Proost!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
Mijn eerste biertje smaakt heerlijk overigens
Zie:quote:
ik wacht nog even. Straks een pre-match pint voor we naar het foebele gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
Proost!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Geralt het volgende:
Foebele???quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wacht nog even. Straks een pre-match pint voor we naar het foebele gaan.
Inderdaad. In china stond 'ie ook al op P2 op een halve seconde van Rosberg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:26 schreef VacaLoca het volgende:
Haha wat een onzin dat Ricciardo nou ineens sneller zou zijn gaan rijden. Alsof die hiervoor niet 100% pushte
Het enge is dat het niet meer zo'n rare gedachte is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rosberg de muur in in Q2, Hamilton motorproblemen in Q3, Max pole
Crap, ik moet ze nog in de koelkast leggen...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost!
Ik trek er eentje open in Q3
Hoe dicht zouden zij bij de Q3 tijden aanzitten nu?quote:
Natte doek er omheen en ff in de vriezer schijnt ze sneller te koelen. Moet je ze dr wel op tijd uithalen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Crap, ik moet ze nog in de koelkast leggen...
Goed voor klassement.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk gun ik Lewis de pole wel weer een keertje
Absoluut, maar dat is meer omdat ik Rosberg geen WK gun. Onsympathiek kereltje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
ga je mond spoelen!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Geen idee wat playoffs zijn maar succes alvast ermee. Ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voetbal. Ons team staat in de playoffs.
Of je stream loopt achter.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef woooohaa het volgende:
Wakker worden Olaf, hij is wel al op het asfalt...
Hoeveel bier heb je al op?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Hamilton wordt hem niet meer. Tegen de tijd dat hij Rosberg weer voorbij is zijn ze beide al ingehaald door Max. Hoppa.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Met bier!quote:
Ik vind Hamilton nog onsympathieker en Keke vond ik wel een mooie kerel dusja.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat is meer omdat ik Rosberg geen WK gun. Onsympathiek kereltje.
spelen voor promotiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee wat playoffs zijn maar succes alvast ermee. Ofzo.
Banden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Waffle het volgende:
2.5 seconde sneller dan vorig jaar. Ongelooflijk...
#sarcasmequote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Hamilton nog onsympathieker en Keke vond ik wel een mooie kerel dusja.
Oh ja hadden ze vorig jaar alleen Medium en Hard?quote:
Vetterquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:33 schreef zoem het volgende:
Die Honda klinkt een stuk anders dan de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |