Ik zou niet weten waar ik die moet latenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zou meteen doorgaan voor de walk in closet
Lang geleden, en voornamelijk vies. Behalve in Goa, dat was prachtigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het merendeel van de plekken waar ik ben geweest was te danken aan mijn vaders baan, ik gok zo'n 65%
EDIT: India, hoe was dat?
Dat kan tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar daar kies je je huis toch op uit?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik die moet latenIk ben al blij dat ik dit allemaal weer passend krijg
Niks mis mee, in je jeugd de wereld zienquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meeste ben ik ook met mijn pa geweest, gok een dikke 80%
Die moet ik uitruimen, ik heb teveel kleding. Ik heb overhemden van 4 jaar terug die ik 1 keer gedragen heb en me toch net niet vond staanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, die ene meid die ik niet mag noemen ligt continu in een deuk.... goede basis ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, schijnt wel een populaire basis te zijn hè. Dag niet gelachen etc..
Bevestigd mijn beeld dus, overslaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang geleden, en voornamelijk vies. Behalve in Goa, dat was prachtig
Goa lijkt me heel tof. Wil er al een tijdje heenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang geleden, en voornamelijk vies. Behalve in Goa, dat was prachtig
Je kiest je huis op de hoeveelheid zooi die je hebt?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar daar kies je je huis toch op uit?
nofi maar hetzelfde zou je kunnen zeggen over Brazilië zeker als je de sloppenwijken in de grote steden zou zien.quote:
Even naar de kringloop brengen dan als je niet wil Marktplaatsenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die moet ik uitruimen, ik heb teveel kleding. Ik heb overhemden van 4 jaar terug die ik 1 keer gedragen heb en me toch net niet vond staan
Het verschil tussen een gedeukt ego en in een deuk liggen lijkt me niet echt een basis nee.. Jammer. Was dit nog die Tarifameid of het handenwrijfmeisje?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, die ene meid die ik niet mag noemen ligt continu in een deuk.... goede basis ja.
Samen gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Goa lijkt me heel tof. Wil er al een tijdje heen
Wel een nettere instelling dat je veel zooi hebt in plaats van dat je te klein woontquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Je kiest je huis op de hoeveelheid zooi die je hebt?
Ik ben hier gewoon gaan wonen en heb veel zooi verzameld haha. En ben dit jaren geleden gaan huren. Toen niet zo nagedacht over de groeiende stapel shit die je verzameld
Beidequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Even naar de kringloop brengen dan als je niet wil Marktplaatsen
[..]
Het verschil tussen een gedeukt ego en in een deuk liggen lijkt me niet echt een basis nee.. Jammer. Was dit nog die Tarifameid of het handenwrijfmeisje?
In de sloppenwijken in Brazilie is gewoon riolering, water uit de kraan, etc. In vergelijking met de Ganges zijn de sloppenwijken een stuk schoner.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nofi maar hetzelfde zou je kunnen zeggen over Brazilië zeker als je de sloppenwijken in de grote steden zou zien.
Doorgaans groeit/krimpt je zooi naar de beschikbare ruimte van je woning toe.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel een nettere instelling dat je veel zooi hebt in plaats van dat je te klein woont
Ok, opgeruimd staat netjes, next!quote:
Shurgard/Allsafequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doorgaans groeit/krimpt je zooi naar de beschikbare ruimte van je woning toe.
Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit hoe groot je woont.
Ik moet ook al met die andere knakker van hier naar Berlijn...quote:
Vriendin doet een heel '1 ding er in is 1 ding er uit' gebeuren. Vind het zo knap!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel een nettere instelling dat je veel zooi hebt in plaats van dat je te klein woont
Kom net terug van Berlijn, als jullie gaan ga ik wel mee, vond het wel leukquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik moet ook al met die andere knakker van hier naar Berlijn...
Maar als jij even betaalt ga ik wel mee
Dat wist ik niet, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In de sloppenwijken in Brazilie is gewoon riolering, water uit de kraan, etc. In vergelijking met de Ganges zijn de sloppenwijken een stuk schoner.
Op huwelijksreis heen geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:28 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet en zal een keer naar Mauritius gaan, wil ik al jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |