Nee dat kan beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jan Smit die samen met Sieneke de show gaat hosten?
Ik hoop dat geer & Goor dan gaan hostenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?quote:Dan maar gewoon de sterren van de hemel zingen, je band de beste playback-act laten voeren op hun instrumenten en even goed je bek houden in die fameuze Tien Seconden.
Die waar het geld op staatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef skysherrif het volgende:
Voor wie was fok vorig jaar toen we niet meededen eigenlijk?
Ik hoop dat Dami wint, dan gaan we volgend jaar naar Aussiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nederland gaf 12 punten aan België alleszinsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef skysherrif het volgende:
Voor wie was fok vorig jaar toen we niet meededen eigenlijk?
Nee, dat is echt zo... Mag geen live muziek. Is gewoon een bandje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?
Wat denk je hiervanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?
Ja live instrumenten mogen nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Compleet met smurfenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Vader Abraham die de winnaar bekend mag maken![]()
Was ook een leuk nummertje!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nederland gaf 12 punten aan België alleszins
Dat doen we elk jaar, maar dit jaar is het terecht, want Lauraquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nederland gaf 12 punten aan België alleszins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |