I believe there was some mention of an exchange of some sortquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
Kanjerdruk in de trein. En ook heel veel mensen met koffers en shit.
Maar heb lekker een eenlingstoeltje weten te bemachtigen.
nee auto die geladen moet worden staat ergens met lekke bandquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor
[..]
Kutklanten die je vlak voor het weekend massaal gaan bellen met moeilijke vragen?
ik mis de trein. altijd sjansquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
Kanjerdruk in de trein. En ook heel veel mensen met koffers en shit.
Maar heb lekker een eenlingstoeltje weten te bemachtigen.
Daarom reis ik nooit eerste klas. Ik zit liever tussen de studentes.quote:
Daarom ga ik altijd op plekken zitten die zoveel mogelijk oogcontactloos zijn en je zo min mogelijk in het zicht zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom reis ik nooit eerste klas. Ik zit liever tussen de studentes.
Gast je bent 42 en kaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom reis ik nooit eerste klas. Ik zit liever tussen de studentes.
Zoals een echte Fok!ster betaamt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd op plekken zitten die zoveel mogelijk oogcontactloos zijn en je zo min mogelijk in het zicht zit.
uper tofquote:
prima muziekquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Azealia Banks is ook een eerste klas tokkie zeg.
ook dan kun je studentes scorenquote:
ja wow jakkie bakkiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis wat hard maar ik vind dit echt vies. Je bent 42 en geilt op studentes
Jakkie bakkie hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wow jakkie bakkie
alsof jij al die jonge blaadjes hier niet lekker vindt
Moet je wel in de categorie Premium vallen. Of voor een of andere gekkie met daddyissues gaan.quote:
Het is wel een beetje creepy om dat zo uit te spreken ja, eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis wat hard maar ik vind dit echt vies. Je bent 42 en geilt op studentes
Bij mij is het maximale leeftijdsverschil 10 jaar om op te geilen. Qua daten is het weer 8 jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:44 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wow jakkie bakkie
alsof jij al die jonge blaadjes hier niet lekker vindt
Niels is wel ripped as fuck, en heel erg sexy door al dat geskatequote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel in de categorie Premium vallen. Of voor een of andere gekkie met daddyissues gaan.
Artificial intelligence?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Zij is een AI, dus niet zo boeiend om te zien tenzij je into die technische shit bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |