Ik weet echt niets van ESF eigenlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog niet, er wordt nu gestemd. Ik wacht op Justin Timberlake.
Ja, en nog in een soort pasteltint ook nogquote:
Nieuwe kast haha. Die word volgende week bezorgd. Ik wilde niet alles zomaar overhevelen zonder uit te zoekenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik kreeg een plastic vaas dus
[..]
Kun je nog steeds swingenVerhuisplannen?
Alles weer op kleur en volgorde terug stoppenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Nieuwe kast haha. Die word volgende week bezorgd. Ik wilde niet alles zomaar overhevelen zonder uit te zoeken
Ik heb nu alles in dozen met daarop wat er in zit. Lekker standaardquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alles weer op kleur en volgorde terug stoppen
O maar plastic breekt ook hoor. Ook per ongeluk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:08 schreef Scary_Mary het volgende:
Ja, en nog in een soort pasteltint ook nogMaar ja, gegeven paard ditdat
Ik heb die nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan dat nummer van Douwe Bob iig niet meer aanhoren, hopelijk hoeft dat ook niet meer na vanavond
Droomhuisje eindelijk gevonden ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Nieuwe kast haha. Die word volgende week bezorgd. Ik wilde niet alles zomaar overhevelen zonder uit te zoeken
En dan die dozen in de kast?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb nu alles in dozen met daarop wat er in zit. Lekker standaard
Ja zeker, maar meteen is ook zo lullig hèquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:13 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
O maar plastic breekt ook hoor. Ook per ongeluk.
Dan blij mee zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, en nog in een soort pasteltint ook nogMaar ja, gegeven paard ditdat
![]()
En jammer Hosti * Scary_Mary schenkt whisky-roosviceecocktail in
Inb4 homograppenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij woont maar ik woon niet in een kast...
Yup, hier ook het Eurosong Festival erop.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:28 schreef FrauMilena het volgende:
ESF is best een prima avondvulling eigenlijk. Na elk lied met elkaar "discussiëren" op welk ander lied het lijkt.
Mijn kaartje is een stuk matigerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:15 schreef Belsezar het volgende:
Leuke actie:
TRV / [Winnen] Pin en win je eigen wereldkaart van Herinneringen op linnen!
En leuk een kaartje aanmaken met de plekken waar je bent geweest
[ afbeelding ]
Het merendeel van de plekken waar ik ben geweest was te danken aan mijn vaders baan, ik gok zo'n 65%quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn kaartje is een stuk matiger![]()
[ afbeelding ]
Ja, beschrijving naar voren, kastdeur dicht. Lekker opgeruimdquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dan die dozen in de kast?
[..]
Ja zeker, maar meteen is ook zo lullig hè
Vluchten spontaan de kast weer inquote:
Meeste ben ik ook met mijn pa geweest, gok een dikke 80%quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het merendeel van de plekken waar ik ben geweest was te danken aan mijn vaders baan, ik gok zo'n 65%
Ik zou meteen doorgaan voor de walk in closetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja, beschrijving naar voren, kastdeur dicht. Lekker opgeruimd
Ik moet even nog precies puzzelen maar als het goed is kunnen 3 van mijn huidige kasten weg en dan alles in 1 grote kast. De oude kasten hadden ook geen deuren dus dat was veel rommeliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |