Sellie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:28 schreef MAHL het volgende:
Meloewa is ook al een week niet op WA geweest, alles nog wel goed met haar?
soort bob ross maar dan met eten 'little bit of salt right over there and some peppers right here'quote:
Vraag ik mijzelf ook wel eens afquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stalker jij ook man
soms vraag ik me af of jij wel helemaal 100 bent
Hoe vaak mijn moeder dat wel niet tegen me gezegd heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef Chai het volgende:
NWS / 'Een moeder moet kunnen zeggen: ik had liever geen kind gehad' #2
De domheid van die johnfiguur.
nooit in discussie gaan met OUD figurenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef Chai het volgende:
NWS / 'Een moeder moet kunnen zeggen: ik had liever geen kind gehad' #2
De domheid van die johnfiguur.
Vandaar je toevlucht nemen tot drank en drugs?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe vaak mijn moeder dat wel niet tegen me gezegd heeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vandaar je toevlucht nemen tot drank en drugs?
Waarom zo vaak dan? Wat een bitch, ze moet gewoon de verantwoordelijkheid voor haar baarkeuze nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe vaak mijn moeder dat wel niet tegen me gezegd heeft
Niks mis mee hoorquote:
Kutklanten die je vlak voor het weekend massaal gaan bellen met moeilijke vragen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
AAAAAAAAAH GVD VRIJDAG 13DE STERF HOERENDAG
Je baas die om 5 voor 5 met overwerk komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
[..]
Kutklanten die je vlak voor het weekend massaal gaan bellen met moeilijke vragen?
I believe there was some mention of an exchange of some sortquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
Kanjerdruk in de trein. En ook heel veel mensen met koffers en shit.
Maar heb lekker een eenlingstoeltje weten te bemachtigen.
nee auto die geladen moet worden staat ergens met lekke bandquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
[..]
Kutklanten die je vlak voor het weekend massaal gaan bellen met moeilijke vragen?
ik mis de trein. altijd sjansquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
Kanjerdruk in de trein. En ook heel veel mensen met koffers en shit.
Maar heb lekker een eenlingstoeltje weten te bemachtigen.
Daarom reis ik nooit eerste klas. Ik zit liever tussen de studentes.quote:
Daarom ga ik altijd op plekken zitten die zoveel mogelijk oogcontactloos zijn en je zo min mogelijk in het zicht zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom reis ik nooit eerste klas. Ik zit liever tussen de studentes.
Gast je bent 42 en kaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom reis ik nooit eerste klas. Ik zit liever tussen de studentes.
Zoals een echte Fok!ster betaamt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd op plekken zitten die zoveel mogelijk oogcontactloos zijn en je zo min mogelijk in het zicht zit.
uper tofquote:
prima muziekquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Azealia Banks is ook een eerste klas tokkie zeg.
ook dan kun je studentes scorenquote:
ja wow jakkie bakkiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis wat hard maar ik vind dit echt vies. Je bent 42 en geilt op studentes
Jakkie bakkie hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wow jakkie bakkie
alsof jij al die jonge blaadjes hier niet lekker vindt
Moet je wel in de categorie Premium vallen. Of voor een of andere gekkie met daddyissues gaan.quote:
Het is wel een beetje creepy om dat zo uit te spreken ja, eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis wat hard maar ik vind dit echt vies. Je bent 42 en geilt op studentes
Bij mij is het maximale leeftijdsverschil 10 jaar om op te geilen. Qua daten is het weer 8 jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wow jakkie bakkie
alsof jij al die jonge blaadjes hier niet lekker vindt
Niels is wel ripped as fuck, en heel erg sexy door al dat geskatequote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel in de categorie Premium vallen. Of voor een of andere gekkie met daddyissues gaan.
Artificial intelligence?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Zij is een AI, dus niet zo boeiend om te zien tenzij je into die technische shit bent
Als je een dochter hebt word je als het goed is ook minder perv.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
Zou raar vinden als mijn vader op studentes zou vallen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
Zou raar vinden als mijn vader niet op studentes zou vallen.
En m'n pa is wel wat ouder. Maar ging om t idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een dochter hebt word je als het goed is ook minder perv.
Niet te vergeten soepele heupen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Niels is wel ripped as fuck, en heel erg sexy door al dat geskate
emotioneel kutjongquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden van het leven
ik ga ervandoor, fuck die shit. auto komt dinsdag maar hi ha ho <33333
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou je mijn posts niet willen aanpassen?
wtf hequote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
Zou raar vinden als mijn vader op studentes zou vallen.
Goed zo. 5 uur is 5 uurquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden van het leven
1 luv mah nigguh 1 luvquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden van het leven
Ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden van het leven
2 minuten doen over zo'n korte postquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ookWel 3 minuten eerder dan 5 uur maar fuck it
je bent toch al dik, dus boeie. misschien krijg je nog wel echt tietenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb vandaag een dikke vette gevulde muffin gegeten, friyay cheatday gewoon ja toch
hmmmquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb vandaag een dikke vette gevulde muffin gegeten, friyay cheatday gewoon ja toch
Nee, topmodellen hebben geen kont noch tittiesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent toch al dik, dus boeie. misschien krijg je nog wel echt tieten
waar kan ik jouw foto's vinden?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, topmodellen hebben geen kont noch titties![]()
Piew piew piewquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent toch al dik, dus boeie. misschien krijg je nog wel echt tieten
oh zo veel had het ook weer niet voorgesteld hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Is niet erg positieve framing voor mijn relatie met een Brabantse Viking.
Goed. Krijg vaker te horen dat uk ben afgevallen. Wil vandaag wel schijt hebben aan kcal enzo maar twijfel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou met afvallen?
Kate Upton heeft anders echte uiers hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, topmodellen hebben geen kont noch titties![]()
Da's ook niet echt gezond man.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
gister wel pizza gehad maar had nog een tekort van 800 kcl
er staat topmodellenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kate Upton heeft anders echte uiers hoor.
Zo hoort het. Je hoeft echt niet alles gezond te doen ineens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed. Krijg vaker te horen dat uk ben afgevallen. Wil vandaag wel schijt hebben aan kcal enzo maar twijfel.
gister wel pizza gehad maar had nog een tekort van 800 kcl
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kate Upton heeft anders echte uiers hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |