Omdat ze weten dat tonijn op uitsterven staatquote:Op zondag 15 mei 2016 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne halen hun neus op voor tonijn de laatste tijd
Hippies zijn het ja. Ook continu high aan de catnipquote:Op zondag 15 mei 2016 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat tonijn op uitsterven staatZe doneren hun kattengras zeker ook aan Greenpeace, de linkse boomknuffelende kuthippies
Kutbeesten. Moeten ze niet werrukuh voor hun geld net als ieder ander?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hippies zijn het ja. Ook continu high aan de catnip
Aaaahw wat een pestkopquote:Op zondag 15 mei 2016 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kutbeesten. Moeten ze niet werrukuh voor hun geld net als ieder ander?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Da's een fax-pestende-poesquote:Op zondag 15 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Vast en zeker familie van dat beest in je UI
quote:
En een zwarte kat zit onder een ladder voor de gate?quote:
Ik ging mycroften, wow :$quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik moet doen alsof ik wel mijn beste vriendin heb gezoend, ok..
[..]
Gezellig, ben wel nieuwsgierig naar beide
Halloquote:
Hai beeb, hoe is het met jou? Had laatst nog nostalgische gevoelens over jou.quote:
Opruimwoede, maar tegelijkertijd geen zin :$quote:Op zondag 15 mei 2016 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai beeb, hoe is het met jou? Had laatst nog nostalgische gevoelens over jou.
Herkenbaar, altijd behoefte aan een opgeruimd huis, maar immer te lui om iets te doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opruimwoede, maar tegelijkertijd geen zin :$
Verder wel goed hoorEn met jou?
Wat fijn dat je aan me denkt dushi. Niet teveel gesmeerd hopelijk? :$
Naja, niet immer hier, maar wel verkeerd ingedeeld, dus dan blijft er een hoop liggen en dan kan ik het niet laten :$ :$ :$quote:Op zondag 15 mei 2016 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar, altijd behoefte aan een opgeruimd huis, maar immer te lui om iets te doen.
Hier alles goed. Weekje op vakantie, dat is wel relaxed.
Jij en je onbedwingbare lusten ook.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naja, niet immer hier, maar wel verkeerd ingedeeld, dus dan blijft er een hoop liggen en dan kan ik het niet laten :$ :$ :$
Oehhh lekker, waarheen?
Ze dimmen rustig wat in, maar verre van genoegquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en je onbedwingbare lusten ook.![]()
We zitten in de buurt van Dordrecht. Mooie omgeving wel.
Dat doe ik zeker, vandaar ook dat ik alle tijd heb om aan jou te denken.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze dimmen rustig wat in, maar verre van genoeg
Goed bezig, enjoy, oh waarde Air
Jullie schuiven een beetje mijn kant opquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen gelukkig weer naar Den Haag.quote:
dat is helemaal niet in mijn buurtquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens anders dan afgelopen week muts.quote:
Sorry.quote:
LAAT ALLURES MET RUSTquote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens anders dan afgelopen week muts.
Lief zijn! 't Is mevrouw mutsquote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ah ik dacht alquote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GEEN GECAPSLOCKHOER OP DE ZONDAGMIDDAG HIERquote:
Geeft niet. Ben er wel ff klaar mee :$quote:
Niet erg hoor, ff rust gewoon :$quote:
Ga ergens anders de internet held uithangen.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar gelukkig ben je altijd in je eigen buurt![]()
Ik ga maar eens oefenen met m'n dansenIk word daar echt blij van
Herkenbaar. Ben ook even klaar met mensenquote:
Ze stinken naar zweetquote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben ook even klaar met mensen
Als je het met ons deelt, wij ookquote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar gelukkig ben je altijd in je eigen buurt![]()
Ik ga maar eens oefenen met m'n dansenIk word daar echt blij van
whiteknight.jpgquote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ergens anders de internet held uithangen.
quote:
ik ook een beetjequote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben ook even klaar met mensen
Examen is in Puttequote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Donderdag weer les. Jammer dat t in Amsterdam is, want t beviel me daar wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |