gvd mnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dank
ja maar wat dan gvd hier heb ik toch niks aan
omg die aardbei-rabarbertaart hgquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gvd mn
https://www.leukerecepten(...)taart-met-aardbeien/
strawberry cheesecake
strawberry shortcake
Chef John is cultheld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:35 schreef Crip het volgende:
Ik wil deze echt graag eens proberen.
sws Chef John
Sellie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:28 schreef MAHL het volgende:
Meloewa is ook al een week niet op WA geweest, alles nog wel goed met haar?
soort bob ross maar dan met eten 'little bit of salt right over there and some peppers right here'quote:
Vraag ik mijzelf ook wel eens afquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
stalker jij ook man
soms vraag ik me af of jij wel helemaal 100 bent
Hoe vaak mijn moeder dat wel niet tegen me gezegd heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef Chai het volgende:
NWS / 'Een moeder moet kunnen zeggen: ik had liever geen kind gehad' #2
De domheid van die johnfiguur.
nooit in discussie gaan met OUD figurenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef Chai het volgende:
NWS / 'Een moeder moet kunnen zeggen: ik had liever geen kind gehad' #2
De domheid van die johnfiguur.
Vandaar je toevlucht nemen tot drank en drugs?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe vaak mijn moeder dat wel niet tegen me gezegd heeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vandaar je toevlucht nemen tot drank en drugs?
Waarom zo vaak dan? Wat een bitch, ze moet gewoon de verantwoordelijkheid voor haar baarkeuze nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe vaak mijn moeder dat wel niet tegen me gezegd heeft
Niks mis mee hoorquote:
Kutklanten die je vlak voor het weekend massaal gaan bellen met moeilijke vragen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
AAAAAAAAAH GVD VRIJDAG 13DE STERF HOERENDAG
Je baas die om 5 voor 5 met overwerk komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
[..]
Kutklanten die je vlak voor het weekend massaal gaan bellen met moeilijke vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |