idem hierquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat ik geen glas in m'n handen had
Ofwel Hamilton dus.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van beide zou ik zeggen. Rosberg verdedigt iets te sterk, terwijl Hamilton te eager was om Rosberg te passeren
Die is binnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Anderhalf keer je inzet voor een podium van Verstappen. Vier keer voor de winst.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Rosberg tikt Hamilton eraf, Max wint morgen.
Vinden de duiters ookquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van beide zou ik zeggen. Rosberg verdedigt iets te sterk, terwijl Hamilton te eager was om Rosberg te passeren
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:10 schreef MaGNeT het volgende:
Sowieso worden morgen de punten pas verdeeld.
Een startcrash tussen Ham en Ros en je kijkt alweer heel anders tegen de race aan
Die zijn auto leek stil te vallen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel goed dat Verstappen direct Vettel weer terug pakt
Hij gooit hem er wel abrupt voor idd.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
idd. gewoon domquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Niox het volgende:
Het mag volgens de regels, maar eigenlijk is dat verdedigen van Rosberg ook niet normaal.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
Er rijdt nog steeds een Benz vooraan, maar ook dat is tijdelijk
2e hands garpquote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef AnneX het volgende:
Er rijdt nog een mercedes voorp: de safety car
Onzin. 100% fout van Hamilton.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Niox het volgende:
Het mag volgens de regels, maar eigenlijk is dat verdedigen van Rosberg ook niet normaal.
broekje is hier uitquote:Op zondag 15 mei 2016 14:10 schreef THEFXR het volgende:
iemand van red bull heeft zijn broekje volgespoten, 3 RB's vooraan
Ja dit dus.quote:
Eens, hij maakt de verdedigende beweging ook pas op het moment dat Hamilton aanvalt. Dan ben je dus al te laat. Raceongelukje.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:09 schreef Niox het volgende:
Vorige race ook al gedaan in de TR, niks nieuwsquote:
Waarom, omdat hij het gras op stuurt ipv vol de achterkant van ROS in ?quote:
Die ligt nu dubbel in de studioquote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef j95 het volgende:
[..]
Opportunistisch gelul.. en het gebeurt gewoon
Niet heel gek, kent de auto veel beterquote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ric wint wel. Lijkt toch meer vertrouwen te hebben dan Ves.
Ja, hij moet de 66 laps nu lopend afleggenquote:
Dat mag ook, aangezien hij eerste ligtquote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
Red Bull gaat natuurlijk proberen Ricciardo te laten winnen, laat daar geen misverstand over bestaan.
NOquote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
Red Bull gaat natuurlijk proberen Ricciardo te laten winnen, laat daar geen misverstand over bestaan.
quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, hij moet de 66 laps nu lopend afleggen
dit. Houd ze maar op.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Moet de deur zo lang mogelijk dichthouden
Dat eerste had ik je ook kunnen vertellenquote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef zoem het volgende:
Volgens Sky heeft een Nederlander nog nooit een race gewonnen of een race vooraan gereden.
Dat lijkt me wel het verstandigste idd. Heel blijven en op het podium staan is de boodschap.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:12 schreef caspervc het volgende:
Denk trouwens niet dat max aanval op P1 gaat doen. Die gaat gewoon solide P2 binnenrijden in zijn 1e redbull race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |