Achter de Mercs en de Ferrari's en voor zijn teamgenoot. Zou prima resultaat zijn in een nieuwe wagenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Hehe zeker, maar gezien de tijden van de FPs moet P6 er zeker wel inzitten. Hoop ik althans
Ik hoop het niet. Ricciardo is een topgozer die echt wel een houtje kan rijdenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef beantherio het volgende:
Tweet van een Australiėr:twitter:nuggsy69 twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 14:19:36I have an uneasy feeling that @danielricciardo is gonna have the same probs that #MarkWebber had @redbullracing #Verstappen #formulaone #F1 reageer retweet
Je moet in die Red Bull gewoon P5 worden zolang Mercedes en Ferrari voor je rijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Hehe zeker, maar gezien de tijden van de FPs moet P6 er zeker wel inzitten. Hoop ik althans
Absoluut, maar als ie straks een tiende achter RIC zit vind ik het ook mooi hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achter de Mercs en de Ferrari's en voor zijn teamgenoot. Zou prima resultaat zijn in een nieuwe wagen
Als het zo blijft wordt het een interessante Q3quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Absoluut, maar als ie er een tiende achter zit vind ik het ook mooi hoor
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef Mano_ het volgende:
Ric blijft ondanks p4 in Q1 buiten, volgens mij doe je dat alleen om je teammate te verslaan. Zegt een hoop dat dat niet gelukt is.
Volgens mij ging hij meteen naar binnen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef Mano_ het volgende:
Ric blijft ondanks p4 in Q1 buiten, volgens mij doe je dat alleen om je teammate te verslaan. Zegt een hoop dat dat niet gelukt is.
Rustaaaagh!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil mijn ogen uit mijn kop rukken als ik de kamphus zie.![]()
Het is inderdaad nog te vroeg, al is het natuurlijk erg knap dat hij vanaf FP1 meteen de aansluiting met Ric heeft gehad.quote:
Ghehequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor Mercedes die 1 seconden voor de rest staat.
Nou neequote:
#Verfappenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij meteen naar binnen hoor.
Even lekker de kater eruit rijdenquote:
Ik denk toch dat pushen onder serieuze druk van een teamgenoot anders is dan wanneer die druk er niet is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:26 schreef VacaLoca het volgende:
Haha wat een onzin dat Ricciardo nou ineens sneller zou zijn gaan rijden. Alsof die hiervoor niet 100% pushte
Proost!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
Mijn eerste biertje smaakt heerlijk overigens
Zie:quote:
ik wacht nog even. Straks een pre-match pint voor we naar het foebele gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
Foebele???quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wacht nog even. Straks een pre-match pint voor we naar het foebele gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |