ach, is wel enigszins reden voorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij hebben we dit weekend nog voordat de race begonnen is al meer topics vol dan tijdens de afgelopen GP bij elkaar
Moet helaas werken, maar probeer zoveel mogelijk bij te houden. Beetje dit topic doorlezen om op de hoogte te blijven. Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Vrije training beloofde veelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef MakkieR het volgende: zijn er meer ook zo zenuwachtig, man ik kan niet wachten
![]()
Bier ligt nog in de vriezer en is nog niet koud. En ik kijk vandaag achter de pc op horizon.tv, mijn kastje bij de tv doet lastigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet te wachten maar kan je met je bal en bier nu al voor de tv gaan zitten.
Waarom zijn de meeste chefkoks dan man?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vertrouw hier op de vrouwen. Denk ik. Die kunnen meestal beter koken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze man weet, natuurlijk wel deze:
[ afbeelding ]
coax kabel pluggen en digitaal zenders instellen op je tvquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bier ligt nog in de vriezer en is nog niet koud. En ik kijk vandaag achter de pc op horizon.tv, mijn kastje bij de tv doet lastig
Die van oliehoorn is het lekkerstquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze man weet, natuurlijk wel deze:
[ afbeelding ]
Omdat de vrouwen thuis natuurlijk koken voor hun mannetjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zijn de meeste chefkoks dan man?
ook in de RB hoor, geloof dat er al een paar hem op P2 hebben staanquote:
Ik weet zeker van niet.quote:
het is het minimale wat verwacht wordt. Elk plekje beter is goed gedaanquote:
Zo lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
te koop bij de ah, jumbo enzo
Wat is er dan zo verschillend?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hela en Oliehoorn verschillen zo erg dat ik ze allebei in huis heb.
quote:
SPOILER: aceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:03 schreef zoem het volgende:
Ik heb er zin inWat is dit voor code?SPOILER: aceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggo of RTL Duitslandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit nog ergens live te zien op TV of via een stream?
ziggo kanaal 14quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit nog ergens live te zien op TV of via een stream?
Kan hier geen Zigg0 ontvangen. Stiekem wel een naaistreek, want dit is gewoon concurrentievervalsing.quote:
Dan krijg je een krat bier van mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
VES gaat pole pakken jongens, ik voel het
Ff quotenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan krijg je een krat bier van mij.
Hij wordt wereldkampioenquote:
Deal.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan krijg je een krat bier van mij.
Dat zou toch wat zijnquote:
Hij gleed wat uit in de bocht in dat stukkiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef tbonesteak289 het volgende:
Lekker hoor die P3 voorlopig. Benieuwd wat de Ferrari's en Ricciardo nog gaan doen. Opvallend trouwens wel dat ie een halve seconde verloren heeft in de laatste sector, na de tweede sector was het verschil met Rosberg maar 0,077 als ik me niet vergis..
CHOOO CHCCHOOOOOO ALL ABOARD!!!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, de hype train gaat nog niet stoppen voorlopig.
Was Raikkonen volgens mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef tbonesteak289 het volgende:
Lekker hoor die P3 voorlopig. Benieuwd wat de Ferrari's en Ricciardo nog gaan doen. Opvallend trouwens wel dat ie een halve seconde verloren heeft in de laatste sector, na de tweede sector was het verschil met Rosberg maar 0,077 als ik me niet vergis..
Het RBR Chassis ligt beter hier dan dat van Ferrari.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:15 schreef Abdus18 het volgende:
ferrari langzamer dan RB dit weekend? dan is een podium zelfs mogelijk
allebeiquote:
Dat is hele weekend al, Mercedes power maakt verschil in derde sector.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef tbonesteak289 het volgende:
Aan het einde wint er toch weer een Duitser.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jongens, wel even wachten tot het laatste gedeelte. Dit is nog niet de eindstand
Neequote:
- We weten niet met welke fuel load ze hebben geredenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jongens, wel even wachten tot het laatste gedeelte. Dit is nog niet de eindstand
Als zelfs wij uit kunnen rekenen dat ze het niet gaan redden, dan moeten ze dat daar toch helemaal kunnen zien?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
En iedereen vliegt weer over Massa heen
Slapen, niet aan het opletten, fappen. Kies maar uitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Wtf waren die aan het doen bij Williams????
Haryanto met de Merc motor laatstequote:
zij hebben de enterainmentkaart getrokkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Wtf waren die aan het doen bij Williams????
Echt hèquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
En iedereen vliegt weer over Massa heen
Fappen, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slapen, niet aan het opletten, fappen. Kies maar uit
Dat is waar, maar toch wel weer grappig om te zien hoe iedereen er alsnog overheen vliegt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als zelfs wij uit kunnen rekenen dat ze het niet gaan redden, dan moeten ze dat daar toch helemaal kunnen zien?
Misschien moet ik daar aan het werk als ik klaar ben met mijn studie heb afgerondquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als zelfs wij uit kunnen rekenen dat ze het niet gaan redden, dan moeten ze dat daar toch helemaal kunnen zien?
oh no, you didn'yquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haryanto met de Merc motor laatste
Daar heb je toch helemaal geen studie voor nodigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar aan het werk als ik klaar ben met mijn studie heb afgerond
Alsnog is het aan zijn team om hem naar buiten te sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij had alsnog zelf ook kunnen bedenken dat hij dat niet zou redden.
Jepquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Junior klopt Ricciardo wel, senior niet
Sinds Monisha daar aan het roer staat boeren ze alleen maar achteruitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef zoem het volgende:
Sauber is ook niet veel soeps meer... de nieuwe backmarker?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sinds Monisha daar aan het roer staat boeren ze alleen maar achteruit
En kan hij een dikke vinger geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsnog is het aan zijn team om hem naar buiten te sturen.
Anders ik welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef nils7 het volgende:
tot nu toe prima, als het over een half uur nog zo is, bouw ik hier een feestje
Hij heeft de beelden vast teruggekeken hoe het moetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Zorro het volgende:
Straks in Monaco Vettel achter Max aan om mensen in te halen
Chronisch gebrek aan geld daar, dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef zoem het volgende:
Sauber is ook niet veel soeps meer... de nieuwe backmarker?
twitter:nuggsy69 twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 14:19:36I have an uneasy feeling that @danielricciardo is gonna have the same probs that #MarkWebber had @redbullracing #Verstappen #formulaone #F1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Zorro het volgende:
Straks in Monaco Vettel achter Max aan om mensen in te halen
Achter de Mercs en de Ferrari's en voor zijn teamgenoot. Zou prima resultaat zijn in een nieuwe wagenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Hehe zeker, maar gezien de tijden van de FPs moet P6 er zeker wel inzitten. Hoop ik althans
Ik hoop het niet. Ricciardo is een topgozer die echt wel een houtje kan rijdenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef beantherio het volgende:
Tweet van een Australiër:twitter:nuggsy69 twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 14:19:36I have an uneasy feeling that @danielricciardo is gonna have the same probs that #MarkWebber had @redbullracing #Verstappen #formulaone #F1 reageer retweet
Je moet in die Red Bull gewoon P5 worden zolang Mercedes en Ferrari voor je rijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Hehe zeker, maar gezien de tijden van de FPs moet P6 er zeker wel inzitten. Hoop ik althans
Absoluut, maar als ie straks een tiende achter RIC zit vind ik het ook mooi hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achter de Mercs en de Ferrari's en voor zijn teamgenoot. Zou prima resultaat zijn in een nieuwe wagen
Als het zo blijft wordt het een interessante Q3quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Absoluut, maar als ie er een tiende achter zit vind ik het ook mooi hoor
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef Mano_ het volgende:
Ric blijft ondanks p4 in Q1 buiten, volgens mij doe je dat alleen om je teammate te verslaan. Zegt een hoop dat dat niet gelukt is.
Volgens mij ging hij meteen naar binnen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef Mano_ het volgende:
Ric blijft ondanks p4 in Q1 buiten, volgens mij doe je dat alleen om je teammate te verslaan. Zegt een hoop dat dat niet gelukt is.
Rustaaaagh!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil mijn ogen uit mijn kop rukken als ik de kamphus zie.![]()
Het is inderdaad nog te vroeg, al is het natuurlijk erg knap dat hij vanaf FP1 meteen de aansluiting met Ric heeft gehad.quote:
Ghehequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor Mercedes die 1 seconden voor de rest staat.
Nou neequote:
#Verfappenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij meteen naar binnen hoor.
Even lekker de kater eruit rijdenquote:
Ik denk toch dat pushen onder serieuze druk van een teamgenoot anders is dan wanneer die druk er niet is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:26 schreef VacaLoca het volgende:
Haha wat een onzin dat Ricciardo nou ineens sneller zou zijn gaan rijden. Alsof die hiervoor niet 100% pushte
Proost!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
Mijn eerste biertje smaakt heerlijk overigens
Zie:quote:
ik wacht nog even. Straks een pre-match pint voor we naar het foebele gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
Foebele???quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wacht nog even. Straks een pre-match pint voor we naar het foebele gaan.
Inderdaad. In china stond 'ie ook al op P2 op een halve seconde van Rosberg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:26 schreef VacaLoca het volgende:
Haha wat een onzin dat Ricciardo nou ineens sneller zou zijn gaan rijden. Alsof die hiervoor niet 100% pushte
Het enge is dat het niet meer zo'n rare gedachte is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rosberg de muur in in Q2, Hamilton motorproblemen in Q3, Max pole
Crap, ik moet ze nog in de koelkast leggen...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost!
Ik trek er eentje open in Q3
Hoe dicht zouden zij bij de Q3 tijden aanzitten nu?quote:
Natte doek er omheen en ff in de vriezer schijnt ze sneller te koelen. Moet je ze dr wel op tijd uithalen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Crap, ik moet ze nog in de koelkast leggen...
Goed voor klassement.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk gun ik Lewis de pole wel weer een keertje
Absoluut, maar dat is meer omdat ik Rosberg geen WK gun. Onsympathiek kereltje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
ga je mond spoelen!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Geen idee wat playoffs zijn maar succes alvast ermee. Ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voetbal. Ons team staat in de playoffs.
Of je stream loopt achter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef woooohaa het volgende:
Wakker worden Olaf, hij is wel al op het asfalt...
Hoeveel bier heb je al op?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Hamilton wordt hem niet meer. Tegen de tijd dat hij Rosberg weer voorbij is zijn ze beide al ingehaald door Max. Hoppa.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Met bier!quote:
Ik vind Hamilton nog onsympathieker en Keke vond ik wel een mooie kerel dusja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat is meer omdat ik Rosberg geen WK gun. Onsympathiek kereltje.
spelen voor promotiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee wat playoffs zijn maar succes alvast ermee. Ofzo.
Banden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Waffle het volgende:
2.5 seconde sneller dan vorig jaar. Ongelooflijk...
#sarcasmequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Hamilton nog onsympathieker en Keke vond ik wel een mooie kerel dusja.
Oh ja hadden ze vorig jaar alleen Medium en Hard?quote:
Vetterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:33 schreef zoem het volgende:
Die Honda klinkt een stuk anders dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |