Nee dat kan beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jan Smit die samen met Sieneke de show gaat hosten?
Ik hoop dat geer & Goor dan gaan hostenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?quote:Dan maar gewoon de sterren van de hemel zingen, je band de beste playback-act laten voeren op hun instrumenten en even goed je bek houden in die fameuze Tien Seconden.
Die waar het geld op staatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef skysherrif het volgende:
Voor wie was fok vorig jaar toen we niet meededen eigenlijk?
Ik hoop dat Dami wint, dan gaan we volgend jaar naar Aussiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nederland gaf 12 punten aan België alleszinsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef skysherrif het volgende:
Voor wie was fok vorig jaar toen we niet meededen eigenlijk?
Nee, dat is echt zo... Mag geen live muziek. Is gewoon een bandje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?
Wat denk je hiervanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Ik heb hier geen verstand van dus ja, het is een serieuze vraag: "playbacken" de lui daarachter met hun instrumenten echt op het Songfestival of is dat een grap of iets?
Ja live instrumenten mogen nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
Compleet met smurfenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Vader Abraham die de winnaar bekend mag maken![]()
Was ook een leuk nummertje!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nederland gaf 12 punten aan België alleszins
Dat doen we elk jaar, maar dit jaar is het terecht, want Lauraquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nederland gaf 12 punten aan België alleszins
Lame regelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja live instrumenten mogen niet
Nee, realisme. Dat hij 8e wordt ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen, dat hij gaat verliezen?
Die doen alsof ze hun instrumenten bespelen, maar voor goede rede eigenlijk. Ze moeten snel door naar de volgende act en hebben geen half uur de tijd tussen de acts om alle instrumenten aan te sluiten & te stemmenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Uit Cee's preview:
[..]
3equote:
Sowieso eurovisie 'deskundigen'quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:31 schreef Szura het volgende:
Deskundigen
Dennis vd Geest, Frits Huffnagel ok dan
Vond ik ook wel. Vorig jaar zou ik wel moeite gehad hebben om op Trijntje te stemmen, vond ik echt geen leuk nummerquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat doen we elk jaar, maar dit jaar is het terecht, want Laura
Gewoon een lekker wijf neerzetten werkt beterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso eurovisie 'deskundigen'
Dat is net als die sportdeskundigen bij de NOS
Is ook leuker om te kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf neerzetten werkt beter
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo... Mag geen live muziek. Is gewoon een bandje.
Nopequote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Dus Douwe Bob staat ook helemaal niet echt te gitaren?
Die gebruiken al tijden geen klappertjes meerquote:
Tot zover het lezen van Cee's previewsquote:Als dit wint, dan… passen er wel genoeg mensen op Cyprus? Hebben ze hier wel geld voor? In ieder geval is rock dan terug, maar dan in de goede zin (en niet in de Lordi-zin) van het woord.
Yes!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Vorig jaar zou ik wel moeite gehad hebben om op Trijntje te stemmen, vond ik echt geen leuk nummer. Maar Douwe
![]()
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Was hij niet alleen medeplichtig?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:32 schreef Specularium het volgende:
Brace had toch iemand ontvoerd in een kofferbak?
Ik heb mijn Van_Poppel commentaar al klaarstaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige mensen hier hebben trouwens zin in de acts die in het Spaans worden gezongen.
Preciesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies. Iets zoals jouw UI zou het goed doen
Ze hebben maar een minuut a 2 om het hele podium om te bouwen incl vuurwerk etc dus dat past gewoon niet qua tijd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit beter niet had kunnen vragen, want ik vind het helemaal niet leuk
Dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gebruiken al tijden geen klappertjes meer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Heeft er vooral mee te maken dat valse instrumenten een rol gaan spelen en qua techniek meer voorbereiding kost, tijd, geld en dat soort dingen. Best logisch, maar inderdaad wel jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit beter niet had kunnen vragen, want ik vind het helemaal niet leuk
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hey lieverdsquote:
dat zijn bijna alle mannen die hieraan meedoenquote:
Ik vind UK ook best tof.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:36 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind UK niet slecht![]()
Ben volgens mij in de minderheid
Chiel Ottink.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |