Hij gleed wat uit in de bocht in dat stukkiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef tbonesteak289 het volgende:
Lekker hoor die P3 voorlopig. Benieuwd wat de Ferrari's en Ricciardo nog gaan doen. Opvallend trouwens wel dat ie een halve seconde verloren heeft in de laatste sector, na de tweede sector was het verschil met Rosberg maar 0,077 als ik me niet vergis..
CHOOO CHCCHOOOOOO ALL ABOARD!!!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, de hype train gaat nog niet stoppen voorlopig.
Was Raikkonen volgens mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef tbonesteak289 het volgende:
Lekker hoor die P3 voorlopig. Benieuwd wat de Ferrari's en Ricciardo nog gaan doen. Opvallend trouwens wel dat ie een halve seconde verloren heeft in de laatste sector, na de tweede sector was het verschil met Rosberg maar 0,077 als ik me niet vergis..
Het RBR Chassis ligt beter hier dan dat van Ferrari.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:15 schreef Abdus18 het volgende:
ferrari langzamer dan RB dit weekend? dan is een podium zelfs mogelijk
allebeiquote:
Dat is hele weekend al, Mercedes power maakt verschil in derde sector.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef tbonesteak289 het volgende:
Aan het einde wint er toch weer een Duitser.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jongens, wel even wachten tot het laatste gedeelte. Dit is nog niet de eindstand
Neequote:
- We weten niet met welke fuel load ze hebben geredenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jongens, wel even wachten tot het laatste gedeelte. Dit is nog niet de eindstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |