hamilton, maar bij een goede mogelijkheid zal hij wel in kunnen halen en anders mogelijk bij een verschillende pitsstrategie.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed Lewis volgende race in een Manor, Wehrlein in de Mercedes.
(Is deze al gemaakt?)
Helemaal niets voor Nederland.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wou net zeggen. We hebben helemaal geen shit komend zomer
die ging stuk, toen recht voor mn neus...quote:Op zondag 15 mei 2016 14:15 schreef Nober het volgende:
Ricciardo heeft niet genoeg benzine bij net als Mika.
No!quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
Red Bull gaat natuurlijk proberen Ricciardo te laten winnen, laat daar geen misverstand over bestaan.
Kom op zeg, die rat van een Rosberg, echte Duitser dus, keihard de deur dichtgooien. Gadver wat een asbak.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Rodawa het volgende:
Ben het wel eens met de lezing dat het een raceongeluk is. Maar wel lekker als neutrale fan zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |