Jaquote:
Ik hou niet van lamsvleesquote:Op zondag 15 mei 2016 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is koe, dus lekker. Net als lam, lekker. Of kip. Lekker.
Kippenhartjes van de bbqquote:Op zondag 15 mei 2016 00:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Is er iets dat je te ver gaat? Slakken? Orgaanvlees? Aap?
Wat gaat jou te ver dan? Behalve aap. En wat was daar mis mee?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou niet van lamsvlees
[..]
Kippenhartjes van de bbqAap, 1 keer gegeten, nooit meer
Van de week nog bij een Indiaas restaurant. Heerlijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou niet van lamsvlees
[..]
Kippenhartjes van de bbqAap, 1 keer gegeten, nooit meer
Aap in Brazilie in de Amazone gegeten, die krijg je geheel geserveerd, het lijkt dus alsof er een klein kind op een schaal ligt met een geblakerde huid. Dan is je eetlust meteen weg.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat gaat jou te ver dan? Behalve aap. En wat was daar mis mee?
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, voor zover je daar zelf controle over hebt
Ik zou zelfs mens eten, alleen al om te weten hoe dat smaakt.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat gaat jou te ver dan? Behalve aap. En wat was daar mis mee?
Wat moet ik me voorstellen aan textuur bij apenvlees of heb je het ook niet meer geprobeerd?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aap in Brazilie in de Amazone gegeten, die krijg je geheel geserveerd, het lijkt dus alsof er een klein kind op een schaal ligt met een geblakerde huid. Dan is je eetlust meteen weg.
Heb je die burgers al geprobeerd?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Allures het volgende:
Oh insecten had ik een tijdje terug. Ik had er geen moeite mee eigenlijk. Was zo'n bewustwordings gebeuren omdat het het eten van de toekomst is of zoiets. Toen dacht ik 'oh als dat zo is kan ik beter nu er aan wennen'
Maar wel alleen de verwerkte variant. Ik vond het toch wat moeilijk als ze je nog zo aan keken
Die zijn live erg tofquote:Op zondag 15 mei 2016 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel een paar favootjes hoor. Momenteel nog twee van het laatste album die ik regelmatig luister.
[..]
Cool! Hoe zijn die live?
[..]
Ze wijst je af en dan vraag je d'r mee naar iets wat ze niet leuk vindt? Great tactics man
Dit krijg je als je aap besteld:quote:Op zondag 15 mei 2016 00:16 schreef Allures het volgende:
Oh insecten had ik een tijdje terug. Ik had er geen moeite mee eigenlijk. Was zo'n bewustwordings gebeuren omdat het het eten van de toekomst is of zoiets. Toen dacht ik 'oh als dat zo is kan ik beter nu er aan wennen'
Maar wel alleen de verwerkte variant. Ik vond het toch wat moeilijk als ze je nog zo aan keken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit krijg je als je aap besteld:Oke dat is creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook niet weg krijgen denk ik
[..]
Dit krijg je als je aap besteld:He bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ik dus nooit eten
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Daar als in de Jumbo of..?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja die hadden ze daar. Was prima te eten vond ik
[..]
Dit krijg je als je aap besteld:Well doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow brrr. Dat zou ik niet wegkrijgen.quote:
Zie de foto die ik net postte, klein stukje geproefd en met een slok cola weggewerkt zonder te kauwen, voor de rest die dag rijst en salade gegeten.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen aan textuur bij apenvlees of heb je het ook niet meer geprobeerd?
Rijd je geen motor?
Nee op een soort festivalquote:Op zondag 15 mei 2016 00:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar als in de Jumbo of..?
[..]
Well done
Het is zo donker omdat ze de haren eraf branden door het beest op de kooltjes te gooien.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:21 schreef Allures het volgende:
Het ziet er ook gewoon niet zo goed klaar gemaakt uit haha
Slang viel mij 100% mee, net als krokodil en kangoeroe. Ik zou alle 3 nogmaals etenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:21 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ow brrr. Dat zou ik niet wegkrijgen.
Het meest aparte wat ik ooit gegeten heb is kwal, rog en haai.
quote:Op zondag 15 mei 2016 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie de foto die ik net postte, klein stukje geproefd en met een slok cola weggewerkt zonder te kauwen, voor de rest die dag rijst en salade gegeten.
Niet lachen dan hèquote:Nee, ik rijd geen motor. Al zit ik wel met het idee te spelen om ervoor te gaan lessen.
Paar jaar terug in Tilburg was er ook iets met meelwormen dacht ik, maar toen was het nog niet zo een hype als vorig jaar..quote:
Integraal helmquote:Op zondag 15 mei 2016 00:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Niet lachen dan hè
[..]
Paar jaar terug in Tilburg was er ook iets met meelwormen dacht ik, maar toen was het nog niet zo een hype als vorig jaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |