gaat dit over ongewenste bezoekers of over ongewenste odeurs?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je de achterdeur goed op slot om ongelukjes te voorkomen?
ik plaats mn tieten wnnr ik dat wilquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom post je dan ook je rechtertiet op Fok!?
Heb de hele dag al een buttplug in, dus de deur zal na uitname nog enkele uren openstaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe je de achterdeur goed op slot om ongelukjes te voorkomen?
Iyi iyi, je mag jezelf op z'n tijd wel verwennen he en dan bedoel ik met lekker eten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed. Krijg vaker te horen dat uk ben afgevallen. Wil vandaag wel schijt hebben aan kcal enzo maar twijfel.
gister wel pizza gehad maar had nog een tekort van 800 kcl
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb de hele dag al een buttplug in, dus de deur zal na uitname nog enkele uren openstaan.
o: 250 gram magere Franse kwark met bosbessen en wat banaan en kaneel.quote:
en b: ???quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
o: 250 gram magere Franse kwark met bosbessen en wat banaan en kaneel.
t: druiven
l: volkoren tortilla met kipfilet
t: vergeten
d: pizza en een cakeje erbij.
haha dat vergeten was zeker een hele appeltaart, haha ja kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Makkelijk kakken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:08 schreef Chai het volgende:
Heb de hele dag al een buttplug in, dus de deur zal na uitname nog enkele uren openstaan.
XD lekkere watermeloentaartquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha dat vergeten was zeker een hele appeltaart, haha ja kan gebeuren.
Gelijk topic vol ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom post je dan ook je rechtertiet op Fok!?
volgens mij 2 x lichtgewicht cracker met jam.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha dat vergeten was zeker een hele appeltaart, haha ja kan gebeuren.
Snap ook niet wat de fascinatie is met mensen die graag in een anus kijken.quote:
Ik werkte eerst bij een callcenter en toen had ik hem aan de lijn, stotterende gast. Dag later op Facebook bericht hey dit dat je bent mooi blabla. Hij bleef berichten sturen en toen had ik hem geblokt. Even later met een nieuw account weer berichten.quote:
Ja dat kan wel maar ongeveer de helft van je dagelijkse hoeveelheid binnen krijgen is niet goed man. Beter eet je daar nog een zootje groenten bij en ga je 's avonds bewegen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
en jij zei wat over mijn dieetquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
op je face jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je je tieten ook even op mij plaatsen?
Echt hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Snap ook niet wat de fascinatie is met mensen die graag in een anus kijken.
"Yeah, pull those cheeks wide apart!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |