FOX NEWS - BREAKING: "POLL RELEASED, FORUM FOK SURVEY SHOWS A DECISIVE LEAD FOR TRUMP OVER CLINTON, BEATING HER 57% to 43%"quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
57% Trump 43% Clinton. Ik hoop dat dat een voorbode is.
Ahjoh, ik weet niet of het goed is voor trump als ie nu al zo ver voor zou staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Edit: Dacht dat het een echte poll was.![]()
Die strategie komt natuurlijk niet uit het luchtledige; zeker in de VS kan het goed uitpakken door uiteindelijk op veel terreinen een vrij vage positie in te nemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral dit stoort mij een beetje aan de Hillary campagne, alles is inderdaad zo voorgekookt en vooraf tot in de puntjes uitgedacht, en zo politiek correct mogelijk gebracht, helemaal niks voelt spontaan en echt aan. Trump gaat dan weer totaal de andere kant op en is extreem in zijn totaal niet doordachte losse flodders. Ik postte vorig jaar deze spoof comment op youtube en ik vind hem nog steeds relevant.
[ afbeelding ]
En Trump neemt het dan ook langzamerhand over met kreten als "This is just a suggestion until we find out what's going on", en op belastingsbeleid is de duidelijkheid ook verdwenen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Die strategie komt natuurlijk niet uit het luchtledige; zeker in de VS kan het goed uitpakken door uiteindelijk op veel terreinen een vrij vage positie in te nemen.
quote:Trump Hangs Up When WaPo Reporters Ask Him About Posing As Publicist
The Post’s Marc Fisher and Will Hobson reported that they were 44 minutes into a call with Trump about his finances when they asked if he ever employed a man named John Miller as his publicist. Trump immediately went silent, and then the line went dead, they wrote.
Fisher and Hobson wrote that when they called back, Trump’s secretary told them, “I heard you got disconnected. He can’t take the call now. I don’t know what happened.”
(...)
Trump adamantly denied Friday that he was the person speaking with the People magazine reporter, saying “it doesn’t sound like me on the phone.”
(...)
Yet, as the Post reported, Trump had admitted back in the ‘90s that he made the call and said it was “a joke gone awry.”
Trump also testified in a 1990 court case that he occasionally used the names John Miller and John Baron in interviews with the media, according to the Associated Press.
http://talkingpointsmemo.(...)-publicist-questions
Is PVV niet de grootste partij in de peilingen hier? En in Oostenrijk? Le pen in Frankrijk? Afd schiet omhoog in Duitsland.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 05:00 schreef Knuck-les het volgende:
Ik zie het populisme van Trump nog wel winnen daar in de USA. Hopelijk is het een mooie wake-up call dat we zoiets nooit willen hier in Europa
In ons systeem kan de PVV de grootste in de peiling zijn en toch niet meer dan 25% van de stemmen halen. Dat is dus heel anders dan een presidentsrace met twee kandidaten waarbij de winnaar over of rondom de 50% haalt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is PVV niet de grootste partij in de peilingen hier? En in Oostenrijk? Le pen in Frankrijk? Afd schiet omhoog in Duitsland.
Dat is zeker waar. Nouja, in Amerika heb je in feite maar 2 kandidaten. In Nederland zouden ongetwijfeld wat andere stemmers overstappen naar de PVV als het PVV tegen een andere partij is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:14 schreef Mike het volgende:
[..]
In ons systeem kan de PVV de grootste in de peiling zijn en toch niet meer dan 25% van de stemmen halen. Dat is dus heel anders dan een presidentsrace met twee kandidaten waarbij de winnaar over of rondom de 50% haalt.
Mooi interview, krijg je "Low Energy" toch van een andere kant te zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Monolith het volgende:
Interview in NRC met Jeb:
http://www.nrc.nl/handels(...)ty-show-is-g-1617413
NRC Is echt waardeloos om te linken, al die content is voor mensen met een aboquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Monolith het volgende:
Interview in NRC met Jeb:
http://www.nrc.nl/handels(...)ty-show-is-g-1617413
Ik heb geen abo, maar kan hem gewoon lezen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
NRC Is echt waardeloos om te linken, al die content is voor mensen met een abo
Corruptie van Clinton is wel een voorbeeld?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 05:00 schreef Knuck-les het volgende:
Ik zie het populisme van Trump nog wel winnen daar in de USA. Hopelijk is het een mooie wake-up call dat we zoiets nooit willen hier in Europa
Vooral uitgesproken door linksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Populisme is tegenwoordig een containerbegrip voor "alles waar ik het niet mee eens ben".
Laat de rijken de crisis betalen!quote:Alle partijen en de meeste politici doen aan populisme.
Ik kan het gewoon lezen. NRC is overigens een van de betere kranten die NL rijk is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat bij de Republikeinen inhoud er volstrekt niet toe deed. Bij de Democraten was de race een stuk inhoudelijker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon lezen. NRC is overigens een van de betere kranten die NL rijk is.
Erg goed en interessant interview met Jeb Bush trouwens. Je zou haast denken dat ie echt heel intelligent is en dat ie het niet verdient om op deze manier afgeserveerd te worden, ondanks dat ie Republikein is.
Jeb Bush is wel gewoon een lul verder. Als je niet blank, rijk en man bent heb je bij Jeb niets te zoeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon lezen. NRC is overigens een van de betere kranten die NL rijk is.
Erg goed en interessant interview met Jeb Bush trouwens. Je zou haast denken dat ie echt heel intelligent is en dat ie het niet verdient om op deze manier afgeserveerd te worden, ondanks dat ie Republikein is.
En het volledige Congres? Of spelen daar teveel factoren voor mee om dat te berekenen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:03 schreef Monolith het volgende:
Predictwise heeft inmiddels ook data over de race om de senaat. Op het moment 60% kans dat de Democraten de senaat weten te heroveren.
88% volgens Predictwise dat de Republikeinen het huis behoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
En het volledige Congres? Of spelen daar teveel factoren voor mee om dat te berekenen?
En nog een interview met een woordvoerder van Trump:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:15 schreef Delibird het volgende:
[..]
De reporter had de enige tape verloren wat betekend dat Trump het zelf gelekt zou hebben
Zorg wel gelezen, is hier volgens mij ook nog ter sprake gekomen. Belasting is hij toch weer op geflipflopt een week geleden?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat bij de Republikeinen inhoud er volstrekt niet toe deed. Bij de Democraten was de race een stuk inhoudelijker.
Je ziet het natuurlijk ook hier bij de Trumpaanhangers, het is meer een persoonlijkheidscultus dan dat het echt om de inhoud gaat (al zijn wat uitspraken tegen moslims en migranten voor veel mensen ook al genoeg om een politicus te aanbidden). Trump is heel intelligent, Trump kan goed deals maken, Trump is een succesvol zakenman, enzovoort. Ik moet de eerste Trumpaanhanger nog tegenkomen die zijn belasting- of zorgplan ook daadwerkelijk gelezen heeft.
Wat de fuck... Kelly snapt er ook niets meer van. Trump blijft 4th dimensional chess spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:15 schreef Delibird het volgende:
[..]
De reporter had de enige tape verloren wat betekend dat Trump het zelf gelekt zou hebben
Colbert blijft toch wel geniaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef Montov het volgende:
[..]
En nog een interview met een woordvoerder van Trump:
Zal wel door het toilet debat komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
FOX NEWS - BREAKING: "POLL RELEASED, FORUM FOK SURVEY SHOWS A DECISIVE LEAD FOR TRUMP OVER CLINTON, BEATING HER 57% to 43%"
Schijnbaar zijn dit soort dingen heel belangrijk voor de Amerikanen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:13 schreef OMG het volgende:
Totdat de christengekkies weglopen, dan is 'ie er tegen.
Inderdaad. Een blik van: "Natuurlijk is dat goor, jij viespeuk".quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:24 schreef OMG het volgende:
Ik vroeg laatst aan iemand die het maar schandalig vond dat een volwassen man naar dezelfde WC als kleine meisjes mag of het ook zo'n probleem zou zijn als een female-to-male transgender naar het mannen toilet kwam. Toen kreeg ik alleen een verbaasde blik als antwoord..
Wie is dit?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:07 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Een verstandige halve Amerikaan met stemrecht.
Lijkt op Luois Theroux maar dat is een Britquote:
Kijk eens wat documentaires van de beste man zou ik zeggen.quote:
Als hij voor staat is het een goede polltwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 17:09:49Great new poll- thank you!
reageer retweet
Ja "great" voor hem, niet dat de poll zelf great is. Wat doe je debiel?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als hij voor staat is het een goede polltwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 17:09:49Great new poll- thank you! [ afbeelding ] reageer retweet
Je kunt in principe natuurlijk prima de vraag stellen: "Als u nu moet kiezen tussen Trump en Hillary, naar wie gaat dan uw stem?" Of de uitslag representatief is als de echte campagne nog nauwelijks is begonnen, is een andere vraag.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:46 schreef Woods het volgende:
Hoe kan deze poll kloppen terwijl Sanders nog 'in de race is'?
Laat wel duidelijk zien dat het helemaal geen gelopen race is omdat Trump minderheden van zich zou hebben vervreemd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als hij voor staat is het een goede polltwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 17:09:49Great new poll- thank you! [ afbeelding ] reageer retweet
Trump heeft niet voor niks zoveel rijkdom.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat de fuck... Kelly snapt er ook niets meer van. Trump blijft 4th dimensional chess spelen.
Waar dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:07 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Een verstandige halve Amerikaan met stemrecht.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:46 schreef Woods het volgende:
Hoe kan deze poll kloppen terwijl Sanders nog 'in de race is'?
De man is echt een meestertroll en aandachtshoer in 1. En dat wordt misschien de nieuwe president van Amerika.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:15 schreef Delibird het volgende:
[..]
Tsja als de andere keuze nog slechter is, dan is Trump de beste keuze.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De man is echt een meestertroll en aandachtshoer in 1. En dat wordt misschien de nieuwe president van Amerika.
En toen was er een 'john miller''quote:It’s official: Donald Trump has set a new popular vote record for the Republican Party following his big wins in West Virginia and Nebraska on May 1. As of Wednesday morning, according to the PPD Popular Vote Tracker, Mr. Trump has received more than 10,912,988 million popular votes. That tops the former record-holder George W. Bush, who received more than 10.8 million votes in 2000.
Er was ook een onderzoek waarin stond 44% van de bernie supporters op trump gaan stemmen als bernie stopt.quote:
Wat is er nou met John miller dan?quote:Op zondag 15 mei 2016 00:19 schreef Nintex het volgende:
Trump heeft inmiddels de meeste republican primary stemmen ooit
[..]
En toen was er een 'john miller''
[ afbeelding ]
Zie het filmpje hierboven van Fox News. Maar dit is de timelinequote:Op zondag 15 mei 2016 00:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat is er nou met John miller dan?
Ik zie allemaal memes en topics erover.
Ahh, één staat. Beetje loze uitspraak, dat "veel" Bernie supporters plots Trump zouden stemmen.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Er was ook een onderzoek waarin stond 44% van de bernie supporters op trump gaan stemmen als bernie stopt.
Link:http://thehill.com/blogs/(...)-virginia-would-vote
Coal miners zijn hiptwitter:BernieSanders twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 21:39:03I've got some bad news for Trump: If I am the Democratic nominee, I'm going to defeat him, and I will defeat him by very large margins. reageer retweet
Groot verschil met: "We're going to put a whole lot of coal miners out of business!"twitter:BernieSanders twitterde op zondag 15-05-2016 om 02:11:39Watch Bernie challenge Mitch McConnell to support legislation to save pension funds for 90,000 retired coal miners.https://t.co/YOJgl8G6eN reageer retweet
Jep, weer hard op weg met campagne zelfmoord.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Democraten waren weer lekker frauduleus bezig in de Nevada conventie hoorde ik?
Bernie supporters waren iig niet blij:
quote:“You would certainly not be back of the queue, that I can tell you,” the presumptive Republican presidential nominee told Piers Morgan in an interview excerpt shown on ITV on Sunday. “I don’t want to say front or anything else. I’m going to treat everybody fairly.”
Wow, wat een fantastische manier om Bernie voters in de armen van Trump te drijven.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:10 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Jep, weer hard op weg met campagne zelfmoord.
En hier de uitermate inhoudelijke rebuttal van Donald.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:08 schreef Montov het volgende:
Crossing the Line: How Donald Trump Behaved With Women in Private
Interviews reveal unwelcome advances, a shrewd reliance on ambition, and unsettling workplace conduct over decades.
http://www.nytimes.com/20(...)ald-trump-women.html
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 15-05-2016 om 12:55:39The failing @nytimes wrote yet another hit piece on me. All are impressed with how nicely I have treated women, they found nothing. A joke! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 15-05-2016 om 13:13:17Everyone is laughing at the @nytimes for the lame hit piece they did on me and women.I gave them many names of women I helped-refused to use reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 15-05-2016 om 13:32:14Why doesn't the failing @nytimes write the real story on the Clintons and women? The media is TOTALLY dishonest! reageer retweet
Gewoon een half uur lang MAD zijn over de NY Times en drie brallerige tweets hierover plaatsenquote:Op zondag 15 mei 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En hier de uitermate inhoudelijke rebuttal van Donald.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 15-05-2016 om 12:55:39The failing @nytimes wrote yet another hit piece on me. All are impressed with how nicely I have treated women, they found nothing. A joke! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 15-05-2016 om 13:13:17Everyone is laughing at the @nytimes for the lame hit piece they did on me and women.I gave them many names of women I helped-refused to use reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 15-05-2016 om 13:32:14Why doesn't the failing @nytimes write the real story on the Clintons and women? The media is TOTALLY dishonest! reageer retweet
De kracht van de herhaling van een leugenquote:Op zondag 15 mei 2016 21:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon een half uur lang MAD zijn over de NY Times en drie brallerige tweets hierover plaatsen
Dat is een verschil met gepensioneerden hè.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:41 schreef Nintex het volgende:
Bernie ging laatst full Trump
Beetje opscheppen over polls en marginsCoal miners zijn hiptwitter:BernieSanders twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 21:39:03I've got some bad news for Trump: If I am the Democratic nominee, I'm going to defeat him, and I will defeat him by very large margins. reageer retweet
Groot verschil met: "We're going to put a whole lot of coal miners out of business!"twitter:BernieSanders twitterde op zondag 15-05-2016 om 02:11:39Watch Bernie challenge Mitch McConnell to support legislation to save pension funds for 90,000 retired coal miners.https://t.co/YOJgl8G6eN reageer retweet
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 16 mei 2016 01:24 schreef skysherrif het volgende:
Als dat soort dingen gebeuren in Nevada, weet je gewoon dat het op meerdere plekken niet zuiver is gegaan. Brammetje had gelijk. Maar dat wist je natuurlijk stiekem al.
Slimme zet. Als de primaries trump iets geleerd hebben, is dat er geen slechte publiciteit bestaat.quote:Op zondag 15 mei 2016 00:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zie het filmpje hierboven van Fox News. Maar dit is de timeline
- Washington posts zet 20 reporters aan het werk om 'dirt' over Trump op te graven
- 'Iemand' lekt een audio tape naar The Wasington Post van 25 jaar geleden, waarin ene 'John Miller' opschept over het liefdesleven van Trump, nadat zijn relatie met Marla Maples is stuk gelopen.
- De stem van 'John Miller' en de uitspraken: "Donald is tremendous", "He's got many women calling him" en speculaties van diezelfde 'John Miller' dat Donald zou daten met Madonna, Carla Bruni etc. zorgen er voor dat men denkt dat John Miller in werkelijkheid Donald Trump zelf is die over zichzelf opschept onder een andere naam.
- Onder ede heeft Trump al eens verklaard zichzelf voor te doen als een ander persoon, omdat het goed was voor business o.i.d. Hij gebruikte daarbij de schuilnaam "John Barron".
- Trump biedt al in 1991 zijn excuses aan, aan de reporter. "Things got a bit awry". Hij geeft min of meer toe: "Ik was John Miller"
- Enfin, nu de tape opgedoken is krijgt Trump er vragen over. Hij zegt dat het niet zijn stem is en dat het waarschijnlijk een immitator of scam betreft. Hij kan zich het hele voorval niet meer voor de geest halen.
- The Washington Post belt Trump in 2016 over deze tape, maar als het ter sprake komt verbreekt Donald de verbinding.
- Fox News zoekt de reporter op die destijds in 1991 aan de telefoon met 'John Miller' gesproken heeft. Die reporter zegt dat ze de tape jaren geleden is kwijt geraakt bij een verhuizing. Die is bij het grofvuil beland. Zij heeft zelf ook geen kopie gemaakt van de tape. "Maar wie heeft het dan gelekt?" vraagt Kelly zich af. De reporter zegt: "Alleen Donald Trump zelf kan de tape nog hebben gehad en dat gelekt hebben". Kelly is flabbergasted, Trump heeft dat gelekt? Maar waarom?
- Er is een foto opgedoken met Trump en ene John Miller. Mogelijk dat er dus toch een persoon bestaat met die naam binnen de Trump organisatie. Grote vraag wie hem het eerste voor de camera's krijgt.
We zijn dus nu op het punt aangekomen, waarbij Donald Trump waarschijnlijk zelf de 'John Miller' tape uit 1991 gelekt heeft naar de Washington Post. Maar waarom zou hij zichzelf schaden met zo'n oud bizar onschuldig schandaaltje? En waarom zegt hij niet gewoon hetzelfde als in 1991 in plaats van stellig ontkennen dat hij John Miller is?
Daar is men nog niet over uit. Aantal mogelijke redenen
- Het Washington Post onderzoeksteam in discrediet brengen
- De aandacht afleiden van het echte nieuws bijvoorbeeld het niet vrijgeven van zijn belastingen
- Zijn eigen kandidatuur torpederen, omdat hij toch liever niet president is
Als Trump het echt zelf gelekt heeft dan wilde hij dit om de een of andere reden in het nieuws krijgen.
Hope and change?quote:Op maandag 16 mei 2016 09:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af op welk beleidsmatig handelen van Obama dit dan precies slaat.
De (lagere) middenklasse staat op allerlei gebieden onder druk, en Obama heeft daar niets aan gedaan. De premies van Obamacare gaan verder omhoog (en vooral je eigen risico). Het probleem, van tevoren voorspeld, is adverse selection. Voor mensen met een chronische aandoening is Obamacare gunstig, maar dat verhoogt de kosten, en dat wordt nu doorgerekend in de premies. Sommige verzekeraars haken zelfs helemaal af. En als je gezond bent, is het betalen van de boete, als je niet meedoet, soms gunstiger dan wel meedoen. Meer en meer mensen maken die afweging. Die twee effecten vormen een soort vicieuze cirkel.quote:Op maandag 16 mei 2016 09:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af op welk beleidsmatig handelen van Obama dit dan precies slaat.
Maar in welke zin is het verlagen van belastingen voor de rijken daar precies een remedie tegen.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:02 schreef drexciya het volgende:
[..]
De (lagere) middenklasse staat op allerlei gebieden onder druk, en Obama heeft daar niets aan gedaan. De premies van Obamacare gaan verder omhoog (en vooral je eigen risico). Het probleem, van tevoren voorspeld, is adverse selection. Voor mensen met een chronische aandoening is Obamacare gunstig, maar dat verhoogt de kosten, en dat wordt nu doorgerekend in de premies. Sommige verzekeraars haken zelfs helemaal af. En als je gezond bent, is het betalen van de boete, als je niet meedoet, soms gunstiger dan wel meedoen. Meer en meer mensen maken die afweging. Die twee effecten vormen een soort vicieuze cirkel.
Het misbruik van de visa opties voor buitenlandse werknemers wordt niet aangepakt. Hier zijn verschillende zeer pijnlijke voorbeelden van; mensen die hun vervangers moeten trainen, omdat ze anders geen geld krijgen als ontslagvergoeding. Dat mag allemaal niet, maar ja, probeer jij als simpele burger je recht te halen in de VS.
Het Carrier incident geeft het probleem met banen verplaatsen naar het buitenland aan. En Obama probeert nu TPP en TTIP te "verkopen", wat alleen maar meer ellende op dit gebied gaat opleveren.
Het is inmiddels zover dat de levensverwachting voor bepaalde blanke groepen omlaag is gegaan. En het verschil in levensverwachting met de elite is dus omhoog gegaan. Dat heeft verschillende oorzaken natuurlijk, maar het ligt voor de hand dat ze weinig met "Hope and Change" hebben.
quote:"Actually, it was very upsetting. I was not happy to read it at all," Brewer Lane said. "Well, because The New York Times told us several times that they would make sure that my story that I was telling came across. They promised several times that they would do it accurately. They told me several times and my manager several times that it would not be a hit piece and that my story would come across the way that I was telling it and honestly, and it absolutely was not."
Asked what the reporters got wrong, Brewer Lane said they took her quotes and "put a negative connotation on it."
"They spun it to where it appeared negative. I did not have a negative experience with Donald Trump, and I don't appreciate them making it look like that I was saying that it was a negative experience because it was not," Brewer Lane said.
Co-host Ainsley Earhardt asked to clarify if Brewer Lane knew him well and that they dated for several months.
"That's correct. Yes, and he was never -- he never made me feel like I was being demeaned in any way. He never offended me in any way. He was very gracious. I saw him around all types of people, all types of women. He was very kind, thoughtful, generous, you know. He was a gentleman," Brewer said.
Iedereen die de primary's een beetje heeft gevolgd weet dat hij gelijk heeft. Tegen Sanders heeft Trump geen schijn van kans, tegen Hillary wel. Ironisch genoeg is het systeem zo dat die mensen die worden gekozen door een beperkt deel van de eigen achterban niet per se meer kans maken in de GE. Je kan nu flauw zeggen dat de 1 op 1 polls nog niets zeggen (niet dat jij dat zou doen, anderen hier wel, zij zouden er naast zitten) maar er zijn wel wat meer aanwijzingen dat Trump kansloos zou verliezen van Sanders. Sanders heeft alle positieve punten van Trump en geen van zijn negatieve punten. Sanders is bijna nergens op te pakken door Trump. Bij Hillary zijn er zo verschrikkelijk veel vlekken waar hij in kan wrijven. Sanders doet dat heel erg lief en heel erg voorzichtig, je denkt toch niet dat Trump zich gaat inhouden?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:41 schreef Nintex het volgende:
twitter:BernieSanders twitterde op vrijdag 13-05-2016 om 21:39:03I've got some bad news for Trump: If I am the Democratic nominee, I'm going to defeat him, and I will defeat him by very large margins. reageer retweet
Sterke onderbouwing!quote:Op maandag 16 mei 2016 14:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Iedereen die de primary's een beetje heeft gevolgd weet dat hij gelijk heeft.
Niet, maar daar gaat het niet om; Obama heeft voor veel mensen zijn beloften niet waargemaakt. Trump biedt een alternatief of aan de andere kant Sanders.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar in welke zin is het verlagen van belastingen voor de rijken daar precies een remedie tegen.
Weer een paar toevalligheden die toevallig gunstig uitpakken voor Hillary Clinton. Geheel toevallig, natuurlijk. De conventie houden op de dag dat veel mensen slagen op de universiteit => minder lastige millenials. Geheel toevallig.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Democraten waren weer lekker frauduleus bezig in de Nevada conventie hoorde ik?
Bernie supporters waren iig niet blij:
Heb jij dan ooit een politicus, en met name in de USA, ergens ook maar de diepte in zien gaan?quote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zit nu een aantal Trump interviews te kijken en is die man nu echt een simpleton of wat? Of gewoon typisch een onopgeleide self-made man (met dank aan zijn startkapitaal natuurlijk). Hij heeft het continue over hoe geweldig hij is, geeft eigenlijk nooit antwoord op de vraag en helemaal nergens kan hij de diepte in gaan op een willekeurig onderwerp, zelfs niet over onderwerpen die hem zou moeten liggen. Het is allemaal 'Nobody knows more about debt than me', 'I've got a lot of friends in all places and they like me a lot' etc etc. Superzorgwekkend eigenlijk. Ik denk niet dat er een werkelijk inhoudelijk gesprek mogelijk is met deze persoon. Volgens mij is het ook iemand die symbool staat voor de gemiddelde blanke 50+er met veel geld en verder weinig opleiding. Geen scrupules, geen nuance, maar een zwartwitmening, geen zelfreflectie.
Veel te weinig maar daar moeten we maar eens uitgebreid op ingaan in andere draden.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:04 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb jij dan ooit een politicus, en met name in de USA, ergens ook maar de diepte in zien gaan?
Zelfs in Nederland gebeurd dat niet.
quote:Op zondag 15 mei 2016 19:08 schreef Montov het volgende:
Crossing the Line: How Donald Trump Behaved With Women in Private
Interviews reveal unwelcome advances, a shrewd reliance on ambition, and unsettling workplace conduct over decades.
http://www.nytimes.com/20(...)ald-trump-women.html
Ja, ben jij het met mij eens dat dat schadelijk is voor de democratie? Als partijen/kandidaten (niet altijd een duidelijk onderscheid, zie Hillary Clinton en de Democratische partij, zij is op dit moment praktisch de Democratische partijquote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Die strategie komt natuurlijk niet uit het luchtledige; zeker in de VS kan het goed uitpakken door uiteindelijk op veel terreinen een vrij vage positie in te nemen.
Wow dit is wel heftig.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Weer een paar toevalligheden die toevallig gunstig uitpakken voor Hillary Clinton. Geheel toevallig, natuurlijk. De conventie houden op de dag dat veel mensen slagen op de universiteit => minder lastige millenials. Geheel toevallig.
Denk nu niet dat ik me opwind, ik ben dat stadium voorbij. Ik lach ermee. Je weet hoe het gaat, uiteindelijk zal de wal het schip wel keren op de een of andere manier als de partijtop zo verschrikkelijk corrupt is.
Het valt me trouwens nog mee dat ze het mogen filmen.
ik denk niet dat het licht aan te weinig opleiding ook mensen met weinig opleiding zijn prima in staat tot zelfreflectie en op dieper ingaan op onderwerpen. dat heeft weinig met opleiding te maken.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zit nu een aantal Trump interviews te kijken en is die man nu echt een simpleton of wat? Of gewoon typisch een onopgeleide self-made man (met dank aan zijn startkapitaal natuurlijk). Hij heeft het continue over hoe geweldig hij is, geeft eigenlijk nooit antwoord op de vraag en helemaal nergens kan hij de diepte in gaan op een willekeurig onderwerp, zelfs niet over onderwerpen die hem zou moeten liggen. Het is allemaal 'Nobody knows more about debt than me', 'I've got a lot of friends in all places and they like me a lot' etc etc. Superzorgwekkend eigenlijk. Ik denk niet dat er een werkelijk inhoudelijk gesprek mogelijk is met deze persoon. Volgens mij is het ook iemand die symbool staat voor de gemiddelde blanke 50+er met veel geld en verder weinig opleiding. Geen scrupules, geen nuance, maar een zwartwitmening, geen zelfreflectie.
Dat is natuurlijk gedeeltelijk correct, maar de Democraten onder Obama hebben ook niet, in tegenstelling tot de GOP (filibuster), alle middelen ingezet om toch zo ver mogelijk te komen. Alleen recentelijk, met het voordragen van Garland als opperrechter, heeft hij het spel goed gespeeld. De Republikeinen kunnen hun stunts alleen volhouden, als ze ermee wegkomen. Obama is veel te aardig geweest richting de Republikeinen.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:40 schreef Gambetta het volgende:
Het is ook lastig om een agenda van hope en change te implementeren wanneer je zes jaar lang wordt tegengewerkt door een vijandig Congres, een president kan de grote problemen niet in z'n eentje tackelen. Obamacare is er bijvoorbeeld in hoog tempo doorgejaagd om te profiteren van de Democratische supermajority in de Senaat en de verwachting was dat er nog het nodige aan moest worden gesleuteld in de periode erna. In plaats van te proberen om Obamacare te verbeteren hebben Republikeinen echter tweeënzestig keer gestemd om Obamacare in zijn geheel te ontmantelen. Dat zou ik niet willen omschrijven als constructieve oppositie. Als links Amerika veranderingen wil doorvoeren om de lagere klassen te helpen moet ze wat vaker naar de stembus gaan zodat ze alle takken van de overheid onder controle kan krijgen.
Heftige toevalligheden. Je kan niet bewijzen dat het doorgestoken kaart is, voor mensen die een struisvogel spelen. Zelfs het statistisch onderbouwen is niet mogelijk; te kleine schaal en zo. Ik hanteer deze vuistregel (wat aangepast in functie van de omstandigheden): once Is chance, twice is coincidence, third time Is a pattern.quote:
Voor een meer inhoudelijke beschrijving van wat zich daar afspeelde is de volgende link wel zinvol http://heavy.com/news/201(...)deos-recount-denied/.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Weer een paar toevalligheden die toevallig gunstig uitpakken voor Hillary Clinton. Geheel toevallig, natuurlijk. De conventie houden op de dag dat veel mensen slagen op de universiteit => minder lastige millenials. Geheel toevallig.
Denk nu niet dat ik me opwind, ik ben dat stadium voorbij. Ik lach ermee. Je weet hoe het gaat, uiteindelijk zal de wal het schip wel keren op de een of andere manier als de partijtop zo verschrikkelijk corrupt is.
Het valt me trouwens nog mee dat ze het mogen filmen.
Thanks.quote:Op maandag 16 mei 2016 15:17 schreef drexciya het volgende:
[..]
Voor een meer inhoudelijke beschrijving van wat zich daar afspeelde is de volgende link wel zinvol http://heavy.com/news/201(...)deos-recount-denied/.
Inderdaad. Het is onthutstend dom. Mag je o.a. hieruit niet afleiden dat de partijtop dronken van macht is? Ze hebben al zo goed als gewonnen. Alleen een wonder of een groot schandaal voor Hillary (ik vrees dat zelfs een serieuze FBI-aanklacht voor de nominatie niet volstaat) kan Sanders nog de primary doen winnen. Waarom dan nog dit micromanagement waarmee je de Sanders-supporters die toch al fucking pissed zijn tegen je in het harnas jagen en hun stemmen verliezen tijdens de GE? Het is niet eens strategisch. Ik hoorde gisteren een mooie samenvatting over waarom Sanders-supporters sowieso al pissed zijn op Hillary, ik zal het zo meteen eens plaatsen.quote:Schaamteloos gedrag van Roberta Lang, de lokale voorzitter. Zo ga je echt de Bernie aanhang nog verder tegen je in het harnas jagen. Dit gaat waarschijnlijk op rechtszaken uitlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |