doe niet zo raar nielsquote:
Allemaal stenengooiers en jodenprikkers die Palestijnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zelf hebben ze daar geen aandeel in hoor. Altijd weer die joden en ongelovigen
6quote:
natuurlijk niet, wie vindt dat nou lekkerquote:
Zag pics van pixxie in kpdquote:
Dat je de waarheid durft te zeggen zomaarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal stenengooiers en jodenprikkers die Palestijnen.
In dit topic zelfs met al die moslimknuffelaars. Maar ja iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je de waarheid durft te zeggen zomaar
geyl geworden.quote:
Gelukkig stond jij opquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In dit topic zelfs met al die moslimknuffelaars. Maar ja iemand moet het doen.
quote:Update(13-05-2016 10:00 uur)
Het slachtoffer betreft een 51-jarige vrouw uit Rotterdam. Ze ligt met levensgevaarlijke verwondingen in het ziekenhuis. Rechercheurs zijn druk bezig met buurtonderzoek.
Update (13-05-2016 14:15 uur) Poging beroving in nabije omgeving
Uit een van de verklaringen komt naar voren dat er vlak voor het steekincident, in de nabije omgeving, een poging beroving heeft plaatsgevonden. Een man was op weg naar huis en werd aangesproken door een onbekend persoon. De dader pakte hem beet, maar het slachtoffer verweerde zich. Daardoor ging de onbekende er vandoor.
Signalement
De politie vermoedt dat deze twee incidenten met elkaar te maken hebben en dat het mogelijk om dezelfde dader gaat. Er is dan ook een signalement bekend. Het gaat om een man van 1.80 lang. De man zou niet ouder zijn dan 30 jaar en droeg een trainingspak. Bij de poging om de Rotterdammer te beroven, had hij zijn capuchon op.
Laat je inspireren door strawberry margheritaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:03 schreef Chloroform het volgende:
wil iets maken met fruit
peer ofzo
of aardbeien
Gewoon een watermeloen taartquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:03 schreef Chloroform het volgende:
wil iets maken met fruit
peer ofzo
of aardbeien
picsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:04 schreef Crip het volgende:
[..]
geyl geworden.
also heb vandaag aardbeien taart/pie gemaakt. naja moet nog de vulling enzo op de bodem doen.
Yoghurtgriesmeel bodem, vulling van slagroom/mascarpone en aardbeien.
10/10 zou cheat day voor opnemenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:04 schreef Crip het volgende:
[..]
geyl geworden.
also heb vandaag aardbeien taart/pie gemaakt. naja moet nog de vulling enzo op de bodem doen.
Yoghurtgriesmeel bodem, vulling van slagroom/mascarpone en aardbeien.
oh ok ;squote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
natuurlijk niet, wie vindt dat nou lekker
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:05 schreef Chloroform het volgende:
iemand hier had laatst rabarbertaart gemaakt
Wat wil je zeggen precies?quote:
oh ja :$ was ie ook lekkerquote:
3quote:
.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
pics
iemand hier had laatst rabarbertaart gemaakt, misschien wil ik wel rabarbercheesecake gaan proberen
https://www.google.nl/sea(...)ygB&biw=1366&bih=667quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
.
Ik maak wel pic als klaar ben met constructie.
Wil iets leuk doen met de aardbeien, leuke manier vn versieren ofzo maar weet niet wat.
zeer had rabarbertaart gemaakt. Ik heb nog nooit rabarber gegeten, vind het eng lijkt op bloederige selderij
Doe zoietsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
.
Ik maak wel pic als klaar ben met constructie.
Wil iets leuk doen met de aardbeien, leuke manier vn versieren ofzo maar weet niet wat.
zeer had rabarbertaart gemaakt. Ik heb nog nooit rabarber gegeten, vind het eng lijkt op bloederige selderij
dadels haten jou ook ;sssquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:08 schreef Crip het volgende:
ik haat dadels, inb4 marokkaanse nationaliteit die wordt opgeheven
Zusterschap opgehevenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:08 schreef Crip het volgende:
ik haat dadels, inb4 marokkaanse nationaliteit die wordt opgeheven
ja had al gekeken maar nergens geyl van geworden. Ik denk er nog even over na anders tief ik zie gwn eropquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)ygB&biw=1366&bih=667
More 80085quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:11 schreef Crip het volgende:
[..]
het is een aardbeien taart niet een taart met vleugje aardbei
mmneequote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Watermelonpie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard want ik post het.quote:
nee, zit ei en boter inquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
https://www.leukerecepten.nl/recepten/rabarbertaart-met-dadels/
zou je proberen y/n?
tuurlijk wel dood, godverdomme doen alsof je taart eet en dan is het fruitquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:14 schreef Crip het volgende:
oke dood is overdreven, liet me een beetje gaan.
stomme veganquote:
in de zomer zou ik dit best willenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:13 schreef Crip het volgende:
mensen die dit doen moeten echt dood
[ afbeelding ]
bedenken wat voor taart ik zal gaan bakken voor m'n bday ;squote:
Appeltaart natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bedenken wat voor taart ik zal gaan bakken voor m'n bday ;s
aw wnnr ben je jarigquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
vandaagquote:
dan ben je een beetje aan de late kant met bakkenquote:
nou, had je ons toch mooi even tukquote:
Ja ik stond te twijfelen in de winkel. Een half pond of een pond, maar toen bedacht ik me dat zeer vegan is dus vond ik een pond wel ok.quote:
ja je schrok hequote:
echte grappenmaker zoals nielsquote:
ja ik heb al m'n befaamde browniecheesecake met framboos maar wil nog eenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
Chloro cheesecake bakken
Ga k denk ook doen
Caramel shortcake <33quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja, ik had nog geen cadeautje gekochtquote:
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja ik heb al m'n befaamde browniecheesecake met framboos maar wil nog een
stalker jij ook manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:28 schreef MAHL het volgende:
Meloewa is ook al een week niet op WA geweest, alles nog wel goed met haar?
dankquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
[..]
echte grappenmaker zoals niels
niiice, gefeli alvast voor als ik het vergeet. Ik zou wat met aardbeien doen
Aardbeienkwarktaart, lekker hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dank
ja maar wat dan gvd hier heb ik toch niks aan
iets met caramel jaquote:
gvd mnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dank
ja maar wat dan gvd hier heb ik toch niks aan
omg die aardbei-rabarbertaart hgquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gvd mn
https://www.leukerecepten(...)taart-met-aardbeien/
strawberry cheesecake
strawberry shortcake
Chef John is cultheld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
Ik wil deze echt graag eens proberen.
sws Chef John
Sellie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:28 schreef MAHL het volgende:
Meloewa is ook al een week niet op WA geweest, alles nog wel goed met haar?
soort bob ross maar dan met eten 'little bit of salt right over there and some peppers right here'quote:
Vraag ik mijzelf ook wel eens afquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stalker jij ook man
soms vraag ik me af of jij wel helemaal 100 bent
Hoe vaak mijn moeder dat wel niet tegen me gezegd heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef Chai het volgende:
NWS / 'Een moeder moet kunnen zeggen: ik had liever geen kind gehad' #2
De domheid van die johnfiguur.
nooit in discussie gaan met OUD figurenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef Chai het volgende:
NWS / 'Een moeder moet kunnen zeggen: ik had liever geen kind gehad' #2
De domheid van die johnfiguur.
Vandaar je toevlucht nemen tot drank en drugs?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe vaak mijn moeder dat wel niet tegen me gezegd heeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vandaar je toevlucht nemen tot drank en drugs?
Waarom zo vaak dan? Wat een bitch, ze moet gewoon de verantwoordelijkheid voor haar baarkeuze nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe vaak mijn moeder dat wel niet tegen me gezegd heeft
Niks mis mee hoorquote:
Kutklanten die je vlak voor het weekend massaal gaan bellen met moeilijke vragen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
AAAAAAAAAH GVD VRIJDAG 13DE STERF HOERENDAG
Je baas die om 5 voor 5 met overwerk komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
[..]
Kutklanten die je vlak voor het weekend massaal gaan bellen met moeilijke vragen?
I believe there was some mention of an exchange of some sortquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
Kanjerdruk in de trein. En ook heel veel mensen met koffers en shit.
Maar heb lekker een eenlingstoeltje weten te bemachtigen.
nee auto die geladen moet worden staat ergens met lekke bandquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
[..]
Kutklanten die je vlak voor het weekend massaal gaan bellen met moeilijke vragen?
ik mis de trein. altijd sjansquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
Kanjerdruk in de trein. En ook heel veel mensen met koffers en shit.
Maar heb lekker een eenlingstoeltje weten te bemachtigen.
Daarom reis ik nooit eerste klas. Ik zit liever tussen de studentes.quote:
Daarom ga ik altijd op plekken zitten die zoveel mogelijk oogcontactloos zijn en je zo min mogelijk in het zicht zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom reis ik nooit eerste klas. Ik zit liever tussen de studentes.
Gast je bent 42 en kaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom reis ik nooit eerste klas. Ik zit liever tussen de studentes.
Zoals een echte Fok!ster betaamt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd op plekken zitten die zoveel mogelijk oogcontactloos zijn en je zo min mogelijk in het zicht zit.
uper tofquote:
prima muziekquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Azealia Banks is ook een eerste klas tokkie zeg.
ook dan kun je studentes scorenquote:
ja wow jakkie bakkiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis wat hard maar ik vind dit echt vies. Je bent 42 en geilt op studentes
Jakkie bakkie hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wow jakkie bakkie
alsof jij al die jonge blaadjes hier niet lekker vindt
Moet je wel in de categorie Premium vallen. Of voor een of andere gekkie met daddyissues gaan.quote:
Het is wel een beetje creepy om dat zo uit te spreken ja, eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis wat hard maar ik vind dit echt vies. Je bent 42 en geilt op studentes
Bij mij is het maximale leeftijdsverschil 10 jaar om op te geilen. Qua daten is het weer 8 jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wow jakkie bakkie
alsof jij al die jonge blaadjes hier niet lekker vindt
Niels is wel ripped as fuck, en heel erg sexy door al dat geskatequote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel in de categorie Premium vallen. Of voor een of andere gekkie met daddyissues gaan.
Artificial intelligence?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Zij is een AI, dus niet zo boeiend om te zien tenzij je into die technische shit bent
Als je een dochter hebt word je als het goed is ook minder perv.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
Zou raar vinden als mijn vader op studentes zou vallen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
Zou raar vinden als mijn vader niet op studentes zou vallen.
En m'n pa is wel wat ouder. Maar ging om t idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een dochter hebt word je als het goed is ook minder perv.
Niet te vergeten soepele heupen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Niels is wel ripped as fuck, en heel erg sexy door al dat geskate
emotioneel kutjongquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden van het leven
ik ga ervandoor, fuck die shit. auto komt dinsdag maar hi ha ho <33333
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou je mijn posts niet willen aanpassen?
wtf hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
Zou raar vinden als mijn vader op studentes zou vallen.
Goed zo. 5 uur is 5 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden van het leven
1 luv mah nigguh 1 luvquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden van het leven
Ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden van het leven
2 minuten doen over zo'n korte postquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ookWel 3 minuten eerder dan 5 uur maar fuck it
je bent toch al dik, dus boeie. misschien krijg je nog wel echt tietenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb vandaag een dikke vette gevulde muffin gegeten, friyay cheatday gewoon ja toch
hmmmquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb vandaag een dikke vette gevulde muffin gegeten, friyay cheatday gewoon ja toch
Nee, topmodellen hebben geen kont noch tittiesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent toch al dik, dus boeie. misschien krijg je nog wel echt tieten
waar kan ik jouw foto's vinden?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, topmodellen hebben geen kont noch titties![]()
Piew piew piewquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent toch al dik, dus boeie. misschien krijg je nog wel echt tieten
oh zo veel had het ook weer niet voorgesteld hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Is niet erg positieve framing voor mijn relatie met een Brabantse Viking.
Goed. Krijg vaker te horen dat uk ben afgevallen. Wil vandaag wel schijt hebben aan kcal enzo maar twijfel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou met afvallen?
Kate Upton heeft anders echte uiers hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, topmodellen hebben geen kont noch titties![]()
Da's ook niet echt gezond man.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
gister wel pizza gehad maar had nog een tekort van 800 kcl
er staat topmodellenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kate Upton heeft anders echte uiers hoor.
Zo hoort het. Je hoeft echt niet alles gezond te doen ineens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed. Krijg vaker te horen dat uk ben afgevallen. Wil vandaag wel schijt hebben aan kcal enzo maar twijfel.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kate Upton heeft anders echte uiers hoor.
gaat dit over ongewenste bezoekers of over ongewenste odeurs?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je de achterdeur goed op slot om ongelukjes te voorkomen?
ik plaats mn tieten wnnr ik dat wilquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom post je dan ook je rechtertiet op Fok!?
Heb de hele dag al een buttplug in, dus de deur zal na uitname nog enkele uren openstaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je de achterdeur goed op slot om ongelukjes te voorkomen?
Iyi iyi, je mag jezelf op z'n tijd wel verwennen he en dan bedoel ik met lekker eten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed. Krijg vaker te horen dat uk ben afgevallen. Wil vandaag wel schijt hebben aan kcal enzo maar twijfel.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb de hele dag al een buttplug in, dus de deur zal na uitname nog enkele uren openstaan.
o: 250 gram magere Franse kwark met bosbessen en wat banaan en kaneel.quote:
en b: ???quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
o: 250 gram magere Franse kwark met bosbessen en wat banaan en kaneel.
t: druiven
l: volkoren tortilla met kipfilet
t: vergeten
d: pizza en een cakeje erbij.
haha dat vergeten was zeker een hele appeltaart, haha ja kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Makkelijk kakken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:08 schreef Chai het volgende:
Heb de hele dag al een buttplug in, dus de deur zal na uitname nog enkele uren openstaan.
XD lekkere watermeloentaartquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha dat vergeten was zeker een hele appeltaart, haha ja kan gebeuren.
Gelijk topic vol ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom post je dan ook je rechtertiet op Fok!?
volgens mij 2 x lichtgewicht cracker met jam.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha dat vergeten was zeker een hele appeltaart, haha ja kan gebeuren.
Snap ook niet wat de fascinatie is met mensen die graag in een anus kijken.quote:
Ik werkte eerst bij een callcenter en toen had ik hem aan de lijn, stotterende gast. Dag later op Facebook bericht hey dit dat je bent mooi blabla. Hij bleef berichten sturen en toen had ik hem geblokt. Even later met een nieuw account weer berichten.quote:
Ja dat kan wel maar ongeveer de helft van je dagelijkse hoeveelheid binnen krijgen is niet goed man. Beter eet je daar nog een zootje groenten bij en ga je 's avonds bewegen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en jij zei wat over mijn dieetquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
op je face jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je je tieten ook even op mij plaatsen?
Echt hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Snap ook niet wat de fascinatie is met mensen die graag in een anus kijken.
"Yeah, pull those cheeks wide apart!"
Hey dit dat je bent mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik werkte eerst bij een callcenter en toen had ik hem aan de lijn, stotterende gast. Dag later op Facebook bericht hey dit dat je bent mooi blabla. Hij bleef berichten sturen en toen had ik hem geblokt. Even later met een nieuw account weer berichten.
Toen had ik hem weer geblokt.
Tijd later verscheen hij hier uit het niets bij us en zei hij wat creepy weetnie meer wat precies stim had t ook gelezen. Hij kreeg volle lading over zich heen en ban vanwegen creepyheid en toen durfde hij niet meer te reageren hier en nu stalkt hij mij nog steeds ''undercover'' hij kijkt zowat weekelijks op mijn fobo
Marc11 heet hij hier.
Dat doe ik al. Bedankt voor je tips. Ik zou uiteten gaan en dat ging niet door dus nam k maar n pizza.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja dat kan wel maar ongeveer de helft van je dagelijkse hoeveelheid binnen krijgen is niet goed man. Beter eet je daar nog een zootje groenten bij en ga je 's avonds bewegen.
haha undercover stalkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik werkte eerst bij een callcenter en toen had ik hem aan de lijn, stotterende gast. Dag later op Facebook bericht hey dit dat je bent mooi blabla. Hij bleef berichten sturen en toen had ik hem geblokt. Even later met een nieuw account weer berichten.
Tijd later verscheen hij hier uit het niets bij us en zei hij wat creepy weetnie meer wat precies stim had t ook gelezen. Hij kreeg volle lading over zich heen en ban vanwegen creepyheid en toen durfde hij niet meer te reageren hier en nu stalkt hij mij nog steeds ''undercover'' hij kijkt zowat weekelijks op mijn fobo
Marc11 heet hij hier.
dan voel jij je hier vast thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef Murdera het volgende:
Ik moet weer gaan trainen ik ben nu ook fattie
nee ik bedoel over te weinig vreten i.v.m kcal behoeftequote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg genoeg eiwitten en koolhydraten binnen. die pizza was last minute.
ja je moet wel beetje opletten nuquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
ik zou echt een hottie zijn als ik skinny was, al zeg ik t zelf
ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
ik volg Fajah Lourens dieet. Wat ik je toe had gestuurd. Zit er goed vol van maar ik eet vaak meer, zit minimaal op 1200 kcal en vaak wel op 1500. Ik ga niet crashen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik bedoel over te weinig vreten i.v.m kcal behoefte
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef Crip het volgende:
Marc11 heet hij hier.
JA! Dat is een zeer treffende visuele vergelijking.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
gaping is echt zo nasty he. vooral als het eruit ziet alsof een vis geen adem meer krijgt
toen was je ripped? kan me niet voorstellen dat jij 'echt fattie' bentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
vergeleken met het begin van het seizoen ben ik echt fattie
lekker manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef Le_Professeur het volgende:
ik eet ook te weinig, maar dat compenseer ik 's avonds me een zak chips
hij heeft gwn gemiddeld postuur dat hij fattie noemt psshquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toen was je ripped? kan me niet voorstellen dat jij 'echt fattie' bent
gewoon oneerlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
hij heeft gwn gemiddeld postuur dat hij fattie noemt pssh
Mijn kringspringen zijn ripped en strak as fuck.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
zullen we trainen? En dan bedoel ik vooral mijn zellichamen en jouw kringspieren uiteraard.
ben wel echt aangekomen sinds toen jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toen was je ripped? kan me niet voorstellen dat jij 'echt fattie' bent
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 23:29 schreef McNulty het volgende:
Het is algemeen bekend dat crip mijn lange termijn bish is en jij probeert haar nu te paaien met zelfgemaakt plaatjes. Engerd.
Kan jij een flesje heinz ketchup leegspuiten met je aars?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kringspringen zijn ripped en strak as fuck.
geef me een kwartier, dan weet je pas echt wat ripped is wanneer het om kringspieren gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kringspringen zijn ripped en strak as fuck.
wel jouw zaanse mayoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan jij een flesje heinz ketchup leegspuiten met je aars?
Ze zijn gewoon moe.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
kunnen we nou kappen met gapende anussen? bedankt
Denk dat het enige aan mij wat aantrekkelijk is als ik dun zal zijn m`n strakke kaaklijn isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2015 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
Gatverdamme man al die stalkers van Crip
hnnngquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
geef me een kwartier, dan weet je pas echt wat ripped is wanneer het om kringspieren gaat.
ja, ik kan ook abstract verven als je verf via een enema inbrengtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan jij een flesje heinz ketchup leegspuiten met je aars?
Voor Zaanse mayo moet je bij mij zijn.quote:
is zo vet vieesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor Zaanse mayo moet je bij mij zijn.
ik schud het zo uit de mouw
bram ladage heeft dat ook gewoonquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:30 schreef zeer het volgende:
Zit nu een snackbar bij ons de buurt die friet met piccalilly op het menu heeft staan.
Dat ligt er aan welke variant je hebt. De pittige mayo vind ik wat minder.quote:
Als een anaal-gefixeerde Jackson Pollock.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja, ik kan ook abstract verven als je verf via een enema inbrengt
hoef jij toch niet te vragenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
Gisteren van mijn ex date scharrel of whatever een geile fotocollectie gezien en nu ben ik nog steeds depressief wie wil huggen
link?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
Gisteren van mijn ex date scharrel of whatever een geile fotocollectie gezien en nu ben ik nog steeds depressief wie wil huggen
Definieer geil.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
Kom maar hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
Beeldspraak?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor Zaanse mayo moet je bij mij zijn.
ik schud het zo uit de mouw
Je woont aan zee?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
fucking irritant dat het toeristen seizoen weer begonnen isdoor al die telefoons die wifi hebben is mijn wifi steeds mega slecht overdag
![]()
![]()
Klote Duitsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |