Dat word een aparte datequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom net terug van Berlijn, als jullie gaan ga ik wel mee, vond het wel leuk
Nou ja, je wordt op een gegeven moment sowieso toch wel selectiever? Basisgarderobe, heb ik het echt nodig/ga ik het dragen/etc..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Vriendin doet een heel '1 ding er in is 1 ding er uit' gebeuren. Vind het zo knap!
Ik ben meer van alles uitzoeken als ik de winterspullen in de kast leg, of een nieuwe kast koop of zo. Niet zo streng in het dagelijks leven. Dan komen er toch echt veel dingen binnen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, je wordt op een gegeven moment sowieso toch wel selectiever? Basisgarderobe, heb ik het echt nodig/ga ik het dragen/etc..
Zou ik ook niet kunnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Vriendin doet een heel '1 ding er in is 1 ding er uit' gebeuren. Vind het zo knap!
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, weer wat geleerd.
Het moet prachtig zijn en wat ik op google vindquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:33 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Op huwelijksreis heen geweest.
En ja meer gezien dan alleen de hotelkamer.
IK heb het over vakantie niet meteen een datequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat word een aparte dateDie heb ik nog nooit zo gehad
Die andere welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IK heb het over vakantie niet meteen een date
Als je van het paard valt...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IK heb het over vakantie niet meteen een date
Zou ik niet doen. Zit zwaar dierenleed achter. Toeristen attracties met wilde dieren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou ik ook niet kunnen
[..]
[..]
Het moet prachtig zijn en wat ik op google vind
En ooit ergens eens gelezen dat er daar een park zit waar je met leeuwen kan lopen en aaien enzo, lijkt me briljant
Dat weet ik niet, jaren geleden ergens gelezen maar verder niet in verdiept. Ik vind het mooi om bij machtige sterke dieren in de buurt te zijn. Ik wil ook nog eens kooiduiken met witte haaienquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Zit zwaar dierenleed achter. Toeristen attracties met wilde dieren.
Tenzij het je geen kont kan schelen. Dan doen.
Van die half gedrogeerde....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou ik ook niet kunnen
[..]
[..]
Het moet prachtig zijn en wat ik op google vind
En ooit ergens eens gelezen dat er daar een park zit waar je met leeuwen kan lopen en aaien enzo, lijkt me briljant
Ja goed, it's all over the news. Maar als jij in de buurt wilt zijn van mishandelde en gedrogeerde dieren, doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, jaren geleden ergens gelezen maar verder niet in verdiept. Ik vind het mooi om bij machtige sterke dieren in de buurt te zijn. Ik wil ook nog eens kooiduiken met witte haaien.
Die haaien ook? Of is dat wel oke?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, it's all over the news. Maar als jij in de buurt wilt zijn van mishandelde en gedrogeerde dieren, doen.
Die haaien zwemmen gewoon in de zee. Kooiduiken is niet zoveel mis mee. Ging me om de leeuwen aaien in parken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Die haaien ook? Of is dat wel oke?
Niet dat ik het ooit zou durven hoor
Ow ja maar dat lijkt me ook wel logisch dat dat niet helemaal klopt. Een leeuw word echt niet wakker met 'en vandaag ga ik even mensen kroelen'quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die haaien zwemmen gewoon in de zee. Kooiduiken is niet zoveel mis mee. Ging me om de leeuwen aaien in parken.
Mwa.... die worden gelokt enzo natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Die haaien ook? Of is dat wel oke?
Niet dat ik het ooit zou durven hoor
Exact. En is ook geen fan van wandelen met mensen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Ow ja maar dat lijkt me ook wel logisch dat dat niet helemaal klopt. Een leeuw word echt niet wakker met 'en vandaag ga ik even mensen kroelen'
True, maar daar ondervinden ze verder geen lichamelijke en psychische schade van.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa.... die worden gelokt enzo natuurlijk.
Dan krijg je een beetje taferelen als dat je een blik met haring opentrekt bij UitStraling in de buurt.
Dat kan ik me niet herinneren. Wel een schildpadden/krokodillenfarm. En ja helaas veel dierenleed voordat die krokodillen tassen worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:36 schreef Belsezar het volgende:
Het is min of meer natuurlijk gedrag jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
True, maar daar ondervinden ze verder geen lichamelijke en psychische schade van.
Wel mooi leer, dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:51 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren. Wel een schildpadden/krokodillenfarm. En ja helaas veel dierenleed voordat die krokodillen tassen worden.![]()
(Ben gelijk tussen de vakantiefoto's aan het neuzen. Jeetje wat lang geleden.)
Eindelijk genoegdoening na Icesavequote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:53 schreef Allures het volgende:
Oh en wel naar ijsland blijkbaar. Mooi daar wilde ik ook al een tijdje heen.Maar zo duur
Ik laat IJsland liever naar mij toe komenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eindelijk genoegdoening na Icesave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |