Ik begon pas met dat speelgoed toen ik al 100 keer afgewezen wasquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfttttt en dan zichzelf afvragen waarom zijn enige gezelschap speelgoed is![]()
Sterkte jij, want je hebt 't toch nodig denk ik zo maar heeeeey drink er eentje op mij en nog wat meer op Samzz
Dit ging eigenlijk niet over jou maar over Hosti die nu wel een vriendelijk woordje kan gebruiken, jij hebt een schop onder je kont nodig en een sterke arm die je middenin de maatschappij zetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik begon pas met dat speelgoed toen ik al 100 keer afgewezen was
Komt goed. Thanksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfttttt en dan zichzelf afvragen waarom zijn enige gezelschap speelgoed is![]()
Sterkte jij, want je hebt 't toch nodig denk ik zo maar heeeeey drink er eentje op mij en nog wat meer op Samzz
Klote manquote:
Als dat niet over mij gaat moet je ook niet naar mij verwijzenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ging eigenlijk niet over jou maar over Hosti die nu wel een vriendelijk woordje kan gebruiken, jij hebt een schop onder je kont nodig en een sterke arm die je middenin de maatschappij zet
Zo gaat het hier ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
ESF is best een prima avondvulling eigenlijk. Na elk lied met elkaar "discussiėren" op welk ander lied het lijkt.
Toch wel met kekke dansjes erbij hč?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:48 schreef Allures het volgende:
Ik heb een soort vage variant op een lente schoonmaak zo op zaterdag avond. Maar met ESF op de achtergrond. Werkt ook best fijn
Zwaaiende armen... en daar ging de mooie vaas.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toch wel met kekke dansjes erbij hč?
Ik zat voor een groot deel op de grond tussen dozen, stapels en vuilniszakkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toch wel met kekke dansjes erbij hč?
Oh, is het al afgelopen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
ESF is best een prima avondvulling eigenlijk. Na elk lied met elkaar "discussiėren" op welk ander lied het lijkt.
Dat had ik gister ook, zomaar uit het niets begon ik oude papieren meuk van 5 jaar terug te zoeken en versnipperenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:48 schreef Allures het volgende:
Ik heb een soort vage variant op een lente schoonmaak zo op zaterdag avond. Maar met ESF op de achtergrond. Werkt ook best fijn
Ik kreeg een plastic vaas dusquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zwaaiende armen... en daar ging de mooie vaas.
Kun je nog steeds swingenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zat voor een groot deel op de grond tussen dozen, stapels en vuilniszakken
quote:
Dat is wel heel erg jammerquote:
Ik weet echt niets van ESF eigenlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog niet, er wordt nu gestemd. Ik wacht op Justin Timberlake.
Ja, en nog in een soort pasteltint ook nogquote:
Nieuwe kast haha. Die word volgende week bezorgd. Ik wilde niet alles zomaar overhevelen zonder uit te zoekenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik kreeg een plastic vaas dus
[..]
Kun je nog steeds swingenVerhuisplannen?
Alles weer op kleur en volgorde terug stoppenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Nieuwe kast haha. Die word volgende week bezorgd. Ik wilde niet alles zomaar overhevelen zonder uit te zoeken
Ik heb nu alles in dozen met daarop wat er in zit. Lekker standaardquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alles weer op kleur en volgorde terug stoppen
O maar plastic breekt ook hoor. Ook per ongeluk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:08 schreef Scary_Mary het volgende:
Ja, en nog in een soort pasteltint ook nogMaar ja, gegeven paard ditdat
Ik heb die nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan dat nummer van Douwe Bob iig niet meer aanhoren, hopelijk hoeft dat ook niet meer na vanavond
Droomhuisje eindelijk gevonden ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Nieuwe kast haha. Die word volgende week bezorgd. Ik wilde niet alles zomaar overhevelen zonder uit te zoeken
En dan die dozen in de kast?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb nu alles in dozen met daarop wat er in zit. Lekker standaard
Ja zeker, maar meteen is ook zo lullig hčquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:13 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
O maar plastic breekt ook hoor. Ook per ongeluk.
Dan blij mee zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, en nog in een soort pasteltint ook nogMaar ja, gegeven paard ditdat
![]()
En jammer Hosti * Scary_Mary schenkt whisky-roosviceecocktail in
Inb4 homograppenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij woont maar ik woon niet in een kast...
Yup, hier ook het Eurosong Festival erop.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn kaartje is een stuk matigerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:15 schreef Belsezar het volgende:
Leuke actie:
TRV / [Winnen] Pin en win je eigen wereldkaart van Herinneringen op linnen!
En leuk een kaartje aanmaken met de plekken waar je bent geweest
[ afbeelding ]
Het merendeel van de plekken waar ik ben geweest was te danken aan mijn vaders baan, ik gok zo'n 65%quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn kaartje is een stuk matiger![]()
[ afbeelding ]
Ja, beschrijving naar voren, kastdeur dicht. Lekker opgeruimdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dan die dozen in de kast?
[..]
Ja zeker, maar meteen is ook zo lullig hč
Vluchten spontaan de kast weer inquote:
Meeste ben ik ook met mijn pa geweest, gok een dikke 80%quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het merendeel van de plekken waar ik ben geweest was te danken aan mijn vaders baan, ik gok zo'n 65%
Ik zou meteen doorgaan voor de walk in closetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja, beschrijving naar voren, kastdeur dicht. Lekker opgeruimd
Ik moet even nog precies puzzelen maar als het goed is kunnen 3 van mijn huidige kasten weg en dan alles in 1 grote kast. De oude kasten hadden ook geen deuren dus dat was veel rommeliger.
Ik zou niet weten waar ik die moet latenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zou meteen doorgaan voor de walk in closet
Lang geleden, en voornamelijk vies. Behalve in Goa, dat was prachtigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het merendeel van de plekken waar ik ben geweest was te danken aan mijn vaders baan, ik gok zo'n 65%
EDIT: India, hoe was dat?
Dat kan tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar daar kies je je huis toch op uit?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik die moet latenIk ben al blij dat ik dit allemaal weer passend krijg
Niks mis mee, in je jeugd de wereld zienquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meeste ben ik ook met mijn pa geweest, gok een dikke 80%
Die moet ik uitruimen, ik heb teveel kleding. Ik heb overhemden van 4 jaar terug die ik 1 keer gedragen heb en me toch net niet vond staanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, die ene meid die ik niet mag noemen ligt continu in een deuk.... goede basis ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, schijnt wel een populaire basis te zijn hč. Dag niet gelachen etc..
Bevestigd mijn beeld dus, overslaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang geleden, en voornamelijk vies. Behalve in Goa, dat was prachtig
Goa lijkt me heel tof. Wil er al een tijdje heenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang geleden, en voornamelijk vies. Behalve in Goa, dat was prachtig
Je kiest je huis op de hoeveelheid zooi die je hebt?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar daar kies je je huis toch op uit?
nofi maar hetzelfde zou je kunnen zeggen over Braziliė zeker als je de sloppenwijken in de grote steden zou zien.quote:
Even naar de kringloop brengen dan als je niet wil Marktplaatsenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die moet ik uitruimen, ik heb teveel kleding. Ik heb overhemden van 4 jaar terug die ik 1 keer gedragen heb en me toch net niet vond staan
Het verschil tussen een gedeukt ego en in een deuk liggen lijkt me niet echt een basis nee.. Jammer. Was dit nog die Tarifameid of het handenwrijfmeisje?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, die ene meid die ik niet mag noemen ligt continu in een deuk.... goede basis ja.
Samen gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Goa lijkt me heel tof. Wil er al een tijdje heen
Wel een nettere instelling dat je veel zooi hebt in plaats van dat je te klein woontquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Je kiest je huis op de hoeveelheid zooi die je hebt?
Ik ben hier gewoon gaan wonen en heb veel zooi verzameld haha. En ben dit jaren geleden gaan huren. Toen niet zo nagedacht over de groeiende stapel shit die je verzameld
Beidequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Even naar de kringloop brengen dan als je niet wil Marktplaatsen
[..]
Het verschil tussen een gedeukt ego en in een deuk liggen lijkt me niet echt een basis nee.. Jammer. Was dit nog die Tarifameid of het handenwrijfmeisje?
In de sloppenwijken in Brazilie is gewoon riolering, water uit de kraan, etc. In vergelijking met de Ganges zijn de sloppenwijken een stuk schoner.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nofi maar hetzelfde zou je kunnen zeggen over Braziliė zeker als je de sloppenwijken in de grote steden zou zien.
Doorgaans groeit/krimpt je zooi naar de beschikbare ruimte van je woning toe.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel een nettere instelling dat je veel zooi hebt in plaats van dat je te klein woont
Ok, opgeruimd staat netjes, next!quote:
Shurgard/Allsafequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doorgaans groeit/krimpt je zooi naar de beschikbare ruimte van je woning toe.
Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit hoe groot je woont.
Ik moet ook al met die andere knakker van hier naar Berlijn...quote:
Vriendin doet een heel '1 ding er in is 1 ding er uit' gebeuren. Vind het zo knap!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel een nettere instelling dat je veel zooi hebt in plaats van dat je te klein woont
Kom net terug van Berlijn, als jullie gaan ga ik wel mee, vond het wel leukquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik moet ook al met die andere knakker van hier naar Berlijn...
Maar als jij even betaalt ga ik wel mee
Dat wist ik niet, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In de sloppenwijken in Brazilie is gewoon riolering, water uit de kraan, etc. In vergelijking met de Ganges zijn de sloppenwijken een stuk schoner.
Op huwelijksreis heen geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:28 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet en zal een keer naar Mauritius gaan, wil ik al jaren
Dat word een aparte datequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom net terug van Berlijn, als jullie gaan ga ik wel mee, vond het wel leuk
Nou ja, je wordt op een gegeven moment sowieso toch wel selectiever? Basisgarderobe, heb ik het echt nodig/ga ik het dragen/etc..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Vriendin doet een heel '1 ding er in is 1 ding er uit' gebeuren. Vind het zo knap!
Ik ben meer van alles uitzoeken als ik de winterspullen in de kast leg, of een nieuwe kast koop of zo. Niet zo streng in het dagelijks leven. Dan komen er toch echt veel dingen binnen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, je wordt op een gegeven moment sowieso toch wel selectiever? Basisgarderobe, heb ik het echt nodig/ga ik het dragen/etc..
Zou ik ook niet kunnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Vriendin doet een heel '1 ding er in is 1 ding er uit' gebeuren. Vind het zo knap!
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, weer wat geleerd.
Het moet prachtig zijn en wat ik op google vindquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:33 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Op huwelijksreis heen geweest.
En ja meer gezien dan alleen de hotelkamer.
IK heb het over vakantie niet meteen een datequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat word een aparte dateDie heb ik nog nooit zo gehad
Die andere welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IK heb het over vakantie niet meteen een date
Als je van het paard valt...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IK heb het over vakantie niet meteen een date
Zou ik niet doen. Zit zwaar dierenleed achter. Toeristen attracties met wilde dieren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou ik ook niet kunnen
[..]
[..]
Het moet prachtig zijn en wat ik op google vind
En ooit ergens eens gelezen dat er daar een park zit waar je met leeuwen kan lopen en aaien enzo, lijkt me briljant
Dat weet ik niet, jaren geleden ergens gelezen maar verder niet in verdiept. Ik vind het mooi om bij machtige sterke dieren in de buurt te zijn. Ik wil ook nog eens kooiduiken met witte haaienquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Zit zwaar dierenleed achter. Toeristen attracties met wilde dieren.
Tenzij het je geen kont kan schelen. Dan doen.
Van die half gedrogeerde....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou ik ook niet kunnen
[..]
[..]
Het moet prachtig zijn en wat ik op google vind
En ooit ergens eens gelezen dat er daar een park zit waar je met leeuwen kan lopen en aaien enzo, lijkt me briljant
Ja goed, it's all over the news. Maar als jij in de buurt wilt zijn van mishandelde en gedrogeerde dieren, doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, jaren geleden ergens gelezen maar verder niet in verdiept. Ik vind het mooi om bij machtige sterke dieren in de buurt te zijn. Ik wil ook nog eens kooiduiken met witte haaien.
Die haaien ook? Of is dat wel oke?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, it's all over the news. Maar als jij in de buurt wilt zijn van mishandelde en gedrogeerde dieren, doen.
Die haaien zwemmen gewoon in de zee. Kooiduiken is niet zoveel mis mee. Ging me om de leeuwen aaien in parken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Die haaien ook? Of is dat wel oke?
Niet dat ik het ooit zou durven hoor
Ow ja maar dat lijkt me ook wel logisch dat dat niet helemaal klopt. Een leeuw word echt niet wakker met 'en vandaag ga ik even mensen kroelen'quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die haaien zwemmen gewoon in de zee. Kooiduiken is niet zoveel mis mee. Ging me om de leeuwen aaien in parken.
Mwa.... die worden gelokt enzo natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Die haaien ook? Of is dat wel oke?
Niet dat ik het ooit zou durven hoor
Exact. En is ook geen fan van wandelen met mensen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Ow ja maar dat lijkt me ook wel logisch dat dat niet helemaal klopt. Een leeuw word echt niet wakker met 'en vandaag ga ik even mensen kroelen'
True, maar daar ondervinden ze verder geen lichamelijke en psychische schade van.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa.... die worden gelokt enzo natuurlijk.
Dan krijg je een beetje taferelen als dat je een blik met haring opentrekt bij UitStraling in de buurt.
Dat kan ik me niet herinneren. Wel een schildpadden/krokodillenfarm. En ja helaas veel dierenleed voordat die krokodillen tassen worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:36 schreef Belsezar het volgende:
Het is min of meer natuurlijk gedrag jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
True, maar daar ondervinden ze verder geen lichamelijke en psychische schade van.
Wel mooi leer, dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:51 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren. Wel een schildpadden/krokodillenfarm. En ja helaas veel dierenleed voordat die krokodillen tassen worden.![]()
(Ben gelijk tussen de vakantiefoto's aan het neuzen. Jeetje wat lang geleden.)
Eindelijk genoegdoening na Icesavequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:53 schreef Allures het volgende:
Oh en wel naar ijsland blijkbaar. Mooi daar wilde ik ook al een tijdje heen.Maar zo duur
Ik laat IJsland liever naar mij toe komenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eindelijk genoegdoening na Icesave
Dierenleed zie je helaas overal, in Brazilie zie je schildpadden langs de rivieren liggen zonder kop. Omdat ze de netten van de vissers kapot maken hakken ze de koppen eraf.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:51 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren. Wel een schildpadden/krokodillenfarm. En ja helaas veel dierenleed voordat die krokodillen tassen worden.![]()
(Ben gelijk tussen de vakantiefoto's aan het neuzen. Jeetje wat lang geleden.)
Jij staat maandag bij Solstafir?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik laat IJsland liever naar mij toe komen
Jaquote:
Massale slachting van haantjes bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:57 schreef Allures het volgende:
We doen hier in Nederland vast ook dingen met dieren die niet zo chill zijn
Kalfjes eten. Maar ze zijn zo lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:57 schreef Allures het volgende:
Absoluut. Maakt het drogeren en martelen van leeuwen ter vermaak van Bels nog geen excuus.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:57 schreef Allures het volgende:
Dat zei ik dan ook niet. Bedoelde meer dat alles opnoemen niet zo veel zin had want had het gevoel dat we daar heen gingenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut. Maakt het drogeren en martelen van leeuwen ter vermaak van Bels nog geen excuus.
Wisselt nog weleens ja, maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het uit pakt met in zo een acoustic set met piano enzo..quote:Op zondag 15 mei 2016 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, ik zag dat ze gingen optreden. Maar heb ze eerder gezien en vond het maar matig
Wat scheelt eraan?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
You lucky bastard! Ik twijfelde, maar nog te geblesseerd. Verdomme
Ze gaan hun laatste album helemaal spelen en daarna nog een normale set.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, ik zag dat ze gingen optreden. Maar heb ze eerder gezien en vond het maar matig
Mja zo gek ben ik gewoon niet van zequote:Op zondag 15 mei 2016 00:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat scheelt eraan?
[..]
Ze gaan hun laatste album helemaal spelen en daarna nog een normale set.
Ik vind kalfsvlees niet eens zo heel lekker eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2016 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kalfjes eten. Maar ze zijn zo lekker
Veel plezier iigquote:Op zondag 15 mei 2016 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zo gek ben ik gewoon niet van ze![]()
Vrijdag wellicht wel naar Jambinai in Den Haag.
Raad eens wie ik gisteren meegevraagd heb met m'n stomme kopMaarja, die zal toch wel niet willen omdat de muziek haar niet trekt
Het is koe, dus lekker. Net als lam, lekker. Of kip. Lekker.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind kalfsvlees niet eens zo heel lekker eigenlijk
Is er iets dat je te ver gaat? Slakken? Orgaanvlees? Aap?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is koe, dus lekker. Net als lam, lekker. Of kip. Lekker.
Goed bezigquote:Op zondag 15 mei 2016 00:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, weer eens iets vernaggeld dus staan is even kut enzo..
Dit is toch niet natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2016 00:06 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ah de handtassen gevonden.
[ afbeelding ]
Beetje druk. Het lijkt de albert heijn op zaterdag welquote:Op zondag 15 mei 2016 00:06 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ah de handtassen gevonden.
[ afbeelding ]
Nou, ik heb toch wel een paar favootjes hoor. Momenteel nog twee van het laatste album die ik regelmatig luister.quote:
Cool! Hoe zijn die live?quote:Vrijdag wellicht wel naar Jambinai in Den Haag.
Ze wijst je af en dan vraag je d'r mee naar iets wat ze niet leuk vindt? Great tactics manquote:Raad eens wie ik gisteren meegevraagd heb met m'n stomme kopMaarja, die zal toch wel niet willen omdat de muziek haar niet trekt
There's a club, hoorayquote:Op zondag 15 mei 2016 00:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed beziggister nog iemand gezien die ook een vernaggeld lichaam heeft. Join the club
Bedreigde diersoorten. En alles wil ik het liefst eten mits het humaan geslacht is, maar daar heb ik weinig controle opquote:Op zondag 15 mei 2016 00:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Is er iets dat je te ver gaat? Slakken? Orgaanvlees? Aap?
Jaquote:
Ik hou niet van lamsvleesquote:Op zondag 15 mei 2016 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is koe, dus lekker. Net als lam, lekker. Of kip. Lekker.
Kippenhartjes van de bbqquote:Op zondag 15 mei 2016 00:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Is er iets dat je te ver gaat? Slakken? Orgaanvlees? Aap?
Wat gaat jou te ver dan? Behalve aap. En wat was daar mis mee?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou niet van lamsvlees
[..]
Kippenhartjes van de bbqAap, 1 keer gegeten, nooit meer
Van de week nog bij een Indiaas restaurant. Heerlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou niet van lamsvlees
[..]
Kippenhartjes van de bbqAap, 1 keer gegeten, nooit meer
Aap in Brazilie in de Amazone gegeten, die krijg je geheel geserveerd, het lijkt dus alsof er een klein kind op een schaal ligt met een geblakerde huid. Dan is je eetlust meteen weg.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat gaat jou te ver dan? Behalve aap. En wat was daar mis mee?
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, voor zover je daar zelf controle over hebt
Ik zou zelfs mens eten, alleen al om te weten hoe dat smaakt.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat gaat jou te ver dan? Behalve aap. En wat was daar mis mee?
Wat moet ik me voorstellen aan textuur bij apenvlees of heb je het ook niet meer geprobeerd?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aap in Brazilie in de Amazone gegeten, die krijg je geheel geserveerd, het lijkt dus alsof er een klein kind op een schaal ligt met een geblakerde huid. Dan is je eetlust meteen weg.
Heb je die burgers al geprobeerd?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Allures het volgende:
Oh insecten had ik een tijdje terug. Ik had er geen moeite mee eigenlijk. Was zo'n bewustwordings gebeuren omdat het het eten van de toekomst is of zoiets. Toen dacht ik 'oh als dat zo is kan ik beter nu er aan wennen'
Maar wel alleen de verwerkte variant. Ik vond het toch wat moeilijk als ze je nog zo aan keken
Die zijn live erg tofquote:Op zondag 15 mei 2016 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel een paar favootjes hoor. Momenteel nog twee van het laatste album die ik regelmatig luister.
[..]
Cool! Hoe zijn die live?
[..]
Ze wijst je af en dan vraag je d'r mee naar iets wat ze niet leuk vindt? Great tactics man
Dit krijg je als je aap besteld:quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Allures het volgende:
Oh insecten had ik een tijdje terug. Ik had er geen moeite mee eigenlijk. Was zo'n bewustwordings gebeuren omdat het het eten van de toekomst is of zoiets. Toen dacht ik 'oh als dat zo is kan ik beter nu er aan wennen'
Maar wel alleen de verwerkte variant. Ik vond het toch wat moeilijk als ze je nog zo aan keken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit krijg je als je aap besteld:Oke dat is creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook niet weg krijgen denk ik
[..]
Dit krijg je als je aap besteld:He bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ik dus nooit eten
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Daar als in de Jumbo of..?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja die hadden ze daar. Was prima te eten vond ik
[..]
Dit krijg je als je aap besteld:Well doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow brrr. Dat zou ik niet wegkrijgen.quote:
Zie de foto die ik net postte, klein stukje geproefd en met een slok cola weggewerkt zonder te kauwen, voor de rest die dag rijst en salade gegeten.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen aan textuur bij apenvlees of heb je het ook niet meer geprobeerd?
Rijd je geen motor?
Nee op een soort festivalquote:Op zondag 15 mei 2016 00:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar als in de Jumbo of..?
[..]
Well done
Het is zo donker omdat ze de haren eraf branden door het beest op de kooltjes te gooien.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:21 schreef Allures het volgende:
Het ziet er ook gewoon niet zo goed klaar gemaakt uit haha
Slang viel mij 100% mee, net als krokodil en kangoeroe. Ik zou alle 3 nogmaals etenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:21 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ow brrr. Dat zou ik niet wegkrijgen.
Het meest aparte wat ik ooit gegeten heb is kwal, rog en haai.
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie de foto die ik net postte, klein stukje geproefd en met een slok cola weggewerkt zonder te kauwen, voor de rest die dag rijst en salade gegeten.
Niet lachen dan hčquote:Nee, ik rijd geen motor. Al zit ik wel met het idee te spelen om ervoor te gaan lessen.
Paar jaar terug in Tilburg was er ook iets met meelwormen dacht ik, maar toen was het nog niet zo een hype als vorig jaar..quote:
Integraal helmquote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Niet lachen dan hč
[..]
Paar jaar terug in Tilburg was er ook iets met meelwormen dacht ik, maar toen was het nog niet zo een hype als vorig jaar..
Ik moord al op grote schaal met mijn autoquote:
Vraag hem eens flink uit in hoeverre hij verzekert is enzoquote:Op zondag 15 mei 2016 00:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moord al op grote schaal met mijn auto
Mijn buurman geeft rijles, hij zit al maanden achter me aan met een gratis proefles. Maar ik weet hoe ik vroeger scooter reed, dus ik heb er gezonde angst voor.
Ik denk niet dat dat hem zal afschrikkenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vraag hem eens flink uit in hoeverre hij verzekert is enzo
Doenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik rijd geen motor. Al zit ik wel met het idee te spelen om ervoor te gaan lessen.
Ik heb jaren terug een keer achterop een ducati gezeten, was erg gaaf.quote:
Klinkt verstandig jaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat hem zal afschrikkenMocht ik ooit motor gaan rijden moet ik het lekker houden bij eentje die niet harder dan 140 gaat ofzo. Zo'n japans racemonster is geen goed plan voor mij
Ik ken mezelf en mijn eerste auto was een snelle wagen en daar zocht ik ook de grens mee op, invoegen met 190 per uur was geen goed plan maar ging gelukkig goedquote:
Ga anders kitesurfen man! Kun je gelijk Faxie wingenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en mijn eerste auto was een snelle wagen en daar zocht ik ook de grens mee op, invoegen met 190 per uur was geen goed plan maar ging gelukkig goed
Een braziliaan in het koude water met harde wind? Nee, daar ben ik niet voor gebouwdquote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ga anders kitesurfen man! Kun je gelijk Faxie wingen
Een van de betere kitesurflanden hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een braziliaan in het koude water met harde wind? Nee, daar ben ik niet voor gebouwd
Road tripje down south doen danquote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een braziliaan in het koude water met harde wind? Nee, daar ben ik niet voor gebouwd
quote:
Ik wil jullie niet teleurstellen maar dat zit er niet inquote:
En het was nog wel zo spannendquote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef FrauMilena het volgende:
Tripje naar dromenland, ben kapot.vieö zowat in slaap tijdens de puntentelling.
Ik vond het leuker toen ze hun shirt nog uit mochten trekken..quote:Op zondag 15 mei 2016 01:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jullie niet teleurstellen maar dat zit er niet inDe enige sport die ik echt leuk vind om te doen is voetballen
Sterkte gozerquote:
Oh dat doe ik nog steeds, alleen zie ik er niet uit als ronaldo onder mijn shirtquote:Op zondag 15 mei 2016 01:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En het was nog wel zo spannendWeltrusten
[..]
Ik vond het leuker toen ze hun shirt nog uit mochten trekken..
Ach, jij hebt weer een beter hoofdquote:Op zondag 15 mei 2016 01:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat doe ik nog steeds, alleen zie ik er niet uit als ronaldo onder mijn shirt
Dankjequote:
Nice, wat voor pak?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dankje
Ik kreeg afgelopen week nog een compliment toen ik opgemeten werd voor een maatpak, Ik heb een uitstekend postuur.
Gaat lekker zo
Donkerblauw, tweedelig, volledig custom. Voering, knopen, stiksel, knopen, monogram, etc. Maatoverhemd erbij en das.quote:
Promotie op werk gemaakt of heb je plannenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Donkerblauw, tweedelig, volledig custom. Voering, knopen, stiksel, knopen, monogram, etc. Maatoverhemd erbij en das.
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb de smaak te pakken na een eerder maatpakquote:Op zondag 15 mei 2016 01:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Promotie op werk gemaakt of heb je plannen
quote:
Nice! Ik wil ook weer twee maatpakken laten maken Maar het is zo duur helaas.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Donkerblauw, tweedelig, volledig custom. Voering, knopen, stiksel, knopen, monogram, etc. Maatoverhemd erbij en das.
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Dit overkwam een van mijn katten regelmatigquote:
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2016 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Mijn kat gaat zich echt steeds meer als een koningin gedragen. Nu wil ze alleen nog maar gekookte kipfilet
Das kut, sterkte kerelquote:
Nee niet echt. Beter zo.quote:
Bedankt, komt goed.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Mijn kat gaat zich echt steeds meer als een koningin gedragen. Nu wil ze alleen nog maar gekookte kipfilet
* Barbusse schuift een Desperado toequote:Op zondag 15 mei 2016 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee niet echt. Beter zo.
[..]
Bedankt, komt goed.
Omdat ze weten dat tonijn op uitsterven staatquote:Op zondag 15 mei 2016 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne halen hun neus op voor tonijn de laatste tijd
Hippies zijn het ja. Ook continu high aan de catnipquote:Op zondag 15 mei 2016 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat tonijn op uitsterven staatZe doneren hun kattengras zeker ook aan Greenpeace, de linkse boomknuffelende kuthippies
Kutbeesten. Moeten ze niet werrukuh voor hun geld net als ieder ander?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hippies zijn het ja. Ook continu high aan de catnip
Aaaahw wat een pestkopquote:Op zondag 15 mei 2016 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kutbeesten. Moeten ze niet werrukuh voor hun geld net als ieder ander?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Da's een fax-pestende-poesquote:Op zondag 15 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Vast en zeker familie van dat beest in je UI
quote:
En een zwarte kat zit onder een ladder voor de gate?quote:
Ik ging mycroften, wow :$quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik moet doen alsof ik wel mijn beste vriendin heb gezoend, ok..
[..]
Gezellig, ben wel nieuwsgierig naar beide
Halloquote:
Hai beeb, hoe is het met jou? Had laatst nog nostalgische gevoelens over jou.quote:
Opruimwoede, maar tegelijkertijd geen zin :$quote:Op zondag 15 mei 2016 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai beeb, hoe is het met jou? Had laatst nog nostalgische gevoelens over jou.
Herkenbaar, altijd behoefte aan een opgeruimd huis, maar immer te lui om iets te doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opruimwoede, maar tegelijkertijd geen zin :$
Verder wel goed hoorEn met jou?
Wat fijn dat je aan me denkt dushi. Niet teveel gesmeerd hopelijk? :$
Naja, niet immer hier, maar wel verkeerd ingedeeld, dus dan blijft er een hoop liggen en dan kan ik het niet laten :$ :$ :$quote:Op zondag 15 mei 2016 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar, altijd behoefte aan een opgeruimd huis, maar immer te lui om iets te doen.
Hier alles goed. Weekje op vakantie, dat is wel relaxed.
Jij en je onbedwingbare lusten ook.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naja, niet immer hier, maar wel verkeerd ingedeeld, dus dan blijft er een hoop liggen en dan kan ik het niet laten :$ :$ :$
Oehhh lekker, waarheen?
Ze dimmen rustig wat in, maar verre van genoegquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en je onbedwingbare lusten ook.![]()
We zitten in de buurt van Dordrecht. Mooie omgeving wel.
Dat doe ik zeker, vandaar ook dat ik alle tijd heb om aan jou te denken.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze dimmen rustig wat in, maar verre van genoeg
Goed bezig, enjoy, oh waarde Air
Jullie schuiven een beetje mijn kant opquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen gelukkig weer naar Den Haag.quote:
dat is helemaal niet in mijn buurtquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens anders dan afgelopen week muts.quote:
Sorry.quote:
LAAT ALLURES MET RUSTquote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens anders dan afgelopen week muts.
Lief zijn! 't Is mevrouw mutsquote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ah ik dacht alquote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GEEN GECAPSLOCKHOER OP DE ZONDAGMIDDAG HIERquote:
Geeft niet. Ben er wel ff klaar mee :$quote:
Niet erg hoor, ff rust gewoon :$quote:
Ga ergens anders de internet held uithangen.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar gelukkig ben je altijd in je eigen buurt![]()
Ik ga maar eens oefenen met m'n dansenIk word daar echt blij van
Herkenbaar. Ben ook even klaar met mensenquote:
Ze stinken naar zweetquote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben ook even klaar met mensen
Als je het met ons deelt, wij ookquote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar gelukkig ben je altijd in je eigen buurt![]()
Ik ga maar eens oefenen met m'n dansenIk word daar echt blij van
whiteknight.jpgquote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ergens anders de internet held uithangen.
quote:
ik ook een beetjequote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben ook even klaar met mensen
Examen is in Puttequote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Donderdag weer les. Jammer dat t in Amsterdam is, want t beviel me daar wel
Da's wel een eindje karren jaquote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Donderdag weer les. Jammer dat t in Amsterdam is, want t beviel me daar wel
Niks mis mee af en toequote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ook een beetje
Je moet je ook fatsoenlijk aankleden en leuk doen en zo.
Beetje te sociaal geweest de afgelopen weken en wil nu alleen maar kluizenaar spelen
Mits verse. Oud zweet is nastyquote:
Extreem herkenbaar, een hele week zo'n conferentie en dan met wildvreemden gezellig doen, moeilijkquote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ook een beetje
Je moet je ook fatsoenlijk aankleden en leuk doen en zo.
Beetje te sociaal geweest de afgelopen weken en wil nu alleen maar kluizenaar spelen
jawel, maar niet wat ik wilde. En vond t ook wel gemoedelijk daar, prettige sfeer.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel een eindje karren ja
Niets dichters in de buurt?
Tuurlijk welquote:Op zondag 15 mei 2016 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat durf ik toch helemaal niet joh [ afbeelding ]
Ik heb vrijdag een bedrijfsfeest vanaf 12:30 tot 22:00, om 18:00 stap ik mooi in de auto.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Extreem herkenbaar, een hele week zo'n conferentie en dan met wildvreemden gezellig doen, moeilijk
maar ook als je gewoon thuis bent?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks mis mee af en toe
En in t vervolg kleed ik me in de eerste instantie alleen nog maar fatsoenlijk voor mezelf. ZO!
gewoon gordijnen dicht en doen alsof je nog niet thuis bentquote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Extreem herkenbaar, een hele week zo'n conferentie en dan met wildvreemden gezellig doen, moeilijk
wat wilde je dan? Ik ben wel benieuwd wat de verschillen dan zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, maar niet wat ik wilde. En vond t ook wel gemoedelijk daar, prettige sfeer.
En tis echt zowat óp t station, dus met de trein is wel handig.. Maar dan nog es 11 euro ofzo pw extra alleen om er te komen
ik heb nooit iets aan waarin ik niet naar buiten kan. Hooguit eens m'n ochtendoutfit, en daar wil ik niet in naar buitenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:30 schreef Allures het volgende:
[..]
maar ook als je gewoon thuis bent?
ik kan zo echt niet naar buiten
Arme Adoquote:Op zondag 15 mei 2016 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet al niet zeker of okt voor Ado wel durf, dus nee.
Voordeel van drie hoog wonen, niemand ziet of ik thuis benquote:Op zondag 15 mei 2016 15:31 schreef Allures het volgende:
[..]
gewoon gordijnen dicht en doen alsof je nog niet thuis bent
ik wilde striptease dus. Kon ik hier niet vinden.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:32 schreef Allures het volgende:
[..]
wat wilde je dan? Ik ben wel benieuwd wat de verschillen dan zijn
overheen rijden met de autoquote:Op zondag 15 mei 2016 15:33 schreef Belsezar het volgende:
Iemand tips om een donker jeans jasje ouder te laten lijken?
Ja dat wordt overwegen of t t waard is, lijkt mequote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, maar niet wat ik wilde. En vond t ook wel gemoedelijk daar, prettige sfeer.
En tis echt zowat óp t station, dus met de trein is wel handig.. Maar dan nog es 11 euro ofzo pw extra alleen om er te komen
Als ik net wakker ben gewoon lekker in wat ik wil. Wanneer ik voldoende ben bijgekomen ga ik rustig wat leuks uitzoeken. Begin nu dankzij vrienden weer wat keuze te krijgen, dus t kan weer. En dan ga ik voor de spiegel staan geilen op mezelf :$quote:Op zondag 15 mei 2016 15:30 schreef Allures het volgende:
[..]
maar ook als je gewoon thuis bent?
ik kan zo echt niet naar buiten
Ik heb heel vaak gewoon niks aan of alleen ondergoed of zoquote:Op zondag 15 mei 2016 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nooit iets aan waarin ik niet naar buiten kan. Hooguit eens m'n ochtendoutfit, en daar wil ik niet in naar buiten
lijkt me wel cool maar ik zou niet durvenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wilde striptease dus. Kon ik hier niet vinden.
En straks miss paaldansen. Volgens mij kan dat wel hier, maar zei al, vond de sfeer daar ook fijn
ja, daar wil je toch ook niet in naar buiten danquote:Op zondag 15 mei 2016 15:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak gewoon niks aan of alleen ondergoed of zo
Is dat niet koud?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak gewoon niks aan of alleen ondergoed of zo
ik voelde me wel heel sexy en vrouwelijkquote:Op zondag 15 mei 2016 15:36 schreef Allures het volgende:
[..]
lijkt me wel cool maar ik zou niet durven
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 15 mei 2016 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, daar wil je toch ook niet in naar buiten dan
Bij je paaldansles? Is het met een bepaald doel, core strength opbouwen of wat?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik voelde me wel heel sexy en vrouwelijk![]()
En n klein beetje belachelijk als ik erover nadacht wat ik aan t doen was
Bedoel je dat serieus? En dan het jasje in een prop of?quote:
Elsa vindt van nietquote:
Wow, al die naaktlopers hierquote:Op zondag 15 mei 2016 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik loop ook t liefst naakt en als ik t koud krijg, pak ik wel n dekentje
Niks mis mee, doe ik ookquote:
nee, bij m'n stripteaseles.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij je paaldansles? Is het met een bepaald doel, core strength opbouwen of wat?
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, bij m'n stripteaseles.
Paaldansen vind ik mooi om te zien en t is idd goed voor je lijf
Probeer het eensquote:
Je traint dan met je eigen lichaamsgewicht, ik ben geen fitness expert maar van wat ik weet is dat perfect.quote:
eerst nog maar wat oats dan haha. Er is al bijna een kilo afquote:Op zondag 15 mei 2016 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je traint dan met je eigen lichaamsgewicht, ik ben geen fitness expert maar van wat ik weet is dat perfect.
Brrr, verandering :$quote:
Ik zie het staan.quote:
Ja, hij is van het Redbull B team naar het A team gegaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het staan.
Knap hoor.
Hij zit bij ander team nu toch?
Zijn genoeg opties om t warm te houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |