Als zelfs wij uit kunnen rekenen dat ze het niet gaan redden, dan moeten ze dat daar toch helemaal kunnen zien?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
En iedereen vliegt weer over Massa heen
Slapen, niet aan het opletten, fappen. Kies maar uitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Wtf waren die aan het doen bij Williams????
Haryanto met de Merc motor laatstequote:
zij hebben de enterainmentkaart getrokkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
Wtf waren die aan het doen bij Williams????
Echt hèquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
En iedereen vliegt weer over Massa heen
Fappen, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slapen, niet aan het opletten, fappen. Kies maar uit
Dat is waar, maar toch wel weer grappig om te zien hoe iedereen er alsnog overheen vliegt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als zelfs wij uit kunnen rekenen dat ze het niet gaan redden, dan moeten ze dat daar toch helemaal kunnen zien?
Misschien moet ik daar aan het werk als ik klaar ben met mijn studie heb afgerondquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als zelfs wij uit kunnen rekenen dat ze het niet gaan redden, dan moeten ze dat daar toch helemaal kunnen zien?
oh no, you didn'yquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haryanto met de Merc motor laatste
Daar heb je toch helemaal geen studie voor nodigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar aan het werk als ik klaar ben met mijn studie heb afgerond
Alsnog is het aan zijn team om hem naar buiten te sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij had alsnog zelf ook kunnen bedenken dat hij dat niet zou redden.
Jepquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Junior klopt Ricciardo wel, senior niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |