België als eerstequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:40 schreef Anoonumos het volgende:
Armenië als laatste, hele avond het broekje aanhouden.
Wil je in de OP zetten dat Nederland als 19e de jurypunten geeft? Scheelt vanavond een hoop vragen.quote:
Heb je een linkje naar het overzicht? Zet ik die er gewoon helemaal inquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Wil je in de OP zetten dat Nederland als 19e de jurypunten geeft? Scheelt vanavond een hoop vragen.
Weinig mensen die de OP gaan lezen, dat geef ik je op een briefjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Wil je in de OP zetten dat Nederland als 19e de jurypunten geeft? Scheelt vanavond een hoop vragen.
twitter:bestmysong twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 15:13:20Eurovision 2016 Russia entrant Sergey Lazarev pictured in bizarre naked photos hhttp://www.dailymail.co.u(...)t&utm_medium=twitter reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:53 schreef hole1988 het volgende:
twitter:bestmysong twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 15:13:20Eurovision 2016 Russia entrant Sergey Lazarev pictured in bizarre naked photos hhttp://www.dailymail.co.u(...)t&utm_medium=twitter reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weinig mensen die de OP gaan lezen, dat geef ik je op een briefje
Die wil ik wel even zienquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weinig mensen die de OP gaan lezen, dat geef ik je op een briefje
Heb je misschien ook de hele lijst met landen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Aardig, aardig.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:53 schreef hole1988 het volgende:
Ik zie geen piemelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:53 schreef hole1988 het volgende:
Er zijn genoeg users die je daarbij willen helpen denk ikquote:
Mag je niet kijken van je vriendinnetje?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:05 schreef Fylax het volgende:
Wordt de uitzending ook op de radio uitgezonden?
BBC radio 2quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:05 schreef Fylax het volgende:
Wat is dit nu weer?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:05 schreef Fylax het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn genoeg users die je daarbij willen helpen denk ik
Wordt het zo'n avondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Uiteraard, ik kan haast niet wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
TAGLIANO en ik hebben er enorm zin in
Nee, wel waar je zelf punten kunt geven:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Nergens een topic waar je de winnaar, of top 3, kan voorspellen?
quote:Waarom al die voorbarige blijdschap? Zeker, in Nederland wanen ze zich met hartenbreker Douwe Bob al zegezeker, maar een nationalistisch land als Nederland waant zich zegezeker in elke wedstrijd waarin het deelnemers afvaardigt. In België ligt dat anders. Dit is een land dat, al was het maar omwille van zijn staatsstructuur, geen nationaal sentiment kent.
Flauw systeem.quote:
Prima systeem. Op die manier houd je het wel tot het einde spannend.quote:
True. Truequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:18 schreef hole1988 het volgende:
http://www.demorgen.be/mu(...)ura-tesoro-b5f9ca9c/
[..]
ik twijfel of ik hier mee moet postenquote:Regels
• Gedraag je. Doe normaal.
• Laat irrelevante gifs achterwege
• Geen lapo-, fipo en/of topichunten.
• Direct door naar het volgende topic, lapo hoeft niet perse nieuw topic te openen.
Ik irriteer me er ook mateloos aan dat heel erg veel mensen (en vooral BN'ers) zeggen dat Douwe Bob wel even gaat winnen. Te kansloos voor woorden.quote:
Je moet in ieder geval blijven voor de gifjes van tjaptjoepquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef luckass het volgende:
[..]
ik twijfel of ik hier mee moet posten
Staat dit in de OP (die niemand leest)?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef luckass het volgende:
[..]
ik twijfel of ik hier mee moet posten
Wat moet je dan zeggen, dat hij gaat verliezen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik irriteer me er ook mateloos aan dat heel erg veel mensen (en vooral BN'ers) zeggen dat Douwe Bob wel even gaat winnen. Te kansloos voor woorden.
Half jonguh.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Gaan jullie zo om half al kijken of pas om 21:00?
Kijk, dit heb ik eerder in het topic dus al op een briefje gegevenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat dit in de OP (die niemand leest)?
Waarom niet gewoon in de topicpointer
20.30...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Hij gaat ook gewoon niet winnen. Snap niet zo goed waarom waarom die "DOUWE BOB GAAT WINNNEN!"-bubbel zo enorm wordt opgeblazen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik irriteer me er ook mateloos aan dat heel erg veel mensen (en vooral BN'ers) zeggen dat Douwe Bob wel even gaat winnen. Te kansloos voor woorden.
las net iets dat hij helemaal niet moet winnen aangezien het dan veel te veel geld kost voor NL volgend jaar. Kan hij beter tweede worden. Hij faam en naam en NL geen organisatie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen, dat hij gaat verliezen?
Om half 9. De voorbeschouwing door die BN-ers is puur genotquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Ties02 het volgende:
98% dat je dan gelijk hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik kijk ook BBCquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
hallo!
wat gaat het straks worden?
Grahamgod
Jantje en die andere
Stream
ik schakel straks over naar de BBC
JetroWillemsGodquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
98% dat je dan gelijk hebt
Hallo trouwens![]()
Wordt dit nog gestreamd eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:26 schreef Szura het volgende:
Jongens, denken jullie er wel aan dat je niet over pooltjes of Scorito mag posten?
Wel terecht overigens.quote:
Wanneer is de laatste keer dat Nederland gewonnen heeft? 1975?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
las net iets dat hij helemaal niet moet winnen aangezien het dan veel te veel geld kost voor NL volgend jaar. Kan hij beter tweede worden. Hij faam en naam en NL geen organisatie.
Volgens mij is er gewoon een legale livestream van deze topshow ja.quote:
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Nederland gewonnen heeft? 1975?
Voor die 1 keer in de 40 keer mag het best wat kosten
Goede Holland promotie iddquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Nederland gewonnen heeft? 1975?
Voor die 1 keer in de 40 keer mag het best wat kosten
Ja, dat snap ik. Toch bedankt voor het uitleggen van mijn wielrengrapjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon een legale livestream van deze topshow ja.
Mods houden niet van een topsfeerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is dit geen gifje
Nee dat kan beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jan Smit die samen met Sieneke de show gaat hosten?
Ik hoop dat geer & Goor dan gaan hostenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?quote:Dan maar gewoon de sterren van de hemel zingen, je band de beste playback-act laten voeren op hun instrumenten en even goed je bek houden in die fameuze Tien Seconden.
Die waar het geld op staatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef skysherrif het volgende:
Voor wie was fok vorig jaar toen we niet meededen eigenlijk?
Ik hoop dat Dami wint, dan gaan we volgend jaar naar Aussiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nederland gaf 12 punten aan België alleszinsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef skysherrif het volgende:
Voor wie was fok vorig jaar toen we niet meededen eigenlijk?
Nee, dat is echt zo... Mag geen live muziek. Is gewoon een bandje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?
Wat denk je hiervanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?
Ja live instrumenten mogen nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Compleet met smurfenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Vader Abraham die de winnaar bekend mag maken![]()
Was ook een leuk nummertje!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nederland gaf 12 punten aan België alleszins
Dat doen we elk jaar, maar dit jaar is het terecht, want Lauraquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nederland gaf 12 punten aan België alleszins
Lame regelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja live instrumenten mogen niet
Nee, realisme. Dat hij 8e wordt ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die doen alsof ze hun instrumenten bespelen, maar voor goede rede eigenlijk. Ze moeten snel door naar de volgende act en hebben geen half uur de tijd tussen de acts om alle instrumenten aan te sluiten & te stemmenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
3equote:
Sowieso eurovisie 'deskundigen'quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:31 schreef Szura het volgende:
Deskundigen
Dennis vd Geest, Frits Huffnagel ok dan
Vond ik ook wel. Vorig jaar zou ik wel moeite gehad hebben om op Trijntje te stemmen, vond ik echt geen leuk nummerquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat doen we elk jaar, maar dit jaar is het terecht, want Laura
Gewoon een lekker wijf neerzetten werkt beterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso eurovisie 'deskundigen'
Dat is net als die sportdeskundigen bij de NOS
Is ook leuker om te kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf neerzetten werkt beter
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo... Mag geen live muziek. Is gewoon een bandje.
Nopequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Dus Douwe Bob staat ook helemaal niet echt te gitaren?
Die gebruiken al tijden geen klappertjes meerquote:
Tot zover het lezen van Cee's previewsquote:Als dit wint, dan… passen er wel genoeg mensen op Cyprus? Hebben ze hier wel geld voor? In ieder geval is rock dan terug, maar dan in de goede zin (en niet in de Lordi-zin) van het woord.
Yes!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Vorig jaar zou ik wel moeite gehad hebben om op Trijntje te stemmen, vond ik echt geen leuk nummer. Maar Douwe
![]()
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Ik denk dat ik dit beter niet had kunnen vragen, want ik vind het helemaal niet leukquote:
Was hij niet alleen medeplichtig?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Specularium het volgende:
Brace had toch iemand ontvoerd in een kofferbak?
Ik heb mijn Van_Poppel commentaar al klaarstaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige mensen hier hebben trouwens zin in de acts die in het Spaans worden gezongen.
Preciesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies. Iets zoals jouw UI zou het goed doen
Ze hebben maar een minuut a 2 om het hele podium om te bouwen incl vuurwerk etc dus dat past gewoon niet qua tijd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit beter niet had kunnen vragen, want ik vind het helemaal niet leuk
Dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gebruiken al tijden geen klappertjes meer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Heeft er vooral mee te maken dat valse instrumenten een rol gaan spelen en qua techniek meer voorbereiding kost, tijd, geld en dat soort dingen. Best logisch, maar inderdaad wel jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit beter niet had kunnen vragen, want ik vind het helemaal niet leuk
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hey lieverdsquote:
dat zijn bijna alle mannen die hieraan meedoenquote:
Ik vind UK ook best tof.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:36 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind UK niet slecht![]()
Ben volgens mij in de minderheid
Chiel Ottink.quote:
neef van rens ottinkquote:
in dit geval was het foutquote:
Celestequote:
Zanger.quote:
Keertje liedje van luisteren dan in afwachting.quote:
Zeer hoge functie bij musicalproductiesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat doet die Maurice eigenlijk als hij niet in een tv-programma de deskundige uithangt?
quote:
Ah, dank jequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeer hoge functie bij musicalproducties
Nee.quote:
En rapper sjorsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:41 schreef luckass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is relevant want ik wil Rinus op het ESF
Verdomd, als ik dan langskom mis ik zo'n beetje het hele ESFquote:
Europa is veel te stom om zulke kwaliteit te waarderenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, Sharon haalt de finale never nooit niet.
Sowieso gaan alle liedjes ver komen als ik op dit programma af mag gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Met die korte intro's lijken hel veel liedjes wel leuk!
Schijn bedriegtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Met die korte intro's lijken hel veel liedjes wel leuk!
Boris is toch failliet? Die wil dan wel.quote:
Gerard vind alles leukquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso gaan alle liedjes ver komen als ik op dit programma af mag gaan
twitter:djmoskou twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 20:42:41Nee beste mensen, een overwinning van Jamala gaat niks veranderen op de Krim. reageer retweet
Mag ik hieruit opmaken dat jij vindt dat Pax en Joling meer gemeen hebben dan geaardheid?quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jij vindt dat Pax en Joling meer gemeen hebben dan geaardheid?
Daar doen we niet aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Ha, daar dachten we even dat het topic dicht zou zijn
Stonden voor de finale in de top-3/4 volgens mij, zelfs even aan de leiding, maar het schommelde nogal tussen hen en Conchitaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:36 schreef Lothiriel het volgende:
Weet nog iemand hoe the Common Linnets op voorhand ingeschat werden? Want die werden tweede maar ik dacht dat ze niet zo hoog ingeschat waren door de bookies. Want ik hoop echt dat Rusland niet gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |