Ik moord al op grote schaal met mijn autoquote:
Vraag hem eens flink uit in hoeverre hij verzekert is enzoquote:Op zondag 15 mei 2016 00:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moord al op grote schaal met mijn auto
Mijn buurman geeft rijles, hij zit al maanden achter me aan met een gratis proefles. Maar ik weet hoe ik vroeger scooter reed, dus ik heb er gezonde angst voor.
Ik denk niet dat dat hem zal afschrikkenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vraag hem eens flink uit in hoeverre hij verzekert is enzo
Doenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik rijd geen motor. Al zit ik wel met het idee te spelen om ervoor te gaan lessen.
Ik heb jaren terug een keer achterop een ducati gezeten, was erg gaaf.quote:
Klinkt verstandig jaquote:Op zondag 15 mei 2016 00:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat hem zal afschrikkenMocht ik ooit motor gaan rijden moet ik het lekker houden bij eentje die niet harder dan 140 gaat ofzo. Zo'n japans racemonster is geen goed plan voor mij
Ik ken mezelf en mijn eerste auto was een snelle wagen en daar zocht ik ook de grens mee op, invoegen met 190 per uur was geen goed plan maar ging gelukkig goedquote:
Ga anders kitesurfen man! Kun je gelijk Faxie wingenquote:Op zondag 15 mei 2016 00:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en mijn eerste auto was een snelle wagen en daar zocht ik ook de grens mee op, invoegen met 190 per uur was geen goed plan maar ging gelukkig goed
Een braziliaan in het koude water met harde wind? Nee, daar ben ik niet voor gebouwdquote:Op zondag 15 mei 2016 00:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ga anders kitesurfen man! Kun je gelijk Faxie wingen
Een van de betere kitesurflanden hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een braziliaan in het koude water met harde wind? Nee, daar ben ik niet voor gebouwd
Road tripje down south doen danquote:Op zondag 15 mei 2016 00:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een braziliaan in het koude water met harde wind? Nee, daar ben ik niet voor gebouwd
quote:
Ik wil jullie niet teleurstellen maar dat zit er niet inquote:
En het was nog wel zo spannendquote:Op zondag 15 mei 2016 00:59 schreef FrauMilena het volgende:
Tripje naar dromenland, ben kapot.vieö zowat in slaap tijdens de puntentelling.
Ik vond het leuker toen ze hun shirt nog uit mochten trekken..quote:Op zondag 15 mei 2016 01:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jullie niet teleurstellen maar dat zit er niet inDe enige sport die ik echt leuk vind om te doen is voetballen
Sterkte gozerquote:
Oh dat doe ik nog steeds, alleen zie ik er niet uit als ronaldo onder mijn shirtquote:Op zondag 15 mei 2016 01:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En het was nog wel zo spannendWeltrusten
[..]
Ik vond het leuker toen ze hun shirt nog uit mochten trekken..
Ach, jij hebt weer een beter hoofdquote:Op zondag 15 mei 2016 01:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh dat doe ik nog steeds, alleen zie ik er niet uit als ronaldo onder mijn shirt
Dankjequote:
Nice, wat voor pak?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dankje
Ik kreeg afgelopen week nog een compliment toen ik opgemeten werd voor een maatpak, Ik heb een uitstekend postuur.
Gaat lekker zo
Donkerblauw, tweedelig, volledig custom. Voering, knopen, stiksel, knopen, monogram, etc. Maatoverhemd erbij en das.quote:
Promotie op werk gemaakt of heb je plannenquote:Op zondag 15 mei 2016 01:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Donkerblauw, tweedelig, volledig custom. Voering, knopen, stiksel, knopen, monogram, etc. Maatoverhemd erbij en das.
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb de smaak te pakken na een eerder maatpakquote:Op zondag 15 mei 2016 01:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Promotie op werk gemaakt of heb je plannen
quote:
Nice! Ik wil ook weer twee maatpakken laten maken Maar het is zo duur helaas.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Donkerblauw, tweedelig, volledig custom. Voering, knopen, stiksel, knopen, monogram, etc. Maatoverhemd erbij en das.
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Dit overkwam een van mijn katten regelmatigquote:
Hahaquote:Op zondag 15 mei 2016 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Mijn kat gaat zich echt steeds meer als een koningin gedragen. Nu wil ze alleen nog maar gekookte kipfilet
Das kut, sterkte kerelquote:
Nee niet echt. Beter zo.quote:
Bedankt, komt goed.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Mijn kat gaat zich echt steeds meer als een koningin gedragen. Nu wil ze alleen nog maar gekookte kipfilet
* Barbusse schuift een Desperado toequote:Op zondag 15 mei 2016 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee niet echt. Beter zo.
[..]
Bedankt, komt goed.
Omdat ze weten dat tonijn op uitsterven staatquote:Op zondag 15 mei 2016 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne halen hun neus op voor tonijn de laatste tijd
Hippies zijn het ja. Ook continu high aan de catnipquote:Op zondag 15 mei 2016 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat tonijn op uitsterven staatZe doneren hun kattengras zeker ook aan Greenpeace, de linkse boomknuffelende kuthippies
Kutbeesten. Moeten ze niet werrukuh voor hun geld net als ieder ander?quote:Op zondag 15 mei 2016 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hippies zijn het ja. Ook continu high aan de catnip
Aaaahw wat een pestkopquote:Op zondag 15 mei 2016 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kutbeesten. Moeten ze niet werrukuh voor hun geld net als ieder ander?![]()
[ afbeelding ]
quote:
Da's een fax-pestende-poesquote:Op zondag 15 mei 2016 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Vast en zeker familie van dat beest in je UI
quote:
En een zwarte kat zit onder een ladder voor de gate?quote:
Ik ging mycroften, wow :$quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik moet doen alsof ik wel mijn beste vriendin heb gezoend, ok..
[..]
Gezellig, ben wel nieuwsgierig naar beide
Halloquote:
Hai beeb, hoe is het met jou? Had laatst nog nostalgische gevoelens over jou.quote:
Opruimwoede, maar tegelijkertijd geen zin :$quote:Op zondag 15 mei 2016 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai beeb, hoe is het met jou? Had laatst nog nostalgische gevoelens over jou.
Herkenbaar, altijd behoefte aan een opgeruimd huis, maar immer te lui om iets te doen.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opruimwoede, maar tegelijkertijd geen zin :$
Verder wel goed hoorEn met jou?
Wat fijn dat je aan me denkt dushi. Niet teveel gesmeerd hopelijk? :$
Naja, niet immer hier, maar wel verkeerd ingedeeld, dus dan blijft er een hoop liggen en dan kan ik het niet laten :$ :$ :$quote:Op zondag 15 mei 2016 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar, altijd behoefte aan een opgeruimd huis, maar immer te lui om iets te doen.
Hier alles goed. Weekje op vakantie, dat is wel relaxed.
Jij en je onbedwingbare lusten ook.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naja, niet immer hier, maar wel verkeerd ingedeeld, dus dan blijft er een hoop liggen en dan kan ik het niet laten :$ :$ :$
Oehhh lekker, waarheen?
Ze dimmen rustig wat in, maar verre van genoegquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en je onbedwingbare lusten ook.![]()
We zitten in de buurt van Dordrecht. Mooie omgeving wel.
Dat doe ik zeker, vandaar ook dat ik alle tijd heb om aan jou te denken.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze dimmen rustig wat in, maar verre van genoeg
Goed bezig, enjoy, oh waarde Air
Jullie schuiven een beetje mijn kant opquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen gelukkig weer naar Den Haag.quote:
dat is helemaal niet in mijn buurtquote:Op zondag 15 mei 2016 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |