Sinds Monisha daar aan het roer staat boeren ze alleen maar achteruitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef zoem het volgende:
Sauber is ook niet veel soeps meer... de nieuwe backmarker?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sinds Monisha daar aan het roer staat boeren ze alleen maar achteruit
En kan hij een dikke vinger geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsnog is het aan zijn team om hem naar buiten te sturen.
Anders ik welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef nils7 het volgende:
tot nu toe prima, als het over een half uur nog zo is, bouw ik hier een feestje
Hij heeft de beelden vast teruggekeken hoe het moetquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Zorro het volgende:
Straks in Monaco Vettel achter Max aan om mensen in te halen
Chronisch gebrek aan geld daar, dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef zoem het volgende:
Sauber is ook niet veel soeps meer... de nieuwe backmarker?
twitter:nuggsy69 twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 14:19:36I have an uneasy feeling that @danielricciardo is gonna have the same probs that #MarkWebber had @redbullracing #Verstappen #formulaone #F1 reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:22 schreef Zorro het volgende:
Straks in Monaco Vettel achter Max aan om mensen in te halen
Achter de Mercs en de Ferrari's en voor zijn teamgenoot. Zou prima resultaat zijn in een nieuwe wagenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Hehe zeker, maar gezien de tijden van de FPs moet P6 er zeker wel inzitten. Hoop ik althans
Ik hoop het niet. Ricciardo is een topgozer die echt wel een houtje kan rijdenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef beantherio het volgende:
Tweet van een Australiër:twitter:nuggsy69 twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 14:19:36I have an uneasy feeling that @danielricciardo is gonna have the same probs that #MarkWebber had @redbullracing #Verstappen #formulaone #F1 reageer retweet
Je moet in die Red Bull gewoon P5 worden zolang Mercedes en Ferrari voor je rijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:23 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Hehe zeker, maar gezien de tijden van de FPs moet P6 er zeker wel inzitten. Hoop ik althans
Absoluut, maar als ie straks een tiende achter RIC zit vind ik het ook mooi hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achter de Mercs en de Ferrari's en voor zijn teamgenoot. Zou prima resultaat zijn in een nieuwe wagen
Als het zo blijft wordt het een interessante Q3quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Absoluut, maar als ie er een tiende achter zit vind ik het ook mooi hoor
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef Mano_ het volgende:
Ric blijft ondanks p4 in Q1 buiten, volgens mij doe je dat alleen om je teammate te verslaan. Zegt een hoop dat dat niet gelukt is.
Volgens mij ging hij meteen naar binnen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:24 schreef Mano_ het volgende:
Ric blijft ondanks p4 in Q1 buiten, volgens mij doe je dat alleen om je teammate te verslaan. Zegt een hoop dat dat niet gelukt is.
Rustaaaagh!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil mijn ogen uit mijn kop rukken als ik de kamphus zie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |