Lame regelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja live instrumenten mogen niet
Nee, realisme. Dat hij 8e wordt ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen, dat hij gaat verliezen?
Die doen alsof ze hun instrumenten bespelen, maar voor goede rede eigenlijk. Ze moeten snel door naar de volgende act en hebben geen half uur de tijd tussen de acts om alle instrumenten aan te sluiten & te stemmenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?
3equote:
Sowieso eurovisie 'deskundigen'quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:31 schreef Szura het volgende:
Deskundigen
Dennis vd Geest, Frits Huffnagel ok dan
Vond ik ook wel. Vorig jaar zou ik wel moeite gehad hebben om op Trijntje te stemmen, vond ik echt geen leuk nummerquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat doen we elk jaar, maar dit jaar is het terecht, want Laura
Gewoon een lekker wijf neerzetten werkt beterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso eurovisie 'deskundigen'
Dat is net als die sportdeskundigen bij de NOS
Is ook leuker om te kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf neerzetten werkt beter
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo... Mag geen live muziek. Is gewoon een bandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |