FOX NEWS - BREAKING: "POLL RELEASED, FORUM FOK SURVEY SHOWS A DECISIVE LEAD FOR TRUMP OVER CLINTON, BEATING HER 57% to 43%"quote:Op zaterdag 14 mei 2016 01:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
57% Trump 43% Clinton. Ik hoop dat dat een voorbode is.
Ahjoh, ik weet niet of het goed is voor trump als ie nu al zo ver voor zou staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:15 schreef KrappeAuto het volgende:
Edit: Dacht dat het een echte poll was.![]()
Die strategie komt natuurlijk niet uit het luchtledige; zeker in de VS kan het goed uitpakken door uiteindelijk op veel terreinen een vrij vage positie in te nemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral dit stoort mij een beetje aan de Hillary campagne, alles is inderdaad zo voorgekookt en vooraf tot in de puntjes uitgedacht, en zo politiek correct mogelijk gebracht, helemaal niks voelt spontaan en echt aan. Trump gaat dan weer totaal de andere kant op en is extreem in zijn totaal niet doordachte losse flodders. Ik postte vorig jaar deze spoof comment op youtube en ik vind hem nog steeds relevant.
[ afbeelding ]
En Trump neemt het dan ook langzamerhand over met kreten als "This is just a suggestion until we find out what's going on", en op belastingsbeleid is de duidelijkheid ook verdwenen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 07:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Die strategie komt natuurlijk niet uit het luchtledige; zeker in de VS kan het goed uitpakken door uiteindelijk op veel terreinen een vrij vage positie in te nemen.
quote:Trump Hangs Up When WaPo Reporters Ask Him About Posing As Publicist
The Post’s Marc Fisher and Will Hobson reported that they were 44 minutes into a call with Trump about his finances when they asked if he ever employed a man named John Miller as his publicist. Trump immediately went silent, and then the line went dead, they wrote.
Fisher and Hobson wrote that when they called back, Trump’s secretary told them, “I heard you got disconnected. He can’t take the call now. I don’t know what happened.”
(...)
Trump adamantly denied Friday that he was the person speaking with the People magazine reporter, saying “it doesn’t sound like me on the phone.”
(...)
Yet, as the Post reported, Trump had admitted back in the ‘90s that he made the call and said it was “a joke gone awry.”
Trump also testified in a 1990 court case that he occasionally used the names John Miller and John Baron in interviews with the media, according to the Associated Press.
http://talkingpointsmemo.(...)-publicist-questions
Is PVV niet de grootste partij in de peilingen hier? En in Oostenrijk? Le pen in Frankrijk? Afd schiet omhoog in Duitsland.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 05:00 schreef Knuck-les het volgende:
Ik zie het populisme van Trump nog wel winnen daar in de USA. Hopelijk is het een mooie wake-up call dat we zoiets nooit willen hier in Europa
In ons systeem kan de PVV de grootste in de peiling zijn en toch niet meer dan 25% van de stemmen halen. Dat is dus heel anders dan een presidentsrace met twee kandidaten waarbij de winnaar over of rondom de 50% haalt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is PVV niet de grootste partij in de peilingen hier? En in Oostenrijk? Le pen in Frankrijk? Afd schiet omhoog in Duitsland.
Dat is zeker waar. Nouja, in Amerika heb je in feite maar 2 kandidaten. In Nederland zouden ongetwijfeld wat andere stemmers overstappen naar de PVV als het PVV tegen een andere partij is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:14 schreef Mike het volgende:
[..]
In ons systeem kan de PVV de grootste in de peiling zijn en toch niet meer dan 25% van de stemmen halen. Dat is dus heel anders dan een presidentsrace met twee kandidaten waarbij de winnaar over of rondom de 50% haalt.
Mooi interview, krijg je "Low Energy" toch van een andere kant te zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Monolith het volgende:
Interview in NRC met Jeb:
http://www.nrc.nl/handels(...)ty-show-is-g-1617413
NRC Is echt waardeloos om te linken, al die content is voor mensen met een aboquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Monolith het volgende:
Interview in NRC met Jeb:
http://www.nrc.nl/handels(...)ty-show-is-g-1617413
Ik heb geen abo, maar kan hem gewoon lezen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
NRC Is echt waardeloos om te linken, al die content is voor mensen met een abo
Corruptie van Clinton is wel een voorbeeld?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 05:00 schreef Knuck-les het volgende:
Ik zie het populisme van Trump nog wel winnen daar in de USA. Hopelijk is het een mooie wake-up call dat we zoiets nooit willen hier in Europa
Vooral uitgesproken door linksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Populisme is tegenwoordig een containerbegrip voor "alles waar ik het niet mee eens ben".
Laat de rijken de crisis betalen!quote:Alle partijen en de meeste politici doen aan populisme.
Ik kan het gewoon lezen. NRC is overigens een van de betere kranten die NL rijk is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat bij de Republikeinen inhoud er volstrekt niet toe deed. Bij de Democraten was de race een stuk inhoudelijker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon lezen. NRC is overigens een van de betere kranten die NL rijk is.
Erg goed en interessant interview met Jeb Bush trouwens. Je zou haast denken dat ie echt heel intelligent is en dat ie het niet verdient om op deze manier afgeserveerd te worden, ondanks dat ie Republikein is.
Jeb Bush is wel gewoon een lul verder. Als je niet blank, rijk en man bent heb je bij Jeb niets te zoeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon lezen. NRC is overigens een van de betere kranten die NL rijk is.
Erg goed en interessant interview met Jeb Bush trouwens. Je zou haast denken dat ie echt heel intelligent is en dat ie het niet verdient om op deze manier afgeserveerd te worden, ondanks dat ie Republikein is.
En het volledige Congres? Of spelen daar teveel factoren voor mee om dat te berekenen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:03 schreef Monolith het volgende:
Predictwise heeft inmiddels ook data over de race om de senaat. Op het moment 60% kans dat de Democraten de senaat weten te heroveren.
88% volgens Predictwise dat de Republikeinen het huis behoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
En het volledige Congres? Of spelen daar teveel factoren voor mee om dat te berekenen?
En nog een interview met een woordvoerder van Trump:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:15 schreef Delibird het volgende:
[..]
De reporter had de enige tape verloren wat betekend dat Trump het zelf gelekt zou hebben
Zorg wel gelezen, is hier volgens mij ook nog ter sprake gekomen. Belasting is hij toch weer op geflipflopt een week geleden?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat bij de Republikeinen inhoud er volstrekt niet toe deed. Bij de Democraten was de race een stuk inhoudelijker.
Je ziet het natuurlijk ook hier bij de Trumpaanhangers, het is meer een persoonlijkheidscultus dan dat het echt om de inhoud gaat (al zijn wat uitspraken tegen moslims en migranten voor veel mensen ook al genoeg om een politicus te aanbidden). Trump is heel intelligent, Trump kan goed deals maken, Trump is een succesvol zakenman, enzovoort. Ik moet de eerste Trumpaanhanger nog tegenkomen die zijn belasting- of zorgplan ook daadwerkelijk gelezen heeft.
Wat de fuck... Kelly snapt er ook niets meer van. Trump blijft 4th dimensional chess spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:15 schreef Delibird het volgende:
[..]
De reporter had de enige tape verloren wat betekend dat Trump het zelf gelekt zou hebben
Colbert blijft toch wel geniaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef Montov het volgende:
[..]
En nog een interview met een woordvoerder van Trump:
Zal wel door het toilet debat komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
FOX NEWS - BREAKING: "POLL RELEASED, FORUM FOK SURVEY SHOWS A DECISIVE LEAD FOR TRUMP OVER CLINTON, BEATING HER 57% to 43%"
Schijnbaar zijn dit soort dingen heel belangrijk voor de Amerikanen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:13 schreef OMG het volgende:
Totdat de christengekkies weglopen, dan is 'ie er tegen.
Inderdaad. Een blik van: "Natuurlijk is dat goor, jij viespeuk".quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:24 schreef OMG het volgende:
Ik vroeg laatst aan iemand die het maar schandalig vond dat een volwassen man naar dezelfde WC als kleine meisjes mag of het ook zo'n probleem zou zijn als een female-to-male transgender naar het mannen toilet kwam. Toen kreeg ik alleen een verbaasde blik als antwoord..
Wie is dit?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:07 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Een verstandige halve Amerikaan met stemrecht.
Lijkt op Luois Theroux maar dat is een Britquote:
Kijk eens wat documentaires van de beste man zou ik zeggen.quote:
Als hij voor staat is het een goede polltwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 17:09:49Great new poll- thank you!
reageer retweet
Ja "great" voor hem, niet dat de poll zelf great is. Wat doe je debiel?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als hij voor staat is het een goede polltwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 17:09:49Great new poll- thank you! [ afbeelding ] reageer retweet
Je kunt in principe natuurlijk prima de vraag stellen: "Als u nu moet kiezen tussen Trump en Hillary, naar wie gaat dan uw stem?" Of de uitslag representatief is als de echte campagne nog nauwelijks is begonnen, is een andere vraag.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:46 schreef Woods het volgende:
Hoe kan deze poll kloppen terwijl Sanders nog 'in de race is'?
Laat wel duidelijk zien dat het helemaal geen gelopen race is omdat Trump minderheden van zich zou hebben vervreemd.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als hij voor staat is het een goede polltwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 17:09:49Great new poll- thank you! [ afbeelding ] reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |