ach, is wel enigszins reden voorquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij hebben we dit weekend nog voordat de race begonnen is al meer topics vol dan tijdens de afgelopen GP bij elkaar
Moet helaas werken, maar probeer zoveel mogelijk bij te houden. Beetje dit topic doorlezen om op de hoogte te blijven. Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Vrije training beloofde veelquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef MakkieR het volgende: zijn er meer ook zo zenuwachtig, man ik kan niet wachten
![]()
Bier ligt nog in de vriezer en is nog niet koud. En ik kijk vandaag achter de pc op horizon.tv, mijn kastje bij de tv doet lastigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet te wachten maar kan je met je bal en bier nu al voor de tv gaan zitten.
Waarom zijn de meeste chefkoks dan man?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vertrouw hier op de vrouwen. Denk ik. Die kunnen meestal beter koken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze man weet, natuurlijk wel deze:
[ afbeelding ]
coax kabel pluggen en digitaal zenders instellen op je tvquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bier ligt nog in de vriezer en is nog niet koud. En ik kijk vandaag achter de pc op horizon.tv, mijn kastje bij de tv doet lastig
Die van oliehoorn is het lekkerstquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze man weet, natuurlijk wel deze:
[ afbeelding ]
Omdat de vrouwen thuis natuurlijk koken voor hun mannetjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zijn de meeste chefkoks dan man?
ook in de RB hoor, geloof dat er al een paar hem op P2 hebben staanquote:
Ik weet zeker van niet.quote:
het is het minimale wat verwacht wordt. Elk plekje beter is goed gedaanquote:
Zo lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
te koop bij de ah, jumbo enzo
Wat is er dan zo verschillend?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hela en Oliehoorn verschillen zo erg dat ik ze allebei in huis heb.
quote:
SPOILER: aceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:03 schreef zoem het volgende:
Ik heb er zin inWat is dit voor code?SPOILER: aceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggo of RTL Duitslandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit nog ergens live te zien op TV of via een stream?
ziggo kanaal 14quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is dit nog ergens live te zien op TV of via een stream?
Kan hier geen Zigg0 ontvangen. Stiekem wel een naaistreek, want dit is gewoon concurrentievervalsing.quote:
Dan krijg je een krat bier van mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
VES gaat pole pakken jongens, ik voel het
Ff quotenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan krijg je een krat bier van mij.
Hij wordt wereldkampioenquote:
Deal.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan krijg je een krat bier van mij.
Dat zou toch wat zijnquote:
Hij gleed wat uit in de bocht in dat stukkiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef tbonesteak289 het volgende:
Lekker hoor die P3 voorlopig. Benieuwd wat de Ferrari's en Ricciardo nog gaan doen. Opvallend trouwens wel dat ie een halve seconde verloren heeft in de laatste sector, na de tweede sector was het verschil met Rosberg maar 0,077 als ik me niet vergis..
CHOOO CHCCHOOOOOO ALL ABOARD!!!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, de hype train gaat nog niet stoppen voorlopig.
Was Raikkonen volgens mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef tbonesteak289 het volgende:
Lekker hoor die P3 voorlopig. Benieuwd wat de Ferrari's en Ricciardo nog gaan doen. Opvallend trouwens wel dat ie een halve seconde verloren heeft in de laatste sector, na de tweede sector was het verschil met Rosberg maar 0,077 als ik me niet vergis..
Het RBR Chassis ligt beter hier dan dat van Ferrari.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:15 schreef Abdus18 het volgende:
ferrari langzamer dan RB dit weekend? dan is een podium zelfs mogelijk
allebeiquote:
Dat is hele weekend al, Mercedes power maakt verschil in derde sector.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:13 schreef tbonesteak289 het volgende:
Aan het einde wint er toch weer een Duitser.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jongens, wel even wachten tot het laatste gedeelte. Dit is nog niet de eindstand
Neequote:
- We weten niet met welke fuel load ze hebben geredenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jongens, wel even wachten tot het laatste gedeelte. Dit is nog niet de eindstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |