Hey dit dat je bent mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik werkte eerst bij een callcenter en toen had ik hem aan de lijn, stotterende gast. Dag later op Facebook bericht hey dit dat je bent mooi blabla. Hij bleef berichten sturen en toen had ik hem geblokt. Even later met een nieuw account weer berichten.
Toen had ik hem weer geblokt.
Tijd later verscheen hij hier uit het niets bij us en zei hij wat creepy weetnie meer wat precies stim had t ook gelezen. Hij kreeg volle lading over zich heen en ban vanwegen creepyheid en toen durfde hij niet meer te reageren hier en nu stalkt hij mij nog steeds ''undercover'' hij kijkt zowat weekelijks op mijn fobo
Marc11 heet hij hier.
Dat doe ik al. Bedankt voor je tips. Ik zou uiteten gaan en dat ging niet door dus nam k maar n pizza.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja dat kan wel maar ongeveer de helft van je dagelijkse hoeveelheid binnen krijgen is niet goed man. Beter eet je daar nog een zootje groenten bij en ga je 's avonds bewegen.
haha undercover stalkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik werkte eerst bij een callcenter en toen had ik hem aan de lijn, stotterende gast. Dag later op Facebook bericht hey dit dat je bent mooi blabla. Hij bleef berichten sturen en toen had ik hem geblokt. Even later met een nieuw account weer berichten.
Toen had ik hem weer geblokt.
Tijd later verscheen hij hier uit het niets bij us en zei hij wat creepy weetnie meer wat precies stim had t ook gelezen. Hij kreeg volle lading over zich heen en ban vanwegen creepyheid en toen durfde hij niet meer te reageren hier en nu stalkt hij mij nog steeds ''undercover'' hij kijkt zowat weekelijks op mijn fobo
Marc11 heet hij hier.
dan voel jij je hier vast thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef Murdera het volgende:
Ik moet weer gaan trainen ik ben nu ook fattie
nee ik bedoel over te weinig vreten i.v.m kcal behoeftequote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg genoeg eiwitten en koolhydraten binnen. die pizza was last minute.
ja je moet wel beetje opletten nuquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
ik zou echt een hottie zijn als ik skinny was, al zeg ik t zelf
ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
ik zou echt een hottie zijn als ik skinny was, al zeg ik t zelf
ik volg Fajah Lourens dieet. Wat ik je toe had gestuurd. Zit er goed vol van maar ik eet vaak meer, zit minimaal op 1200 kcal en vaak wel op 1500. Ik ga niet crashen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik bedoel over te weinig vreten i.v.m kcal behoefte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |